rejestracja | zaloguj się   pomoc

Usuwanie delikatnych wgniecen bez lakierowania

 Moderowane przez: Bialy
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2005-09-09 15:07:43

witam

szukam warsztatu ktory zajmuje sie tego typu rzeczami z tego co wiem u mnie w Bydgoszczy zaden blacharz/lakiernik nie oferuje jeszcze tej uslugi.

Slyszalem ze najblizej Bydgoszczy jest warsztat w Poznaniu ktory to wykonuje. Ma ktos moze jakies dokladniejsze namiary na ten warsztat albo na jakis jeszcze blizej Bydgoszczy? I czy ktos z Was korzystal z takiej uslugi gdziekolwiek?


znalazlem jeszcze jedna firme ale tez nie w mojej okolicy :/ cena za 1pkt to 100zl ale jak ktos ma lakierowac cale drzwi np przez 1 wgniecenie to i tak sie oplaca...

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-09-09 15:09:04 ]
2007-01-14 12:34
  
 
 2005-09-10 11:33:45

Widziałem kiedyś takich gości w akcji, mieli narzędzia podobne do pogrzebaczy, szpachelek (trochę grubsze) i łyżek do opon.
To byli Włosi, wiedzieli gdzie nacisnąć by rozeszło się to wzdłuż blachy a nie pofalowało. Robota iście artystyczna!
Oni żyją z usuwania szkód po gradzie w wielu koncernach samochodowych. Nie próbujcie tego robić w domu
Widzę, że u walczaka (http://www.mwalczak.com.pl/?w=oferta) posługują się tą samą technologią. Niestety to nadal arystokracja techniczna.
Ale Ford prowadzi naprawy bez lakierowania technologią S.M.A.R.T robią to (podobno) przy pomocy podciśnienia, czy ciśnienia. Może ktoś wie coś więcej?
r_duszynski@op.pl
2005-11-27 20:40
  
 
 2005-09-10 14:58:07

Cytat:
2005-09-10 11:33:45, zmorra pisze:
Widziałem kiedyś takich gości w akcji, mieli narzędzia podobne do pogrzebaczy, szpachelek (trochę grubsze) i łyżek do opon. To byli Włosi, wiedzieli gdzie nacisnąć by rozeszło się to wzdłuż blachy a nie pofalowało. Robota iście artystyczna! Oni żyją z usuwania szkód po gradzie w wielu koncernach samochodowych. Nie próbujcie tego robić w domu Widzę, że u walczaka (http://www.mwalczak.com.pl/?w=oferta) posługują się tą samą technologią. Niestety to nadal arystokracja techniczna. Ale Ford prowadzi naprawy bez lakierowania technologią S.M.A.R.T robią to (podobno) przy pomocy podciśnienia, czy ciśnienia. Może ktoś wie coś więcej? r_duszynski@op.pl




wlasnie o ta druga metode mi chodzi bo przy tej pierwszej to niestety trzeba miec dostep do wgniecenia od wewnetrznej strony a mi chodzi o usuniecie tego wlasnie od zewnatrz jakimis przyssawkami (tak slyszalem ale jak to dziala to dokladnie nie wiem) pewnie tak jak mowisz, cisnienie.
2007-01-14 12:34
  
 
 2005-09-10 16:12:26

http://www.ford.pl/ie/serwis_naprawy/serwis_nadwozi/serv_ar_smart/

To jest to co wyszperałem na ten temat. Ja z nalazłem a Warszawie i w Tarnowie. Ale wygląda na to, że takich serwisów forda jest więcej. Więc wystarczy więc kilka telefonów
Robię przymiarki do swojej Fiescinki, ale przetestuję może za miesiąc. Tam naprawiają nie tylko nadwozia, rysy w tapicerce też. Kupiłem tydzień temu więc jakiś czas będę miał co naprawiać
2005-11-27 20:40
  
 
 2005-09-10 21:03:27

Ja kiedyś czytałem, że istnieje też inna metoda naprawy bez lakierowania: W uszkodzone miejsce wkleja się specjalnym klejem pręty metalowe o odpowiednim kształcie i jakimś młoteczkiem udarowym elektrycznym "wyciąga się" wgniecenia a następnie przez podgrzanie kleju odczepia się te pręty. Klej ten jest wielokrotnego zastosowania, nie pozostawia śladu na lakierze.

-----------------
2025-10-05 01:14
  
 
 2005-09-11 10:54:08

Tak, też to znam, dawniej zamiast kleju zgrzewarką przyspawywało się coś podobne do gwoździa (grzybkiem do blachy) potem mocowano do przyrząd do wybijania w górę (taki pręt zakończony grzybkiem, a na tym ruchomy cięzarek). Z tym, że wtedy wymagało to zeszlifowania prętów i lakierowania.
Ale od czego postęp
2005-11-27 20:40
  
 
 2005-10-09 14:30:29

Cytat:
2005-09-10 14:58:07, tolo84 pisze:
wlasnie o ta druga metode mi chodzi bo przy tej pierwszej to niestety trzeba miec dostep do wgniecenia od wewnetrznej strony a mi chodzi o usuniecie tego wlasnie od zewnatrz jakimis przyssawkami (tak slyszalem ale jak to dziala to dokladnie nie wiem) pewnie tak jak mowisz, cisnienie.



Witam
Przejedz sie do Reiskiego do Fiata lub Seata na Fordonskab(raczej Seat). Wiem ze mieli cos takiego. Naprawiali wgniecenia od zewnatrz.
2008-02-07 16:00
  
 
 2005-10-19 18:14:52

Cytat:
2005-10-09 14:30:29, Filipo pisze:
Witam Przejedz sie do Reiskiego do Fiata lub Seata na Fordonskab(raczej Seat). Wiem ze mieli cos takiego. Naprawiali wgniecenia od zewnatrz.




ok, jutro podjade i sprawdze czy maja taka usluge.

-----------------
SPRZEDAM NAJNOWSZA S KLASE !!! - www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C770918
2007-01-14 12:34
  
 
 2009-11-23 16:19:24

Ja usuwalem wgniecenia po gradobiciu w firmie z Zywca. Efekt niesamowity. Na aucie bylo okolo 200 dosyc duzych dziur i nie ma po nich ani sladu!! Serdecznie polecam:

[ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2009-12-04 23:26:47 ]
2009-11-23 16:17
  
 
 2010-09-01 14:01:25

Witam panstwa zajmuje sie usuwaniem wgniecen bez lakierowania:

- po gradobiciu
- transportowych
- parkingowych
- innych nikontrolowanych uszkodzen
- napraw pod chrom
- oblachowaniem motocykli
- akty wandalizmu

Swiadcze uslugi dla :

- salonow samochodowych
- autoryzowanych stacji obslugi
- komisow
- warsztatow lakierniczych
- klientow indywidualnych

Moja firma jest jedna z pierwszych tego typu w Polsce istniejemy juz na rynku od 1995 roku.Jesli jestes zainteresowany masz problem z autem i nie chcesz go w zadnym wypadku malowac DZWON :

[ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2011-11-12 00:38:45 ]
2010-09-30 18:54
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM