2010-03-01 12:05:17
WITAM. MAM PROBLEM Z ASTRĄ 1,7 DTI 75 KM 2002 ROK.
PROBLEM:
SZARPIE PRZY ZMIANIE BIEGÓW, NIE JEDZIE JEDNOSTAJNIE.
PRZY DODANIU RAPTOWNIE WIĘCEJ GAZU ASTRA DŁAWI SIĘ TAK JAKBY DOSTAŁA ZA DUŻO PALIWA.
TURBINA PRACUJE TYLKO W ZAKRESIE 2000-2500 TYS OBROTÓW
PRZY ZMIANIE BIEGÓW 1-2 I DODANIU GAZU NAJPIERW DUSI SIĘ ( NIE TURBODZIURA!!!) NIE CHCE JECHAĆ DOPIERO PRZY 40 KM/H MOCNIEJ SZARPNIE, TURBINA CIĄGNIE DO 50KM/H I POWYŻEJ 3000 OBROTÓW KONIEC ZNOWU MULI.
PRĘDKOŚĆ MAX TO 145 KM/H I 3500 TYS/
PRZY PRĘDKOŚCI 80 KM/H, 4 BIEGU PRZY DODANIU GAZU CZASEM SIE ZBIERZE JAK POWINNA A CZESTO PRZYDUSI JAK PRZY 1-2 BIEGU I DOBIERO PO OKOŁO 5 SEKUNDACH JEST JAKAKOLWIEK REAKCJA
CZĘSTO PRZY JEDNOSTAJNEJ JEZDZIE STAŁĄ PRĘDKOŚCIĄ NIE DODAJĄC GAZU WYSTĘPUJĄ TAKIE SZYBKIE SZARPNIĘCIA.
WYMIENIONO W ASTRZE:
- CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA
- PRZEPŁYWOMIERZ NA NOWY ORGINALNY
- TŁUMIK KOŃCOWY
- WSZYSTKIE FILTRY NOWE (POWIETRZA, PALIWA)
BRAK JAKIEJKOLWIEK POPRAWY, BYŁ PODŁĄCZANY POD KOMPUTER, ALE NIE W SERWISIE OPLA, WYKRYTO TYLKO JAKIŚ BŁĄD ZWIĄZANY Z CZUJNIKIEM CIŚNIENIA ALE PO WYMIANIE TEGO CZUJNIKA NIC TO NIE DAŁO.
LICZĘ NA JAKIEŚ PODPOWIEDZI GDZIE MOŻE LEŻEĆ TEGO PRZYCZYNA.