| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
Witold_Rybarz
 126p Brzeszcze | 2006-05-30 20:37:51 które rozwiązanie z tematu jest lżejsze?
to pytanie tak gwoli manii tarczówek z przodu (sam się zastanawiam nad cc-wymi) [ wiadomość edytowana przez: Witold_Rybarz dnia 2006-05-30 20:39:01 ] |
| 2008-10-02 09:45 | |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :)
 Kraków | 2006-05-30 21:20:54 a ja ci powiem ze nie ma sensu  ) wiem ze zaraz wszyscy mnie zjada , ale takie moje zdanie  ja sobie wymienilem ostatnio komplet szczek na ferodo, wyczyscilem bebny, pozadnie odpowietrzylem uklad i na srsie a szczegolnie w bedzinie hamulce dzialaly jak zloto... nie mialy zadnego problemu z wyhamowaniem ze 110 przed szykana, i ladnie łapały przed nawrotami (czasami za ladnie  ), moim zdaniem jesli masz ładne, proste bębny, nie bardzo zjechane, najlepiej fabryka to zaloz pozadne szczeki i bedziesz zadowolony  ja przynajmniej ejstem ----------------- www.ladasport.pl
www.witekmotorsport.com |
| 2012-12-29 16:45 | |
Poochaty F&F Sympatyk
 Kraków | 2006-05-30 21:23:07 ----------------- WWW.POOCHATY.COM |
| 2018-10-22 14:40 | |
pterock F&F MEMBER
 czarny horhe 126p i ... Kraków | 2006-05-30 21:26:12 ja ostatnio zmienilem hamulce na tarczowki i powiem ci ze roznica jest niewielka, fakt faktem ze jeszcze sie nie ulozyly do konca.
ja u siebie zmienialem z kilku powodow:
1. bebny umarly smiercia naturalna
2. trafily mi sie tarcze w dobrej cenie
3. dla lansu
----------------- ______
"...I dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, musimy tak zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie...
Moja stajnia:
126p 1982r.
126p 1977r.
125p 1984r.
jawa 250 353 1960r.
FSO Polonez 1500 1 |
| 2023-07-25 17:58 | |
HEMIGTX F&F MEMBER
 PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-05-30 21:30:25 Cytat:
| 2006-05-30 21:26:12, pterock pisze:
3. dla lansu
|
|
To chyba główny pkt.dlaczego każdy woli tarcze  A niech widza,ze w malcu montowali tarcze ----------------- http://fiatem.pl/ |
| 2020-03-15 22:32 | |
Witold_Rybarz
 126p Brzeszcze | 2006-05-30 21:52:08 no a główny wątek czyli masa?
przecież chodzi o masę nieresorowaną czyli prowadzenie i komfort przy duzych prędkościach  |
| 2008-10-02 09:45 | |
Poochaty F&F Sympatyk
 Kraków | 2006-05-30 21:57:55 zamiast kombinowac,kup lekkie alufelgi.wiecej zyskasz mniejszym kosztem ----------------- WWW.POOCHATY.COM |
| 2018-10-22 14:40 | |
mmost F&F Wolny Słuchacz :)
 malec Gdynia | 2006-05-30 22:23:41 Cytat:
| 2006-05-30 21:57:55, Poochaty pisze:
zamiast kombinowac,kup lekkie alufelgi.wiecej zyskasz mniejszym kosztem
|
|
nie zgadzam sie, alu felgi wcale nie sa duzo lzejsze a moze sie zdarzyc za alu 13 bedzie ciezszy od maluchowskiej 12, a co do roznicy w masie hebli to zacisk+jarzmo+tarcza+plyta+mocujaca to calkiem spora masa i mysle ze sa porownywalne, beben to dosyc lekkie rozwiazanie w koncu ma glownie powietrze w srodku |
| 2011-05-08 01:11 | |
130TC (S) Furious Moderator
 126p Jaworzno | 2006-05-30 23:40:14 Co do masy to faktycznie wyniki mogą być porównywalne. Tarcze ponoć źle się zachowują na śliskich nawierzchniach - podobno od razu się blokują (nie wiem tego z autopsji tylko z opowieści). A bębny moim zdanie wystarczają, a jak się zmieni na nowe pompe, przewody i szczęki (polecam JURIDY - dobre i tanie) to będzie git ----------------- |
| 2014-12-09 09:04 | |
krzysiek-eksil
 el dżordżo Łódź | 2006-05-30 23:53:26 podobnie u mnie,fabryka bębny+ferodo=spoko opcja.koszt do efektu wypada b. dobrze. ----------------- *RoboRally* |
| | |
Dar00
 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2006-05-31 00:17:11 Cytat:
| podobno od razu się blokują |
|
to mit taki
Zdecydowaną różnicę między tarczami a bębnami widać przy hamowaniu z większych prędkości.. Poza tym jeżeli ktoś chce zawsze można sobie sprawić nacinane tarcze i lepsze klocki..
Obsługa/wymiana tarcz jest znacznie przyjemniejsza, już nie trzeba się bawić ze sprężynkami itp..
Warunkiem skuteczności tarcz jest naprawdę dobry resor bo jak ma się chu***, miękki to nie ma przebacz, ale to nie będzie hamowało..
Co do ciężaru to "prawie nie ma różnicy", praktycznie to samo.. jutro może zważe na "oko" i podam orientacyjną wagę zestawu tarcz z klockami zaciskami itp. i kompletny bęben z cylinderkiem i całym ustrojstwem..
Do maluchowskiego silnika dobre bębny na ferodo jeszcze podejdą, ale pod swapa to jedynie tarcze  |
| 2025-04-08 13:04 | |
Max_psg
 K-shel suchy i mokry ... Mysłowice | 2006-05-31 00:37:43 Cytat:
| 2006-05-31 00:17:11, Dar00 pisze:
Do maluchowskiego silnika dobre bębny na ferodo jeszcze podejdą, ale pod swapa to jedynie tarcze
|
|
Zważ na to, że teraz silniki maluchowskie to się pod ok. 50KM robi ----------------- Maluch jest jak dziwka - często się jebie ! |
| 2010-09-28 17:40 | |
Dar00
 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2006-05-31 08:45:13 ale zazwyczaj na krótkich skrzyniach to i tak się nie rozpędzą [ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2006-05-31 08:45:45 ] |
| 2025-04-08 13:04 | |
mmost F&F Wolny Słuchacz :)
 malec Gdynia | 2006-05-31 09:45:00 O ile w masie roznica jest podekrzewam nie wielka to ciekawe jaka jest roznica w momencie bezwladnosci |
| 2011-05-08 01:11 | |
Race_D F&F MEMBER
 FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-05-31 09:53:59 Cytat:
| 2006-05-31 00:17:11, Dar00 pisze:
(...) Poza tym jeżeli ktoś chce zawsze można sobie sprawić nacinane tarcze i lepsze klocki.. (...)
|
|
Eeee, no i jak to wygląda w Maluchu - prawie jak WRC:
A co do samego tematu - to w Maluchu dociążenie przodu jest takie niepożądane  . ----------------- oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo |
| 2025-01-13 16:04 | |
profil-usunięty F&F Wolny Słuchacz :)
 | 2006-05-31 15:19:38 Cytat:
| 2006-05-30 22:23:41, mmost pisze:
nie zgadzam sie, alu felgi wcale nie sa duzo lzejsze a moze sie zdarzyc za alu 13 bedzie ciezszy od maluchowskiej 12, a co do roznicy w masie hebli to zacisk+jarzmo+tarcza+plyta+mocujaca to calkiem spora masa i mysle ze sa porownywalne, beben to dosyc lekkie rozwiazanie w koncu ma glownie powietrze w srodku
|
|
hahahah wypelnij bebny helem to maluch bedzie lzejszy o 10 kg |
| | |
goorek F&F MEMBER
 był/jest Łęki City / Kraków | 2006-05-31 15:33:22 co do masy nieresorowanej - mysle ze niektorzy popadaja w obled. czy ciezar zestawu tarczowego bedzie ciezszy/ lzejszy o 1-3 kilo od bebnowego - mysle ze roznicy nie odzczujesz. ----------------- - ELVIS FOREVER
- życie jest jak gówno na kole - raz na górze, raz na dole |
| 2021-03-02 11:56 | |
Poochaty F&F Sympatyk
 Kraków | 2006-05-31 21:16:38 Cytat:
| nie zgadzam sie, alu felgi wcale nie sa duzo lzejsze a moze sie zdarzyc za alu 13 bedzie ciezszy od maluchowskiej 12 |
|
mylisz sie kolego,alu felgi wcale nie sa takie ciezkie.mam w garazu 13 ruskie,wcale nie sa takie drobne,zabudowana prawie cala felga,a jak sie je podnosi to sa jak piorko.poza tym 12 cali to nie trzynascie to po pierwsze,po drugie w kwestii jest jeszcze rozklad masy i efekt zyroskopowy, pod tym wzgledem alu jest o wiele lepsze.no i kto jeszcze jezdzi w maluchu na 12? ----------------- WWW.POOCHATY.COM |
| 2018-10-22 14:40 | |
Art126 F&F Sympatyk
 Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-05-31 21:44:25 Nie wiem jakie macie tarcze, ja mam zestaw z cc , kupiłem od Zoltara już dotarte klocki do tarcz, na początku było kilka problemów z miekkim pedałem hamulca, itp , ale róznica jest po prostu bardzo duza, u mnie auto po prostu staje dęba, oczywiscie twardy przód bilstein i bez negatywów duzych. Taka smieszna histotria bo ze znajomymi jeździmy sobie próby ustawiac rózne kumpel jechał swoim kaszlem 650 dobrze przygotowanym do kjsów, i na skrzyżowaniu zahamowałem normalnie ale stanowczo, kumpel z tyłu miał mokro w gaciach, hamował wszystkim co sie dało, podpierał sie recznym i prawie mi w dupe nie wjechał, zdziwiłem sie gdy mi to mówił , bo nie hamowałem to zblokowania kół tylko według mnie normalnie. Od tamtego momentu trzyma odległosc. Jak złoze swojego kaszla zrobie test hamowania z 100 u mnie w aucie z tarczami i u znajomego z autem z bebnami i zrobimy filmik. |
| 2014-06-12 22:36 | |
pterock F&F MEMBER
 czarny horhe 126p i ... Kraków | 2006-05-31 21:49:32 no to moze u mnie tez bedzie lepiej
ja narazie z tego co widze to lewe kolo lapie na ok 80% a prawe 75% powierzchni tarczy, uklad jest lekko zapowietrzony. ----------------- ______
"...I dlatego z punktu mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, musimy tak zrobić, żeby tej krytyki nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie...
Moja stajnia:
126p 1982r.
126p 1977r.
125p 1984r.
jawa 250 353 1960r.
FSO Polonez 1500 1 |
| 2023-07-25 17:58 | |
Następna strona [ 1 2 3 ] |
|