Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Strzały z okolic kolumny kierownicy

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-06-07 08:47:03

W miarę standardowa rzecz - przełącznik kierunkowskazu. Wymiana w całości z wajchą, wtyczka wchodzi w kostkę. Do zdjęcia obudowa kolumny kierowniczej, ilustrowana instrukcja kiedyś była na forum. Razem 10 min roboty.

Uwaga - jeśli z tempomatem - to ważne czy diesel czy benzyna.

pozdr,
Robert

-----------------
Jeśli niektórzy myślą tak jak piszą, to przyszłość świata jest niejasna
2014-01-31 17:11
  
 
 2010-06-06 22:09:30

Cytat:
2010-06-06 21:32:07, sawi pisze:
Witam. Mam poważny problem z moją omegą. Zaczeło sie niewinnie, przy włączaniu kierunkowskazu i wyprostowaniu kierownicy, kierunkowskaz nie wyłaczał sie sam trzeba było wyłaczyć go samemu, później z okolic kolumny kierownicy, gdzieś koło manetek zaczęły dobiegać dziwne trzaski, podczas skręcania kierownicą (przy wykonywaniu np. manewru zawracania gdzie robimy kilka ruchów kierownicą). Trzaski brzmiały troche jak łamany platik, plastkikowe blaszki, coś takiego. W końcowej fazie kierownica zaczynała sie blokować. Dwukrotnie zdarzyło mi się że podczas skręcania zablokowała mi sie kierownica, musiałem dość mocno szarpnąc kierownicą, coś trzasnęło i kierownica się odblokowała. Czy ktoś z forumowiczów miał do czynienia z czymś podobnym? Proszę o rade i pozdrawiam: sawi


Trzeba rozebrac i zobaczyc co sie stalo. Bo roznie to moze byc. duzo rozbierania nie ma.

-----------------
moja aukcje
2013-03-24 13:31
  
 
 2010-06-06 21:32:07

Witam.
Mam poważny problem z moją omegą. Zaczeło sie niewinnie, przy włączaniu kierunkowskazu i wyprostowaniu kierownicy, kierunkowskaz nie wyłaczał sie sam trzeba było wyłaczyć go samemu, później z okolic kolumny kierownicy, gdzieś koło manetek zaczęły dobiegać dziwne trzaski, podczas skręcania kierownicą (przy wykonywaniu np. manewru zawracania gdzie robimy kilka ruchów kierownicą). Trzaski brzmiały troche jak łamany platik, plastkikowe blaszki, coś takiego. W końcowej fazie kierownica zaczynała sie blokować. Dwukrotnie zdarzyło mi się że podczas skręcania zablokowała mi sie kierownica, musiałem dość mocno szarpnąc kierownicą, coś trzasnęło i kierownica się odblokowała. Czy ktoś z forumowiczów miał do czynienia z czymś podobnym? Proszę o rade i pozdrawiam: sawi
2017-12-18 23:28
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM