Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Jak przykręcić/zamocować silniczek od szyberdachu?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-03-17 15:14:20

Mam obydwie. Najpierw kupiłem z przełącznikiem od strony pasażera - taka jak jest orygnalnie w MKVII, ale niestety z takim silniczkiem nie da się jej zamontować. Przycisk przeszkadza. Zamontowałem więc osłonę z MKVI z przyciskiem od strony kierowcy. Trochę inny kolor, ale co zrobić. Jak jesteś zainteresowany, to obudowę z przyciskiem po prawej tanio sprzedam.
2022-10-15 23:32
  
 
 2010-03-17 13:59:49

Widzisz? jak chcesz to potrafisz
ty masz osłone szybra z guzikiem od kierowcy czy od str. pasażera ?

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
 2010-03-17 13:15:21

Dla potomnych
Poradziłem sobie tak jak mówiłeś, z tymi podkładkami. Kupiłem ich chyba ze 20, a potrzebne były tylko 3. Dla jasności, tak należy zamocować ten silniczek:



Sorry za jakość, ale moja Nokia to nie lustrzanka.
2022-10-15 23:32
  
 
 2010-03-16 20:13:10

tylko weż tyle żeby ess to udzwignął, bo ci sie zawias skończy po trasie najważniejsze masz zrobione (zdjęta korbka - co ja sie z nią namęczyłem, to moje ) teraz to pikuś. ogarniesz w 10 min. podkładki weż takie szersze.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
 2010-03-16 20:04:28

No trudno - pozostaje mi metoda prób i błędów. Jutro wybiorę się do castoramy po worek podkładek i będę próbował.
2022-10-15 23:32
  
 
 2010-03-16 19:59:39

teraz nie pamiętam ile ich weszło, ale coś koło 1cm. przyłóż silnik, przyłap śrubami i bedziesz widział ile. silnik ma być założony tak, żeby siedział pewnie na tym trzpieniu, ale nie może go dociskać do dachu.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
 2010-03-16 17:43:41

Czyli nie przykręcamy go bezpośrednio do dachu, tylko przez podkładkę? Bo sam silnik też ma takie gumowe kołnierze na około otworów do śrub... Ile tych podkładek? na 2mm czy więcej? P
2022-10-15 23:32
  
 
 2010-03-16 17:03:46

zakładałem w mk6. silnik orginalnie jest zamocowany na takich gumowych łącznikach (jak siłowniki szyby). ja dałem kilka podkładek i śruby. chodzi do tej pory i jest ok

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2024-11-22 22:11
  
 
 2010-03-16 16:18:23

Zakładał ktoś kiedyś takie cudo? Elektrycznie wszystko mam dobrze podłączone, tzn silniczek działa i nie robi zwarcia czy nie wyrzuca bezpieczników. Problem jest z samym jego przykręceniem. Może on ma jakieś podkładki w oryginale? Trudno jest go przykręcić w taki sposób by dało się i otwierać i uchylać szyber. Dosłownie kilka milimetrów inaczej przekręcona śrubka i już wszystko bierze w łeb.

Jak to przykręcić? Przykręca się to do "gołego" dachu, czy potrzebne są jakieś podkładki? Po rozmontowaniu korbki dach wygląda w ten sposób:


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-16 16:37:42 ]
[ powód edycji: Uściślenie tematu + MKVII piszemy jako jeden ciąg znaków... ]
2022-10-15 23:32
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM