| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
Gendi
 daewoo espero Ujście | 2010-01-08 21:16:52 witam serdecznie Klubowiczów!!!!!!!!  właśnie do Was dołączyłem i cieszę się z tego powodu!!!pozdrawiam (mam problem z układem chłodzenia w moim espero, w skrócie to bedzie tak: na wysokich obrotach obieg płynu chłodniczego jest ok,gdy tylko obroty spadają do 950 to płyn wywala mi ze zbiorniczka wyrównawczego,co moze byc powodem???(uszczelka pod głowica wymieniona) [ wiadomość edytowana przez: Gendi dnia 2010-01-08 21:28:46 ] |
| 2011-03-14 18:54 | |
Michal7e91 Member Klubu Espero
 Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-01-08 21:26:48 Witamy witamy.
Ale nie chcę Ciebie straszyć, żebyś nie uciekł za szybko, bo jak nasza wspaniała Mod to zobaczy to może nie być za bardzo zadowolona  A do powitań jest specjalnie założony wątek: Tu się witamy nowi klubowicze
[ wiadomość edytowana przez: Michal7e91 dnia 2010-01-08 21:30:41 ] |
| 2021-02-19 22:48 | |
Gendi
 daewoo espero Ujście | 2010-01-08 21:39:58 już wiem wiem  juz się przywitałem |
| 2011-03-14 18:54 | |
Gendi
 daewoo espero Ujście | 2010-01-08 21:40:46 a jak ją usunąć?
|
| 2011-03-14 18:54 | |
Michal7e91 Member Klubu Espero
 Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-01-08 21:56:26 Jakoś mi dwa razy wyświetliło  Mod usunie cały temat ----------------- |
| 2021-02-19 22:48 | |
kisztan Klubowy Weteran
 Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2010-01-08 21:56:40 Nic się nie martw, pojawi się Marzena to posprząta
A co do twojego problemu, to nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Przelewa Ci płyn w zbiorniku na wolnych obrotach?
Przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim przypadku, no ale człek uczy się przez całe życie.
Pomyślę, może coś mi przyjdzie do głowy i później coś naskrobie.
Ale tak prawdę powiedziawszy, to skoro robiłeś u jakiegoś mechanika głowicę, to powinieneś odebrać sprawne autko.
Jedź z reklamacją za spapraną robótkę.
PS.
Witaj w naszych skromnych progach! ----------------- Pozdrawiam
Paweł
________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy |
| 2020-07-13 11:38 | |
Gendi
 daewoo espero Ujście | 2010-01-08 21:59:19 chodzi o to ze na wolnych obrotach płyn wywala mi góra takie jest ciśnienie !!! a jak dodam gazu to jest normalny obieg i nic sie nie dzieje,nie wiem o co chodzi [ wiadomość edytowana przez: Gendi dnia 2010-01-08 21:59:50 ] |
| 2011-03-14 18:54 | |
Gendi
 daewoo espero Ujście | 2010-01-08 22:06:12 to jest moje drugie espero,poprzednie było 1,5 bez gazu i nic sie nie działo teraz siostra nim jeździ i jest zadowolona,a ja mam 1,8 CD z gazem i nie moge dojść do ładu z nim,a autko bardzo się podoba mi [ wiadomość edytowana przez: Gendi dnia 2010-01-08 22:06:51 ] |
| 2011-03-14 18:54 | |
kisztan Klubowy Weteran
 Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2010-01-08 22:10:04 Chcesz powiedzieć, że wylewa się przez zakręcony korek?
Przepełnia zbiornik? ----------------- Pozdrawiam
Paweł
________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy |
| 2020-07-13 11:38 | |
Michal7e91 Member Klubu Espero
 Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-01-08 22:13:17 Wydaję mi się, że dzieję się tak jak jest coś z uszczelką pod głowicą. Wtedy powstaje duże ciśnienie i wylewa przez korek, ale oczywiście mogę się mylić. ----------------- |
| 2021-02-19 22:48 | |
Gendi
 daewoo espero Ujście | 2010-01-08 22:14:15 nie nie!!!po prostu odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy bo myslałem ze obiegu nie ma (pąpe wody zmieniałem razem z rozrządem)i wtedy jak troche silnik pochodził na wolnych obrotach to zaczęło górą wywalać i to z dużą siłą a jak dodałem gazu to wszystko wracało do normy nic sie nie działo |
| 2011-03-14 18:54 | |
kisztan Klubowy Weteran
 Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2010-01-08 22:18:56 Do zbiornika od góry dochodzą dwa węże powrotne.
Jeden jest z małego obiegu płynu, a drugi to powrót z chłodnicy.
Zapewne jak odkręciłeś korek to zobaczyłeś duże ciśnienie płynu z powrotnego krućca.
Jeśli nie wywala Ci płynu przy zamkniętym zbiorniku to wszystko jest oki.
Napisz jeszcze jak masz podłączony parownik. ----------------- Pozdrawiam
Paweł
________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy |
| 2020-07-13 11:38 | |
Gendi
 daewoo espero Ujście | 2010-01-08 22:26:11 dobrze że wspomniałeś o parowniku(z pamieci nie wiem jak jest podłaczony,ale jutro mogę sprawdzić i przekarze)nieraz zdarza mi sie ze zamarza parownik i jest klapa,nie wiem czym to było spowodowanie |
| 2011-03-14 18:54 | |
mifinka (S) Klubowy Weteran
 Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-01-08 23:23:53 Cytat:
| 2010-01-08 21:40:46, Gendi pisze:
a jak ją usunąć?
|
|
Ją czyli - mnie , czy post? |
| 2022-08-16 20:17 | |
mifinka (S) Klubowy Weteran
 Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-01-08 23:28:44 Cytat:
| 2010-01-08 21:56:26, Michal7e91 pisze:
Jakoś mi dwa razy wyświetliło Mod usunie cały temat
|
|
Nie usunie tematu, tylko usunęła zdublowany post
P.S.
Gendi - staraj sie pisać poprawną ploszczyzną |
| 2022-08-16 20:17 | |
bogdan1 Klubowy Weteran
 Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-01-08 23:39:35 Cytat:
| 2010-01-08 23:28:44, mifinka pisze:
Nie usunie tematu, tylko usunęła zdublowany post P.S. Gendi - staraj sie pisać poprawną ploszczyzną
|
|
Marzenko ...a co to jest ploszcyzna ??
P.S. spokojnie możesz usunąć to co napisałem i siem skorygować  ..Pozdrufka! [ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2010-01-08 23:43:23 ] |
| 2020-09-09 15:08 | |
mifinka (S) Klubowy Weteran
 Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-01-08 23:42:46 Od mifiego - jak odkręcisz korek od zbiorniczka wyrównawczego, to dodaj gazu ręcznie przepustnicą - i obserwuj!
Jak puścisz przepustnicę, jak silnik zejdzie z obrotów i zacznie wywalać płyn ze zbiorniczka, to według mnie wina uszczelki pod głowicą, a to, że była wymieniana niczemu nie dowodzi, mogła paść drugi raz!, może też być pęknięta głowica! Tego nie życzymy! |
| 2022-08-16 20:17 | |
Robert_S
 Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2010-01-08 23:43:00 przyczyn może być kilka:
- uszczelka PG
- pęknięta głowica
- uszkodzona pompa wody (urwany wirnik)
- zgniecione/zagięte przewody
- najbardziej prozaiczna - zapowietrzony układ
i na tym ostatnim bym się skupił, zwłaszcza że jak piszesz masz źle wpięty parownik - może tworzą się bąble powietrza i płyn nie krąży należycie ----------------- Socialism - a great idea until you run out of other people's money - Margaret Thatcher |
| 2015-11-21 22:38 | |
mifinka (S) Klubowy Weteran
 Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-01-08 23:46:16 Cytat:
| 2010-01-08 23:39:35, bogdan1 pisze:
Marzenko ...a co to jest ploszcyzna ?? P.S. spokojnie możesz usunąć to co napisałem i siem skorygować ..Pozdrufka! [ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2010-01-08 23:43:23 ]
|
|
Sorry nie edytowałam i nie poprawiałam - okulary
Teraz edutuję: w tym poście nie użyłam "ę" w słowie "się" wybacz "mea culpa"
Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: mifinka dnia 2010-01-08 23:52:39 ] |
| 2022-08-16 20:17 | |
grzesiu85 Klubowy Weteran
 ESPERO 1.8 CD Łódź | 2010-01-10 15:47:27 ja miałem podobny przypadek, mianowicie po wymianie uszczelki pod głowica silnik na niskich obrotach przegrzewał się, natomiast po dodaniu gazu schładzał sie. wina była warsztatu w którym wymieniali uszczelkę - zapomnieli odpowietrzyć układ chłodzenia |
| 2015-05-15 11:36 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|