Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] 1,6 CVH - kiepsko odpala na pb, na lpg-oki

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-11-19 07:50:14

z tym lpg i pb to różnie bywało...
nie mam na razie dostępu do podnośnika, ale sprawdzałem filtr węglowy i wymieniałem zaworek odpowietrzający przy wlewie. Sprawdziłęm też elektrozaworek przy filtrze i wydaje się być wszystko oki. Teraz po regulacji lpg, wymianie filtra paliwa i zalaniu do połowy zbiornika wszystko ustało, ale możliwe, że to też zasługa dość znośnych temperatur...
Potestuję, posprawdzam, zobaczymy..., wymienię jeszcze filtr powietrza, sprawdzę kody i wtedy będzie wszystko jasne.
Ciśnienie właśnie też bym chciał zmierzyć, ale w dwóch opcjach: rano przy odpalaniu i normalnie po jeździe. Spróbuję sobie złożyć manometr z wężykiem i oblukać...
Dzięki za porady...
Zauważyłem też, że przy jeździe na lpg czasami wskazanie paliwa spada poniżej zera i za pół minuty podnosi się z powrotem. Możliwe, że wtedy własnie odpowietrza się układ, albo może zapowietrza?
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-11-18 21:46:48

Witam
Chyba się gdzieś musiałem zakręcić bo skoro i na lpg i na pb przerywa to dochodzi następny problem który z kolei obala wcześniejsze pomysły W każdym razie sprawdź czy po wymianie sie polepszyło a potem pozostaje jedynie obadanie ciśnienia paliwa w przewodzie od pompy i jak bedzie słabe to wymiana pompy - podziałałeś co z odpowietrzeniem baku?
Pozdrawiam

-----------------
Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :)
2021-03-23 13:57
  
 
 2009-11-18 10:34:30

Cytat:
2009-11-18 10:30:23, nowypn pisze:
Witam Skoro przerywa pwyżej 3500obr. to stawiam na zbyt małe ciśnienie paliwa - przed wymianą pompy sprawdź jeszcze filtr paliwa - najlepiej wymień filtr i zobacz wtedy. Pozdrawiam


oki, filtr już zmieniłem, ale nie miałem okazji przetestować.
Niemniej jednak przerywa podobnie i na pb i na lpg...więc wg mnie to raczej ciśnienie w kolektorze, bo i bląd MAPa mi wywala dopiero przy lpg. Ale po regulacji gaziu sądzę, że ustanie.
Dzięki serdeczne za odpowiedzi.
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-11-18 10:30:23

Witam
Skoro przerywa pwyżej 3500obr. to stawiam na zbyt małe ciśnienie paliwa - przed wymianą pompy sprawdź jeszcze filtr paliwa - najlepiej wymień filtr i zobacz wtedy.
Pozdrawiam

-----------------
Rozkminiam ST220 - najszybsze kombi w powiecie :)
2021-03-23 13:57
  
 
 2009-11-18 07:38:16

Cytat:
2009-11-17 17:37:39, artiko pisze:
pdasiek Jak ci gasnie na zimnym to obstawiam na 90% czujnik temperatury do komputera (nie na wskaznik). Caly problem polega na tym ze czujnik pracuje w prawidlowym zakresie temperatur pokazujac niewlasciwa temperature, dlatego nie ma zadnych bledow, a na zimnym silniku komputer dostaje informacje ze silnik jest cieply i dlatego daje normalna mieszanke.


ale to pewnie powinno wyleźć w błędach na kompie...
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-11-17 17:37:39

pdasiek Jak ci gasnie na zimnym to obstawiam na 90% czujnik temperatury do komputera (nie na wskaznik). Caly problem polega na tym ze czujnik pracuje w prawidlowym zakresie temperatur pokazujac niewlasciwa temperature, dlatego nie ma zadnych bledow, a na zimnym silniku komputer dostaje informacje ze silnik jest cieply i dlatego daje normalna mieszanke.
2012-07-01 12:54
  
 
 2009-11-17 15:07:16

u mnie jak zimny, to po kilku sek na wolnych obr, normalnie jedzie, choć czasmi musi pochodzić z minutę.
2024-07-06 23:09
  
 
 2009-11-17 14:40:06

mam takie same objawy, jednak ja jeszcze mam tak ze jak zimny potrafi zgasnac, jak sie nacisnie sprzeglo. oczywiscie czytalem ze to moze byc krokowiec, pompka, vss, lambda, jednak chcac by to wszystko wymieniac to by sie pol samochodu uzbieralo.
i mam teraz pytanie czy tobie tez moze schodzi nisko na obroty jak zimny?

u mnie tez jak zimny to do 2.000 obrotow tak jak by palil na 3 gary. jednak po przejechaniu 200-400 m jest ok.

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2009-11-17 13:22:44

Odnosnie pompy paliwa to napewno ne kupuj uzywke chyba ze wyjeta z baku. Elektryk mowil dlaczego. Na pompce po wyjeciu z baku i wyschnieciu osadza sie osad taki bialy. I za jakis czas ta pompka jak zacznie pracowac to sie szybko wyciera lub zaciera.
Na pewno na takiej dlugo nie pojezdzisz. Dal przyklad ze klientowi wymienial trzy pompki i jedna pracowala tydzien druga dzien a na trzeciej ledwo do konca ulicy dojechal. I dopiero jak zalozyl nowke ze sklepu to auto zaczelo smigac. Moze byc zamiennik ale nowka !!!
2012-07-01 12:54
  
 
 2009-11-17 11:04:20

Cytat:
2009-11-17 10:59:19, nowypn pisze:
Witam Potem odpala bez problemu bo silnik nie pracuje na ssaniu więc potrzebuje mniej paliwa i pompa juz nie musi tak książkowo trzymać ciśnienia. Teraz pozostaje tylko doprowadzenie do porządku odpowietrzenia zbiornika a jeśli to nie pomoże to albo wymiana pompy albo dokładny przegląd przewodów paliwowych - ewentualnie wymiana filtra paliwa.A jak się auto zachowuje jak w czasie jazdy pokręcisz go do wysokich obrotów - łapie czkawkę czy działa normalnie? Pozdrawiam


do 3500 jest w miarę oki, powyżej lekko szarpie, ale nie kręcę go wysoko. A jak przerywa, to pompa raczej? Wymienić na nową i czy taka z allegro za 120pln daje radę? U Slawasa jest ale za 300pln, może używka?
2024-07-06 23:09
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM