Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[VECTRA A] Podłączenie nagrzewnicy i reduktora

 Moderowane przez: GSI
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-01-23 23:44:07

Witam, który wąż zasila nagrzewnicę, ten przy pasku rozrządu, czy ten który łączy się z rurą przy bloku.

Druga sprawa, to jakie są węże przy tych króćcach, bo standardowo mają 14 o ile się nie mylę w środku, a króćce ok 20. Standardowe tak mocno naciągnięte, czy specjalne zwężające się za króćcami do tych 14?

Trzecia sprawa to wpięcie reduktora. Spotykałem się z wpięciem zasilania reduktora w zasilanie od nagrzewnicy i powrotem z reduktora w powrót od nagrzewnicy. Bywały też instalacje, gdzie reduktor był wpięty zupełnie za nagrzewnicą. Przy pierwszym sposobie podobno możliwe jest to, że któryś z elementów w obiegu może zostać ominięty lub nie działać na 100 % swojej sprawności.

[ wiadomość edytowana przez: for dnia 2010-01-23 23:57:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2010-01-25 16:30:51 ]
2011-01-25 00:06
  
 
 
 MotoNews.pl » Opel Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM