2010-01-05 06:30:51
Cytat:
|
2010-01-04 16:34:03, Nowy666 pisze:
fakt,niewiedziałem o tym,ale książka Krzysztofa Trzeciaka "W moim samochodzie:gaźnik" jak najbardziej podejdzie.
|
|
1. chłopaku przestań pieprzyć bo mi się rzygać już chce od Twoich pomysłów - po pierwsze
2. chłopaku przestań spamować - licznik napisanych postów od dawna nie działa
Co do tematu:
Ogarniałem niadawno takie badziewie wg. pachonia. Wypolerowanie wszystkiego to nie koniec - gardziele muszą mieć odpowiedni kształt i jego korekta właśnie to podstawa modyfikacji, co do polerki to ja polerowałem jedynie gardziel, dyfuzor i wlot powietrza (otwory w wieczku), dolnej części korpusu wogóle nie ruszałem - ona celowo ma taki kształt jaki ma.
Zdecydowanie sprawdź luz na przepustnicach bo to bolączka tych gaźników (zestaw regeneracyjny - nadwymiar napewno idzie jeszcze dostać) i pływak - bo się okropnie lubi przecierać - są na nim dwie blaszki to użyj jednej z nic i nie będzie opadał na dno komory pływakowej.
Raczej odradzam Ci gaźnik podciśnieniowy z uwagi na to że zdecydowanie trudniej w nim opanować "dziurę w obrotach" - przykrezjawisko jakie daje się odczuć w związku ze zbyt późnym otwarciem przepustnicy nr 2. Zdecydowanie lepszy jest gaźnik z mechaniczną przepustnicą tylko ustawioną "wcześniej" łatwo to uzyskac przez odpowiednie stuningowanie cięgiekna/dzwigienki II przepustnicy...
Jak koniecznie potrzebujesz materiały to Ci mogę posłać fotki z książki do 125p - obu typów gaźników i art. pachonia do poduszki - tylko zapodaj na priv maila...
-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...