Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Nasi w Monte Carlo

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-01-12 09:10:11

Nasi w Monte Carlo jadą , nawet sporo załóg:
Tomasz JASKŁOWSKI/Piotr BANY w POLSKIM FIACIE 125p Monte Carlo, z numerem 152,
Jerzy WALENTOWICZ/Wojciech WALENTOWICZ w ALFIE ROMEO 2000 GTV, z numerem 157.
POSTAWKA Andrzej/POSTAWKA Stanisław - POLSKI FIAT 125 P - numer 162,
BURTAN Artur/KOT Piotr - FIAT 128 COUPE - numer 232,
HORNIK Ryszard / BILSKI Marcin - OPEL KADETT GTE - numer 234,
DUSZYNSKI Andrzej/ BIENKOWSKI Dariusz - POLSKI FIAT 125 P - numer 236.
Dodam tylko tyle, że Cenon (Tomej Jaskłowski) , zbudował NOWEGO Fiatona , gdzyż pierwszy egzemplarz, nie wytrzymał nadwoziowo....



-----------------
Prorok , czy co......?

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-01-12 09:10:37 ]
2017-11-28 20:13
  
 
 2010-01-12 10:26:12

No i plotka poszła, na temat Kadeta GTE...
Podobno to po Bublewiczu itp, itd.
Ciekawe, bo tym Oplem Ludwiczak , pierdyknoł się z Szerlą na wyścigach w wawie, podczas barbórki.
I to tak mocno, że buda nie wytrzymała.


-----------------
Prorok , czy co......?
2017-11-28 20:13
  
 
 2010-01-12 10:27:24

no.

-----------------
wheel-wide.com
2023-06-05 09:55
  
 
 2010-01-12 13:41:40

Wiadomo coś nt. startu honorowego z Warszawy ? Gdzie, kiedy, o której ?

-----------------
2011-04-25 15:30
  
 
 2010-01-12 14:01:56

BURTAN Artur/KOT Piotr - FIAT 128 COUPE - numer 232,

wie ktos cos wiecej o tym aucie ??
albo chociaz gdzie moge znalezc jakies info o tej zalodze ??

Pzdr SmoQ
2011-11-19 18:02
  
 
 2010-01-12 14:46:20

W sezonie 2007 i 2008 byli na większości imprez CA i YTP w Poznaniu. 128 jest czerwone, poszukaj zdjęć w relacjach z imprez.

-----------------
--=RACE TECH=--
2025-12-17 17:23
  
 
 2010-01-12 14:53:10

Jesli to ta na krakowskich blachach to juz wiem ktora to Dzieki
2011-11-19 18:02
  
 
 2010-01-12 19:16:13

Grzesiek, przypomnij sobie ile Bubel miał tych Opli. To wcale nie jest plotka że auto zostało kupione od Bublewicza.
2025-12-06 06:04
  
 
 2010-01-12 19:32:40

Coś mogę powiedzieć o dwóch autkach z tej listy.Autko P.Duszyńskiego to mój były FIAT 125 1500 z 73 DST 1A73-chyba nie przerejestrowany jest jeszcze .Dobra baza do zbudowania rajdówki-tylko 68.000 km przebiegu miał... pełen oryginał .A drugie autko to KADETT p.Hornika ... był u mnie na warsztacie swego czasu i to jest auto po św.p Marianie Bublewiczu widziałem umowę Kupna-Sprzedaży między nimi.Auto nigdy nie było zarejestrowane w kraju ,zawsze na próbnych numerach lub na torze bez.To nie jest plotka to szczera prawda.Ten KADETT stał sobie przez parę ładnych lat u p.Hornika we Wrocławiu na ulicy Pełczyńskiej pod wiatą.Może ten egzemplarz to nie to samo auto-ale duch P.Mariana jest blisko
2015-08-28 22:09
  
 
 2010-01-12 20:28:38

Bubel miał dwa Kadety.
Jeden wyścigowy, a drugi przez krótką chwilę rajdowy.
Jeżeli do tego dodamy trzeciego Kadeta, Szaflickiego to mamy trzy sztuki.
Rajdówkę Bubla kupił jakiś tam gościu, potem trafiła do Ludwiczaka ( rozbita). 1988
Wyścigową rozbili chyba w Opolu, na lotnisku.(1984)
Szafa sam roz....ł swoją w lesie, na treningach z Bublem ( 1986)
A auto o którym piszecie, to totalna seria z silnikiem od Ascony 2.0 - 115KM, nie wiem czy ma teraz i jaką klatkę?
Jeżeli w czymś się pomyliłem, to poprawcie.


-----------------
Prorok , czy co......?

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-01-12 20:29:34 ]
2017-11-28 20:13
  
 
 2010-01-12 22:44:45

Jesli chodzi o Kadetta to odstępstwa od serii które widziałem to:gaźniki DELORTTOx2 , klatka jakaś była,siedzenia kubełki z "epoki" radio RADMOR-chyba ala CB,zbiornik w bagażniku "A" grupa z epoki.Felgi ATS 8"-10" Bilstein też tam jakiś był.Naprawdę wyglądało jak Rajdówka z "epoki".
2015-08-28 22:09
  
 
 2010-01-13 10:13:01

Tomek Jaskłowski jedzie tym samym Fiatem , co w ostatnich edycjach Monte


-----------------------------------------

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-01-13 10:22:10 ]

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-01-13 10:28:07 ]
2017-11-28 20:13
  
 
 2010-01-13 17:25:58

http://rajdy.autoklub.pl/news/opel-po-bublewiczu,27808
2015-08-28 22:09
  
 
 2010-01-13 19:53:51

Były 3 sztuki, nie będę pisał w jakim celu, bo o zmarłych nie należy mówić źle. Jeden, taj jak pisze Darek, nie był nawet zarejestrowany w kraju. Auto miało pękniętą głowicę i prawdopodobnie dlatego zostało sprzedane. Bidny Hornik doszedł do tego dopiero po trzecim nieukończonym rajdzie. Ważne jest, że to auto nie poszło na żyletki i jest nadal obecne w sporcie.
2025-12-06 06:04
  
 
 2010-01-13 21:07:52

Mruk jak zwykle konkretnie i na temat dokładnie też tak słyszałem
o Kadecie
2023-03-17 08:42
  
 
 2010-01-13 21:08:59

Mruk jak zwykle konkretnie i na temat dokładnie też tak słyszałem
o Kadecie
2023-03-17 08:42
  
 
 2010-01-14 10:11:26

Jak konkretnie to konkretnie:
Były 4 sztuki.
Wszystkie do polski sprowadził Komornicki i to on zaczoł tym się ścigać w rajdach. (stomil - olsztyn)
Następnie te dwie od Komornickiego trafiły do Bublewicza. Z czego 1 to rajdówka (potem nabył ją Ludwiczak i rozbił). Druga pełniła rolę treningówki, a potem wyścigówki. 1981-1983
Była na początku bez poszerzeń.( to chyba ta Hornika).
Bublewicz jeździł niecałe dwa sezony ,potem był już w FSO.
Jedna ta co była nie zarejstrowana w kraju o której pisze Mruk, stała przez ponad 1 rok na ul Ojcowskiej w wawie, w warsztacie Opla Komornickiego.
4 stała się własnością Lewandowskiego, jako że on pracował na wysokim stołku w Philip Moris ( Malboro), wtedy to u Bublewicza pojawiły się pierwsze naklejki Malboro.
Ta która stała na Ojcowskiej, mimo usilnych starań została zabrana przez urząd celny i to jej losy są nie znane.
Tylko jedna ( rajdówka) miała poszerzenia i była konkretnie przygotowana. Pozostałe auta ( przynajmniej ta co stała na Ojcowskiej ) nie miały żadnych poszeżeń i nawet klatek, w momencie ich sprowadzenia do polski.
I jeszcze jedna najważniejsza sprawa. Z tego co wiem , ta Hornika, była kupiona bez silnika i skrzyni biegów.
Lewandowskiego została rozbita w Opolu, tak jak pisałem wcześniej.
Była cała w barwach Malboro.




[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-01-14 10:20:18 ]
2017-11-28 20:13
  
 
 2010-01-14 12:03:35

Ale oki.
Fajnie , że jadą
Szkoda, że nigdzie nie ma aktualnych fotek tego kadeta.

-----------------
Prorok , czy co......?
2017-11-28 20:13
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM