Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Elektryczna pompa paliwa pytanie

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2006-11-26 22:43:28

wiem ze temat byl jednakze w szukajce nie znalazlem interesujacych mnie informacji mianowicie
chce zalozyc elektryczna pompe do samochodu bo mechaniczna padla a nowa jest zajebiscie droga i praktycznie nie oplacalnym interesem jest kupowac ja jak mozna pare groszy dorzucic i kupic elektryczna do gaznikowcow tylko problem polega na tym ze w orginalnej mechanicznej byl powrot tak jak w bisie czy tez kancie/polonezie a co za tym idzie gaznik powrotu nie posiada i wlasnie nie wiem jak ten problem rowiazac w elektryku czy ona ma jakis swoj wewnetrzny regulator cisnienia czy cusss???? zeby raz silnika nie zalewalo i zeby spalanie mial w normie zna ktos odpowiedz na moja zagwostke
2025-12-15 18:33
  
 
 2006-11-26 23:01:19

Regulator jest ale i tak się nie sprawdzi bo będzie dawal non stop stale ciśnienie. Pozostaje dorobienie powrotu gdzieś na wężu zasilającym co jednak wiąże się z ryzykiem że w pewnym momencie może gaźnikowi braknąć wachy i będzie przerywal.

-----------------
"Wiem jedno: uczę się wciąż" - J. Kulig
-----------------
Polecam:
www.amk-slazak.pl
2014-09-25 17:01
  
 
 2006-11-27 10:01:59

a mozna by bylo napryklad zastosowac pompe elektryczna ktora bedzie dostarczala paliwo do odlaczonej pompy mechanicznej tak aby wykorzystac tylko to ze w mechanicznej jest powrot?? bo jezeli tak mozna by w takim przypadku zastosowac pompe z polda tylko czy to ma sens?? moze zastosowac sama glowice z mechanicznej a zamiast membran zaslepic to blacha ?? nie wiem prosze pomozcie
2025-12-15 18:33
  
 
 2006-11-27 13:07:41

Ja bym dał normalnie trójnik przed gaźnikiem a w przelewie dysze dobraną tak żeby utrzymać na gaźniku orginalne ciśnienie paliwa.

-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam
2023-05-31 21:03
  
 
 2006-11-27 17:14:22

no czyli orginalna od pompy mozna dysze dac ale czy (nieznam sie dlatego pytam) nie bedzie to tak ze czesc pompowanego paliwa bedzie odrazu spierdzielac powrotem czy to wlasnie dysza w powrocie jest tak dobrana by jakies tam okreslone cisnienie x zmniejszac do odpowiedniego? wogole jak to jest w orginalnej pompce tego powrotu nie reguluje jakis zaworek???
2025-12-15 18:33
  
 
 2006-11-27 17:55:50

zrób tak zbiorniczek reterncyjny jakby.widziałem taki patent szczelny zbiorniczek umieszczony ejst przed gaźnikiem a za pompą.
pompa se tam pompuje do zbiornicza a wezyk od przelewu jest w najwyższym jego miejscu.
pompka se pompuje cały czas, przelew masz i nei ma praktycznie szansy na to aby zabrakło paliwka.
drugi patent ze zbiorniczkiem jaki widziałem to ze nie był powrot w gaxniku ale również ze zbiorniczkiem szczelnym przed gaxnikiem ze wrazie jakby pompa nie zassała w jakimś momencie paliwa z baku yto zawsze jest troche w zbiorniczku i ono pod wpływem cisnienia jakie wytwarza pompa zostanie podane do gaźnika.
zbiorniczek w drugim przypadku był zastosowany ze zbiorniczak płynu hamulcowego z boba ale ze szczelnie zamknietym korkiem.

-----------------
muom i tramwajarzom mówimy stanowcze ... 551Jcie:P


"...nademną czuwa najwyższy pan..."
2007-01-12 17:51
  
 
 2006-11-28 08:29:22

To sie podepne.
Mam gaźnik 34 ADF 250, do silnika 2.0 DOHC FIAT.
Chcialbym zastosować do niego elektryczną pompe paliwa od wtrysku(powód prosty, są tańsze niz el. pompy do gaźników).
W jaki sposób mogę zredukowac cisnienie żeby było ok i nie rozsadziło komory pływakowej (żeby benzyna nie wyciekała).
Ja nawet nie wiem jakie ma byc dokładnie cisnienie do gaźnika.
W gaźniku powrót paliwa jest, ale jakiejsc mizernej wielkości.
Pozdrawiam!

Wik


-----------------
DOHC
2013-11-29 20:59
  
 
 2006-11-28 10:33:43

Cytat:
2006-11-28 08:29:22, Wik pisze:
To sie podepne. Mam gaźnik 34 ADF 250, do silnika 2.0 DOHC FIAT. Chcialbym zastosować do niego elektryczną pompe paliwa od wtrysku(powód prosty, są tańsze niz el. pompy do gaźników). W jaki sposób mogę zredukowac cisnienie żeby było ok i nie rozsadziło komory pływakowej (żeby benzyna nie wyciekała). Ja nawet nie wiem jakie ma byc dokładnie cisnienie do gaźnika. W gaźniku powrót paliwa jest, ale jakiejsc mizernej wielkości. Pozdrawiam! Wik



po co redukowac cisnienie?? , cisnienie jest miara obciazenia, wiec jesli masz wolny powrot przy gazniku to wszystko powinno grac
2011-05-08 01:11
  
 
 2006-11-28 11:10:48

niestety powrót ma za małą średnicę i 3 bary na wlewie to stanowczo za dużo.

-----------------
[]|___|==/////==|___|[]
2020-02-26 17:14
  
 
 2006-11-28 11:27:35

Kilka takich silników juz spłoneło
Ja nie chce ryzykowac.
Pozdro!

Wik


-----------------
DOHC
powód; wcieło gdzies jeden wyraz, musiałem dopisac.

[ wiadomość edytowana przez: Wik dnia 2006-11-28 11:58:53 ]
2013-11-29 20:59
  
 
 2006-11-28 11:51:29

Cytat:
2006-11-28 11:10:48, tom_stm pisze:
niestety powrót ma za małą średnicę i 3 bary na wlewie to stanowczo za dużo.



3 bary to badzie jak palcem powrot zatkasz ile faktycznie bedzie to trzeba by manometyr podlaczyc i zobaczyc
2011-05-08 01:11
  
 
 2006-11-28 12:11:25

Ten gość ma na swoich aukcjach pompy paliwa do gaźnikowców po 95zł także cena dobra jakby ktoś potrzebował

-----------------
2022-02-27 00:21
  
 
 2006-11-28 12:20:54

Cytat:
2006-11-28 11:51:29, mmost pisze:
3 bary to badzie jak palcem powrot zatkasz ile faktycznie bedzie to trzeba by manometyr podlaczyc i zobaczyc


wystarczająco dużo że z gażnika robi się fontanna. temat już przerabiany.
do gażnika należy stosować ele pompki do gażnika a nie wydumki typu zmniejszanie napięcia , 10 trójników itd aby zmniejszyć wydatek pompy od wtrysku.

-----------------
[]|___|==/////==|___|[]
2020-02-26 17:14
  
 
 2006-11-28 12:51:10

Dzięki Mateusz, to dwa razy taniej niz ja znalazłem .
W takim razie sprawe ograniczania cisnienia zamykam i kupie sobie pompke od gaźnika.
Jakie ma miec cisnienie ta od gaźnika??
Dziekuje i pozdrawiam!

Wik

-----------------
DOHC
2013-11-29 20:59
  
 
 2006-11-28 18:14:46

krzemowy kiedys sie reklamowal ze za 50 pln zrobi uklad regulatora cisnienia ( wlacz - wylacz, a nie obnizanie napiecia )
2018-10-13 02:14
  
 
 2006-11-28 18:32:10

Trójnik przed gażnikiem z tym że wejście do gaźnika mniejsza średnica niż przelew. A jak nie to pompa mechaniczna daje napewno mniej jak 1 atm niepamietam 0,6? wystarczy kupić jaki kolwiek zaworek lub stworzyć cokolwkiek rurka ze śróbką dla blokowania przpływu, odpowiednio uczczelnić i tak przysłonić żeby gaźnik dostawał tyle ile potrzebuje pod max obciązeniem. Dzisiaj zamówiłem sobie manometr specjalnie do tego celu koszt to 18 zeta nowy. Z tym że ja chce we wtrysku regulować ciśnienie i regulator wymyśle identyczny jak sie ktoś uprze to w zewnętrznych pompach K-jectronika są takie regulatory zaraz za pompą.

-----------------
CZĘŚCI SPORT FIAT SEICENTO CINQUECENTO

SILNIKI, SKRZYNIE, GŁOWICE

601-255-8dwa3
2021-03-03 09:37
  
 
 2006-11-29 21:41:52

Elektryczne pompy do układów gaźnikowych dają ciśnienie od 0,3 do 0,9.
Gdzie zamówiłeś ten manometr do paliwa? Ja też potrzebuje, bo czasem jest potrzeba sprawdzenia układu.
2010-03-25 19:55
  
 
 2006-11-30 09:51:21

Lumel-Meranzet W poznaniu. tylko że taki jach ja potrzebuje to bądzie dopiero w styczniu...

-----------------
CZĘŚCI SPORT FIAT SEICENTO CINQUECENTO

SILNIKI, SKRZYNIE, GŁOWICE

601-255-8dwa3
2021-03-03 09:37
  
 
 2006-11-30 18:05:01

przejrzalem ich oferte i akurat zegary nie sa drogie
ile cie bedzie kosztowal ten ktory zamowiles?? maja jakies zawory regulacyjne?? bo w sumie regulatory cisnienia paliwa drogie nie sa za bardzo, ale jakby mozna bylo wydac 30 zl zamiast 300 to by bylo git
2018-10-13 02:14
  
 
 2006-11-30 20:19:10

Zawory są w K-jectroniku przy pompie. Ale nie używałem w meranzecie niema czegoś takiego ja to widze samemu wykonać. Chyba że przedtem nawiedze instalacyjny może coś znajde. To ma wygladać na zasadzie rurki z wkreconą dyszą która bedzie dławić przepływ aż do zablokowania.
A co do manometru to zamówiłem 40mm wyjście tylne gwint 12x1,5 obudowa czarna lakierowana dokładność do 2,6 czyli najdokładniejszy i skala do 0,25 Mpa cena 17 + vat

-----------------
CZĘŚCI SPORT FIAT SEICENTO CINQUECENTO

SILNIKI, SKRZYNIE, GŁOWICE

601-255-8dwa3
2021-03-03 09:37
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM