| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
spruchberyl

 FIAT 126p bydgoszcz/limerick | 2006-11-26 22:43:28 wiem ze temat byl jednakze w szukajce nie znalazlem interesujacych mnie informacji mianowicie
chce zalozyc elektryczna pompe do samochodu bo mechaniczna padla a nowa jest zajebiscie droga i praktycznie nie oplacalnym interesem jest kupowac ja jak mozna pare groszy dorzucic i kupic elektryczna do gaznikowcow tylko problem polega na tym ze w orginalnej mechanicznej byl powrot tak jak w bisie czy tez kancie/polonezie a co za tym idzie gaznik powrotu nie posiada i wlasnie nie wiem jak ten problem rowiazac w elektryku czy ona ma jakis swoj wewnetrzny regulator cisnienia czy cusss???? zeby raz silnika nie zalewalo i zeby spalanie mial w normie zna ktos odpowiedz na moja zagwostke |
| 2025-12-15 18:33 | |
DAWCY
 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-11-26 23:01:19 Regulator jest ale i tak się nie sprawdzi bo będzie dawal non stop stale ciśnienie. Pozostaje dorobienie powrotu gdzieś na wężu zasilającym co jednak wiąże się z ryzykiem że w pewnym momencie może gaźnikowi braknąć wachy i będzie przerywal. ----------------- "Wiem jedno: uczę się wciąż" - J. Kulig
-----------------
Polecam:
www.amk-slazak.pl |
| 2014-09-25 17:01 | |
spruchberyl

 FIAT 126p bydgoszcz/limerick | 2006-11-27 10:01:59 a mozna by bylo napryklad zastosowac pompe elektryczna ktora bedzie dostarczala paliwo do odlaczonej pompy mechanicznej tak aby wykorzystac tylko to ze w mechanicznej jest powrot?? bo jezeli tak mozna by w takim przypadku zastosowac pompe z polda tylko czy to ma sens?? moze zastosowac sama glowice z mechanicznej a zamiast membran zaslepic to blacha ?? nie wiem prosze pomozcie |
| 2025-12-15 18:33 | |
pavlus (S) Furious Moderator
 126p | 125p Kraków | 2006-11-27 13:07:41 Ja bym dał normalnie trójnik przed gaźnikiem a w przelewie dysze dobraną tak żeby utrzymać na gaźniku orginalne ciśnienie paliwa. ----------------- Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam |
| 2023-05-31 21:03 | |
spruchberyl

 FIAT 126p bydgoszcz/limerick | 2006-11-27 17:14:22 no czyli orginalna od pompy mozna dysze dac ale czy (nieznam sie dlatego pytam) nie bedzie to tak ze czesc pompowanego paliwa bedzie odrazu spierdzielac powrotem czy to wlasnie dysza w powrocie jest tak dobrana by jakies tam okreslone cisnienie x zmniejszac do odpowiedniego? wogole jak to jest w orginalnej pompce tego powrotu nie reguluje jakis zaworek??? |
| 2025-12-15 18:33 | |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :)
 DrutKar 652 Toruń | 2006-11-27 17:55:50 zrób tak zbiorniczek reterncyjny jakby.widziałem taki patent szczelny zbiorniczek umieszczony ejst przed gaźnikiem a za pompą.
pompa se tam pompuje do zbiornicza a wezyk od przelewu jest w najwyższym jego miejscu.
pompka se pompuje cały czas, przelew masz i nei ma praktycznie szansy na to aby zabrakło paliwka.
drugi patent ze zbiorniczkiem jaki widziałem to ze nie był powrot w gaxniku ale również ze zbiorniczkiem szczelnym przed gaxnikiem ze wrazie jakby pompa nie zassała w jakimś momencie paliwa z baku yto zawsze jest troche w zbiorniczku i ono pod wpływem cisnienia jakie wytwarza pompa zostanie podane do gaźnika.
zbiorniczek w drugim przypadku był zastosowany ze zbiorniczak płynu hamulcowego z boba ale ze szczelnie zamknietym korkiem. ----------------- muom i tramwajarzom mówimy stanowcze ... 551Jcie:P
"...nademną czuwa najwyższy pan..." |
| 2007-01-12 17:51 | |
Wik
 Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-11-28 08:29:22 To sie podepne.
Mam gaźnik 34 ADF 250, do silnika 2.0 DOHC FIAT.
Chcialbym zastosować do niego elektryczną pompe paliwa od wtrysku(powód prosty, są tańsze niz el. pompy do gaźników).
W jaki sposób mogę zredukowac cisnienie żeby było ok i nie rozsadziło komory pływakowej (żeby benzyna nie wyciekała).
Ja nawet nie wiem jakie ma byc dokładnie cisnienie do gaźnika.
W gaźniku powrót paliwa jest, ale jakiejsc mizernej wielkości.
Pozdrawiam!
Wik
----------------- DOHC |
| 2013-11-29 20:59 | |
mmost F&F Wolny Słuchacz :)
 malec Gdynia | 2006-11-28 10:33:43 Cytat:
| 2006-11-28 08:29:22, Wik pisze:
To sie podepne. Mam gaźnik 34 ADF 250, do silnika 2.0 DOHC FIAT. Chcialbym zastosować do niego elektryczną pompe paliwa od wtrysku(powód prosty, są tańsze niz el. pompy do gaźników). W jaki sposób mogę zredukowac cisnienie żeby było ok i nie rozsadziło komory pływakowej (żeby benzyna nie wyciekała). Ja nawet nie wiem jakie ma byc dokładnie cisnienie do gaźnika. W gaźniku powrót paliwa jest, ale jakiejsc mizernej wielkości. Pozdrawiam! Wik
|
|
po co redukowac cisnienie?? , cisnienie jest miara obciazenia, wiec jesli masz wolny powrot przy gazniku to wszystko powinno grac |
| 2011-05-08 01:11 | |
tom_stm F&F Wolny Słuchacz :)
 Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-11-28 11:10:48 niestety powrót ma za małą średnicę i 3 bary na wlewie to stanowczo za dużo. ----------------- []|___|==/////==|___|[] |
| 2020-02-26 17:14 | |
Wik
 Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-11-28 11:27:35 Kilka takich silników juz spłoneło
Ja nie chce ryzykowac.
Pozdro!
Wik
----------------- DOHC
powód; wcieło gdzies jeden wyraz, musiałem dopisac. [ wiadomość edytowana przez: Wik dnia 2006-11-28 11:58:53 ] |
| 2013-11-29 20:59 | |
mmost F&F Wolny Słuchacz :)
 malec Gdynia | 2006-11-28 11:51:29 Cytat:
| 2006-11-28 11:10:48, tom_stm pisze:
niestety powrót ma za małą średnicę i 3 bary na wlewie to stanowczo za dużo.
|
|
3 bary to badzie jak palcem powrot zatkasz  ile faktycznie bedzie to trzeba by manometyr podlaczyc i zobaczyc |
| 2011-05-08 01:11 | |
mateuszc F&F MEMBER
 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-11-28 12:11:25 Ten gość ma na swoich aukcjach pompy paliwa do gaźnikowców po 95zł także cena dobra jakby ktoś potrzebował ----------------- |
| 2022-02-27 00:21 | |
tom_stm F&F Wolny Słuchacz :)
 Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-11-28 12:20:54 Cytat:
| 2006-11-28 11:51:29, mmost pisze:
3 bary to badzie jak palcem powrot zatkasz ile faktycznie bedzie to trzeba by manometyr podlaczyc i zobaczyc
|
|
wystarczająco dużo że z gażnika robi się fontanna. temat już przerabiany.
do gażnika należy stosować ele pompki do gażnika a nie wydumki typu zmniejszanie napięcia , 10 trójników itd aby zmniejszyć wydatek pompy od wtrysku. ----------------- []|___|==/////==|___|[] |
| 2020-02-26 17:14 | |
Wik
 Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-11-28 12:51:10 Dzięki Mateusz, to dwa razy taniej niz ja znalazłem .
W takim razie sprawe ograniczania cisnienia zamykam i kupie sobie pompke od gaźnika.
Jakie ma miec cisnienie ta od gaźnika??
Dziekuje i pozdrawiam!
Wik
----------------- DOHC |
| 2013-11-29 20:59 | |
flapjck1 F&F Sympatyk
 mini urzut | 2006-11-28 18:14:46 krzemowy kiedys sie reklamowal ze za 50 pln zrobi uklad regulatora cisnienia ( wlacz - wylacz, a nie obnizanie napiecia ) |
| 2018-10-13 02:14 | |
RUFF
 126p i.e Poznań | 2006-11-28 18:32:10 Trójnik przed gażnikiem z tym że wejście do gaźnika mniejsza średnica niż przelew. A jak nie to pompa mechaniczna daje napewno mniej jak 1 atm niepamietam 0,6? wystarczy kupić jaki kolwiek zaworek lub stworzyć cokolwkiek rurka ze śróbką dla blokowania przpływu, odpowiednio uczczelnić i tak przysłonić żeby gaźnik dostawał tyle ile potrzebuje pod max obciązeniem. Dzisiaj zamówiłem sobie manometr specjalnie do tego celu koszt to 18 zeta nowy. Z tym że ja chce we wtrysku regulować ciśnienie i regulator wymyśle identyczny jak sie ktoś uprze to w zewnętrznych pompach K-jectronika są takie regulatory zaraz za pompą. ----------------- CZĘŚCI SPORT FIAT SEICENTO CINQUECENTO
SILNIKI, SKRZYNIE, GŁOWICE
601-255-8dwa3 |
| 2021-03-03 09:37 | |
spyrydon
 opole | 2006-11-29 21:41:52 Elektryczne pompy do układów gaźnikowych dają ciśnienie od 0,3 do 0,9.
Gdzie zamówiłeś ten manometr do paliwa? Ja też potrzebuje, bo czasem jest potrzeba sprawdzenia układu. |
| 2010-03-25 19:55 | |
RUFF
 126p i.e Poznań | 2006-11-30 09:51:21 Lumel-Meranzet W poznaniu. tylko że taki jach ja potrzebuje to bądzie dopiero w styczniu... ----------------- CZĘŚCI SPORT FIAT SEICENTO CINQUECENTO
SILNIKI, SKRZYNIE, GŁOWICE
601-255-8dwa3 |
| 2021-03-03 09:37 | |
flapjck1 F&F Sympatyk
 mini urzut | 2006-11-30 18:05:01 przejrzalem ich oferte i akurat zegary nie sa drogie
ile cie bedzie kosztowal ten ktory zamowiles?? maja jakies zawory regulacyjne?? bo w sumie regulatory cisnienia paliwa drogie nie sa za bardzo, ale jakby mozna bylo wydac 30 zl zamiast 300 to by bylo git  |
| 2018-10-13 02:14 | |
RUFF
 126p i.e Poznań | 2006-11-30 20:19:10 Zawory są w K-jectroniku przy pompie. Ale nie używałem w meranzecie niema czegoś takiego ja to widze samemu wykonać. Chyba że przedtem nawiedze instalacyjny może coś znajde. To ma wygladać na zasadzie rurki z wkreconą dyszą która bedzie dławić przepływ aż do zablokowania.
A co do manometru to zamówiłem 40mm wyjście tylne gwint 12x1,5 obudowa czarna lakierowana dokładność do 2,6 czyli najdokładniejszy i skala do 0,25 Mpa cena 17 + vat ----------------- CZĘŚCI SPORT FIAT SEICENTO CINQUECENTO
SILNIKI, SKRZYNIE, GŁOWICE
601-255-8dwa3 |
| 2021-03-03 09:37 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 ] |
|