| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 15:43:54 Witam prztsał mi działac klakson. Sprawdziłem juz wysztko i tak: przekaźnik ok. Jak naciskam to słychać ze chodzi. No to wziąłem miernik do ręki i zacząłem szukać. Po pomiarach wywnioskowałem ze jest on sterowany masą czyli minusem dlatego iż na plusie cały czas jest napiecie. W momencie gdy jednak wezme jeden przewod miernika do minusa kabla ( klakson odłaczony ) a drugi przewod do minusa akumulatora nie mam zwarcia. Wnisoek ze nie ma zwarcia czyli masy. Ale w momencie gdy nacisne klakson opór się troszke zmniejsza i nic. Syrenki sa ok. Jak to rozwiązać?? ----------------- ----Pozdrawiam-----
-------misiek-------- |
| 2009-10-21 21:21 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-12 17:47:16 Cytat:
| 2006-02-12 15:43:54, misiekwwa pisze:
Witam prztsał mi działac klakson. Sprawdziłem juz wysztko i tak: przekaźnik ok. Jak naciskam to słychać ze chodzi. No to wziąłem miernik do ręki i zacząłem szukać. Po pomiarach wywnioskowałem ze jest on sterowany masą czyli minusem dlatego iż na plusie cały czas jest napiecie. W momencie gdy jednak wezme jeden przewod miernika do minusa kabla ( klakson odłaczony ) a drugi przewod do minusa akumulatora nie mam zwarcia. Wnisoek ze nie ma zwarcia czyli masy. Ale w momencie gdy nacisne klakson opór się troszke zmniejsza i nic. Syrenki sa ok. Jak to rozwiązać??
|
|
Mi też dziś padł... tzn. dziś zauważylem że nie działa. Będę badał, ale na razie wypoczywazm po cięęęężkim łykendzie...
----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
Kiniusia
 Opel Vectra 2,2 dTi Kraków/ Trzebinia | 2006-02-12 19:19:30 Cytat:
| 2006-02-12 15:43:54, misiekwwa pisze:
Witam prztsał mi działac klakson. Sprawdziłem juz wysztko i tak: przekaźnik ok. Jak naciskam to słychać ze chodzi. No to wziąłem miernik do ręki i zacząłem szukać. Po pomiarach wywnioskowałem ze jest on sterowany masą czyli minusem dlatego iż na plusie cały czas jest napiecie. W momencie gdy jednak wezme jeden przewod miernika do minusa kabla ( klakson odłaczony ) a drugi przewod do minusa akumulatora nie mam zwarcia. Wnisoek ze nie ma zwarcia czyli masy. Ale w momencie gdy nacisne klakson opór się troszke zmniejsza i nic. Syrenki sa ok. Jak to rozwiązać??
|
|
A czy sprawdzałes kable tuż pod noskiem??? Być może któryś z nich się zepsuł. ----------------- www.angita.pl
Bioenergoterapia, medycyna naturalna, masaże, uzdrawianie praniczne, kursy, warsztaty - Kraków. |
| 2013-03-02 19:00 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 19:41:48 sprawdzilem juz wszytko co mozliwe |
| 2009-10-21 21:21 | |
Adamo8 Klubowy Weteran

 Citroen C4 Picasso Zielona Góra | 2006-02-12 19:44:56 Stawiam na przekaźnik, spróbuj podmienić go z innym i sprawdz. Można pokusić się o rozebranie i przeczyszczenie styków, bo one prawdopodobnie są zaśniedziałe. |
| 2025-12-19 17:11 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 19:46:01 TO TEŻ JUZ ZROBIONE OD TEGO ZACZALEM |
| 2009-10-21 21:21 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 19:47:48 Nie wiem tylko dlaczego jak zewre minusa ktory idzie do klaksonu z minusem akumulatora i nacisne klakson nic sie nie dzieje. ----------------- ----Pozdrawiam-----
-------misiek-------- |
| 2009-10-21 21:21 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-12 20:03:06 Cytat:
| 2006-02-12 19:47:48, misiekwwa pisze:
Nie wiem tylko dlaczego jak zewre minusa ktory idzie do klaksonu z minusem akumulatora i nacisne klakson nic sie nie dzieje.
|
|
Mogła paść trąbka... Choć przecież mamy dwie i mało prawdopodobne zby obie padły jednocześnie...
Ja stawiam, że padł przewód doprowadzający +12V ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 20:07:34 Kurcze przepraszam ale nie czytacie dokladnie tgo co napisalem goracy przewod jest klakoson jest sterowany masa co oznacza ze +12 V jest na stałe i w momencie podania masy trąbi tylko masa idzie tu przez przekaźnik albo jakoś tak. i tego chyba nie ma TRABKI I PRZEKAXNIK TEZ JEST OK |
| 2009-10-21 21:21 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-12 20:47:48 Cytat:
| 2006-02-12 20:07:34, misiekwwa pisze:
Kurcze przepraszam ale nie czytacie dokladnie tgo co napisalem goracy przewod jest klakoson jest sterowany masa co oznacza ze +12 V jest na stałe i w momencie podania masy trąbi tylko masa idzie tu przez przekaźnik albo jakoś tak. i tego chyba nie ma TRABKI I PRZEKAXNIK TEZ JEST OK
|
|
Skoro +12V jest (rozumiem że to sprawdziłeś) a po podaniu masy trąbka nie trąbi to znaczy że trąbka padła - to chyba oczywiste? ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 20:52:45 trabka dziala sprawdzielm to
Nie podawana jest masa i nie wiem czemu bo nie mam pojecia jak ona jest ciagnieta skoro klakson jest sterowany masa czyli idzie przez przekaznik teoretycznie ( tak sie domyslam ) przekaznik dobry trabki trabia bo sprawdzielm plus jest nie ma masy ale z kad ona idzie moze jakis schemat? |
| 2009-10-21 21:21 | |
QLogic
 Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2006-02-12 20:54:02 Robert - nie pij juz dzisiaj
[ wiadomość edytowana przez: QLogic dnia 2006-02-12 20:54:56 ] |
| 2014-06-07 09:56 | |
the_undertaker Klubowy Weteran
 Passat/New Beetle Złotniki Kujawskie | 2006-02-12 20:54:56 Ja miałem tak samo, motałem się z tym zasilaniem klaksonu. Ostatecznie też miałem przekaźnik dobry, trąbkę dobrą a za grzyba to nie kciało działać. Ot podłącz miernik zamiast trąbki i naciśnij klakson patrząc czy pojawi się siakieś napięcie. Obstawiam przerwany kabel. Ja bebeszyłem wiązkę prawie do komory silnika bo tak był poprzerywany ów przewód. A sam klakson robiłem ze trzy razy.
Same trąbki to można sprawdzić podłączając bezpośrednio pod akumulator i po ptakach, byleby się nie wystraszyć  przekaźnik zamienić na jeden z tych obok (w puszce jest kilka tych samych) i też go wykluczyć. ----------------- Moja praca jest ściśle tajna!!! Sam nie wiem co robię:) |
| 2021-12-27 20:00 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 20:55:14 Właśnie  Cześć może ty coś bedziesz wiedział"?? |
| 2009-10-21 21:21 | |
OLOBC
 Daewoo Espero Biskupiec | 2006-02-12 20:59:05 Witam,
najprostrzym rozwiązaniem jest bezpośrednie podanie plusa z akumulatora (najlepiej poprzez bezpiecznik) do klaksonu. Na 100% zadziała. Omijamy usterkę (jeśli przekaźnik działa po naciśnieciu na kierownicę). To jest wersja tymczasowa, dobrze mieć klakson przy kontroli drogowej.
Pozdrawiam
OLOBC |
| 2009-04-24 14:55 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 20:59:08 własnie tak zrobilem podlaczylem trabki bezposrednio pod akumulator i chodza
Pomiary wygladały tak:
Miedzy plusem klaksonu ( kablem ) a minusem akumlatora 12V
Miedzy plusnem klaskonu (kablem ) a minusem klaksonu ( kablem ) dziwne 10 V??
Ale wziałem miernik na opor i co ciekawe wystapilo wydawal mi sie ze miedzy kablem minusowym klaksonu a minusem akumluatora powinno byc przjscie czyli zwarcie masa a tu dupa wiec wywnioskowalem ze skoro jest on zaisialany plusme to masa jest podawana w momencie naciskania wiec tak zrobilem a tu moje zdziwienie opor spadł ale nie do tego stopnia by podac mase?? No i co moze byc przyczyna? |
| 2009-10-21 21:21 | |
malin2
 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-02-12 21:05:34 masa jest brana z uchwytu na którym jest zamontowany klakson a "+" do klaksonu z akumulatora jak jest za słaby "+" to klakson albo za słabo działa albo wcale ja tak miałem i poprowadziłem nowy "+" i teraz jest git a oprócz tego kable popękały wszystkie. ----------------- Z pozdrowieniami Malin
różowy szerszeń dziurawych szos
gg 7079597 malinll@tlen.pl |
| 2014-09-08 15:32 | |
misiekwwa
 Opel Miasto Stołeczne Warszawa | 2006-02-12 21:08:01 ok malin ale chyba tak nie jest, bo do klaksonu ida 2 przewody to w takim razie co to za drugi?? Nie masa??? wg mnie plus jest caly czas. A same trabki trabia gdy podawana jest masa |
| 2009-10-21 21:21 | |
malin2
 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-02-12 21:39:46 masa załącza przekaźnik ----------------- Z pozdrowieniami Malin
różowy szerszeń dziurawych szos
gg 7079597 malinll@tlen.pl |
| 2014-09-08 15:32 | |
malin2
 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-02-12 21:46:10 Cytat:
| 2006-02-12 21:08:01, misiekwwa pisze:
ok malin ale chyba tak nie jest, bo do klaksonu ida 2 przewody to w takim razie co to za drugi?? Nie masa??? wg mnie plus jest caly czas. A same trabki trabia gdy podawana jest masa
|
|
jest tam "+" i "-" z tym iż "-" można wziąźć z uchwytu a "+" z akumulatora idzie do przekaźnika i drugi + jest wewnętrznej instalacji a drugi "-" jest z kierownicy. (można tylko wziąźć jeden "-" z kierownicy i dać do przekażnika i do klaksonu) ----------------- Z pozdrowieniami Malin
różowy szerszeń dziurawych szos
gg 7079597 malinll@tlen.pl |
| 2014-09-08 15:32 | |
Następna strona [ 1 2 3 ] |
|