| | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | Autor | | jarzyn1982 Sympatyk FEFK
Ford Escort Żuromin | 2009-09-30 09:50:53 Panowie a wracając do tematu to jaka jeszcze może być przyczyna gaśnięcia z rana, dławienia sie i szarpania? Znowu dzisiaj mi zgasł po pierwszym odpaleniu a potem przy dojeździe do skrzyzowania [ wiadomość edytowana przez: jarzyn1982 dnia 2009-10-01 22:56:30 ] | 2013-06-18 14:31 | | luckyboy Sympatyk FEFK
Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-28 19:26:16 Cytat:
| 2009-09-28 19:05:08, Magik123 pisze:
Najpierw Ty zrozum idee tego działu, a pozniej zrozumiesz dlaczego napisałem tak a nie inaczej, napewno nie zeby sobie czy komus cos udowoodnic. Do pisania byle czego jest WA, i tam mozesz sobie pisac rozne rzeczy, ale tu sa porady, i raczej nie wypada pisac czegos co ma inne znaczenie, badz zwyczajnie mija sie z prawda, gdyz wiele osob potraktuje taka wypowiedz na powaznie, i powycina tłumiki, sadzac ze bedzie miał z 90 150KM. Zreszta czytałes pewnie watek o forum wiec powinienes wiedziec o co chodzi, każdy chciał lepiej, wiec dostosuj sie do tego, bo w czesci watkow w PiO, jest poprostu spam. A wyzucenie sprawnego kata nie przyniesie paru koni, a je zabierze, szczegolnie w dolnym zakresie, a jesli Ty twierdzisz inaczej to Twoja sprawa. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-28 19:07:06 ]
|
|
Spoko luzzzz Przyjalem | 2015-05-04 21:53 | | Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2009-09-28 19:05:08 Najpierw Ty zrozum idee tego działu, a pozniej zrozumiesz dlaczego napisałem tak a nie inaczej, napewno nie zeby sobie czy komus cos udowoodnic.
Do pisania byle czego jest WA, i tam mozesz sobie pisac rozne rzeczy, ale tu sa porady, i raczej nie wypada pisac czegos co ma inne znaczenie, badz zwyczajnie mija sie z prawda, gdyz wiele osob potraktuje taka wypowiedz na powaznie, i powycina tłumiki, sadzac ze bedzie miał z 90 150KM.
Zreszta czytałes pewnie watek o forum wiec powinienes wiedziec o co chodzi, każdy chciał lepiej, wiec dostosuj sie do tego, bo w czesci watkow w PiO, jest poprostu spam.
A wyzucenie sprawnego kata nie przyniesie paru koni, a je zabierze, szczegolnie w dolnym zakresie, a jesli Ty twierdzisz inaczej to Twoja sprawa.
----------------- [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-28 19:07:06 ] | 2016-11-06 16:03 | | luckyboy Sympatyk FEFK
Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-28 14:38:55 Cytat:
| 2009-09-28 13:52:50, Magik123 pisze:
Wez zastanow sie nim cos napiszesz, bo czesc to poprostu głupoty, katalizator tyle ma do podnoszenia mocy co przepalona zarowka oczywiscie sprawny, nie zapchany, a wydech nie jest od zabrania mocy, tylko do utrzymania jej, rowniez samochody sportowe nie maja buczkow po to zeby lepiej isc, tylko cały konkretny wydech pod dany silnik z odpowiednim przekrojem, bo według Twojego toku, wystarczy wyjąc dwa tłumiki i przyrost bedzie spory Dowidz sie troche na ten temat, lub poeksperymentuj, a wtedy napisz. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-28 13:53:30 ]
|
|
Chlopaczku naucz sie czytac ze zroumieniem bo zauwazam ze chyba nawet nie rozumiesz co czytasz, a od razu rzucasz sie z komentarzami, zeby wykazac jaki to Ty madry jestes (chyba najmadrzejszy na forum w kazdym temacie hahah ekspert w kazdym fachu). Celem tego co napisalem bylo przytoczenie faktu ze kazdy katalizator/tlumik stwarza dodatkowe opory w ukl. wydechowym i nie zaprzeczysz ze jak wyrzucisz kata i tlumiki auto nie zyska paru koni mechanicznych wiecej ??. Widocznie tez nie zrozumiales z zestawienia liter ktore ulozylem ze kazdy uklad wydechowy jest optymalnie dobierany pod silnik (Ty nazywasz to wyrzycaniem tlumikow - kazdy ma inny zasob slow pomijam juz dolot, aby uzyskac odpowiednia charakterystyke.
Na przyszlosc pomysl zanim zaczniesz cos pisac, bo przekrecasz czyjesz slowa, wiec dokonaj analizy wypowiedzi, bo z Twoich wypowiedzi wynika tylko proba udowodnienia (chyba tylko sobie) ze cos wiesz. Wnioski wyciagam z wielu watkow na tym forum gdzie odpowiadasz zawsze w jeden i ten sam styl - chamski styl | 2015-05-04 21:53 | | Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2009-09-28 13:52:50 Cytat:
| 2009-09-28 09:19:10, luckyboy pisze:
Drogi kolego Kat wytwarza cisnienie w ukl. wydechowym na odcinku od okien zaworowych do miejsca jego instalacji. Budowa katalizatora podobna jest do gabki przez ktora przeciskaja sie gazy spalinowe, w zwiazku z czym fala uderzeniowa spalin ktore rozprezaja sie po wyplywie z cylindra odbija sie od katalizatora, ponadto zapchany kat, czy kat mocno zuzyty o malej droznosci tamujac wyplyw spalin, tworzy "cisnienie". Ponadto wyjecie katalizatora z ukl. wydechowego powoduje wzrost mocy silnika o kilka KM - sa to konie mechaniczne zuzyte na prace jaka wykona silnik (tlok) aby przepchnac gazy przez katalizator. Kazdy tlumik itd. marnuje moc silnika, dlatego samochody sportowe maja zwykle rury i halasuja nie bez powodu. Dlugosc ukl. wydechowego i grubosc rur nie jest dzielem przypadku tylko wynikiem badan w laboratoriach. Szczegolna waznosc ukl. wydechowego wystepuje w silnikach dwusuwowych, gdyz brak zaworow powoduje ze przy zlej konstrukcji tego ukladu, spaliny mogha wracac z powrotem do cylidra, obnizajac tym osiagi Radze poczytac madre fachowe lektury, a nastepnie wyglaszac herezje
|
|
Wez zastanow sie nim cos napiszesz, bo czesc to poprostu głupoty, katalizator tyle ma do podnoszenia mocy co przepalona zarowka oczywiscie sprawny, nie zapchany, a wydech nie jest od zabrania mocy, tylko do utrzymania jej, rowniez samochody sportowe nie maja buczkow po to zeby lepiej isc, tylko cały konkretny wydech pod dany silnik z odpowiednim przekrojem, bo według Twojego toku, wystarczy wyjąc dwa tłumiki i przyrost bedzie spory
Dowidz sie troche na ten temat, lub poeksperymentuj, a wtedy napisz.
----------------- [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-28 13:53:30 ] | 2016-11-06 16:03 | | luckyboy Sympatyk FEFK
Ford Escort 1.8D Toruń | 2009-09-28 09:19:10 Cytat:
| 2009-07-06 23:41:11, Wuipe pisze:
a niby w jaki sposób kat wytwarza to ciśnienie?
|
|
Drogi kolego Kat wytwarza cisnienie w ukl. wydechowym na odcinku od okien zaworowych do miejsca jego instalacji. Budowa katalizatora podobna jest do gabki przez ktora przeciskaja sie gazy spalinowe, w zwiazku z czym fala uderzeniowa spalin ktore rozprezaja sie po wyplywie z cylindra odbija sie od katalizatora, ponadto zapchany kat, czy kat mocno zuzyty o malej droznosci tamujac wyplyw spalin, tworzy "cisnienie". Ponadto wyjecie katalizatora z ukl. wydechowego powoduje wzrost mocy silnika o kilka KM - sa to konie mechaniczne zuzyte na prace jaka wykona silnik (tlok) aby przepchnac gazy przez katalizator. Kazdy tlumik itd. marnuje moc silnika, dlatego samochody sportowe maja zwykle rury i halasuja nie bez powodu. Dlugosc ukl. wydechowego i grubosc rur nie jest dzielem przypadku tylko wynikiem badan w laboratoriach. Szczegolna waznosc ukl. wydechowego wystepuje w silnikach dwusuwowych, gdyz brak zaworow powoduje ze przy zlej konstrukcji tego ukladu, spaliny mogha wracac z powrotem do cylidra, obnizajac tym osiagi
Radze poczytac madre fachowe lektury, a nastepnie wyglaszac herezje | 2015-05-04 21:53 | | jarzyn1982 Sympatyk FEFK
Ford Escort Żuromin | 2009-09-27 23:16:00 Błąd sondy - zbyt uboga mieszanka | 2013-06-18 14:31 | | surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2009-09-27 14:47:35 a jaki kod błędu Ci wyświetlał przy padniętej sondzie? | 2024-07-06 23:09 | | jarzyn1982 Sympatyk FEFK
Ford Escort Żuromin | 2009-09-27 14:29:14 Sonda wymieniona i autko ogólnie lepiej chodzi i nie szarpie tak.
Ale nadal na zimnym silniku po odpaleniu potrafi zgasnąć, dusi sie, dławi i obroty spadają. Czyli jeszcze coś go boli. Może spobować wymienić czujnik temperatury do kompa? Czy może być jeszcze coś innego? | 2013-06-18 14:31 | | nowypn Sympatyk FEFK
Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-09-03 23:10:24 Witam
Pamiętaj o tym aby sprawdzic czy siwy kabel ma połaczenie z masą(obudową) sondy - jeżeli nie ma to do siwego kabla sondy podłącz dodatkową masę.
Pozdrawiam ----------------- Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :) | 2021-03-23 13:57 | | Następna strona [ 1 2 3 ] | |
|
|
|
|