Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] mniejszy prąd po odpaleniu

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-02-08 09:22:52

Cytat:
2011-02-07 17:07:45, bzikol pisze:
wymieniałeś ale może mechanik czy kto to robił nie naciągnął odpowiednio ... i jak z napięciem ładowania ??



nie mogę się zgrać z ojcem, żeby zmierzyć, bo pracuje na zmiany. Teraz kiedy jest odwilż pyknięcie słychać po około 10 sekundachm, więc chyba w porządku.

Mechanik naciągał przy mnie pasek i powiedział żebym sprawdził za kilka dni jeszcze.
2012-01-28 14:41
  
 
 2011-02-07 17:07:45

Cytat:
2011-02-03 20:10:34, kev pisze:
przecież piszę, że wczoraj go wymienilem sprawdze napięcie ładowania



wymieniałeś ale może mechanik czy kto to robił nie naciągnął odpowiednio ...
i jak z napięciem ładowania ??

-----------------
Tomek alias bzikol
FEFK #966
2020-08-10 09:49
  
 
 2011-02-03 20:10:34

Cytat:
2011-02-03 19:43:51, bzikol pisze:
a owszem naciągnięcie paska bardzo ważna sprawa w sumie jedna z najważniejszych ...



przecież piszę, że wczoraj go wymienilem
sprawdze napięcie ładowania
2012-01-28 14:41
  
 
 2011-02-03 19:43:51

Cytat:
2011-02-03 19:24:23, CKsrv pisze:
nie ma co mierzyc tylko naciągać.



pomiar nie zaszkodzi a na pewno da dodatkową informację ...
a owszem naciągnięcie paska bardzo ważna sprawa w sumie jedna z najważniejszych ...


-----------------
Tomek alias bzikol
FEFK #966
2020-08-10 09:49
  
 
 2011-02-03 19:42:41

Cytat:
2011-02-03 18:13:02, bzikol pisze:
może po 15 sekundach wyłącza się przekaźnik grzania świec żarowych - a one strasznie dużo energii na grzanie potrzebują ...



Dokladnie tak. One nie wylaczaja sie za raz po odpaleniu, tylko grzeja dluzej.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2011-02-03 19:24:23

nie ma co mierzyc tylko naciągać.
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-02-03 18:13:02

Cytat:
2011-02-03 13:34:47, kev pisze:
Wymieniłem pasek na nowy. Jest dużo lepiej. Mimo to "pyknięcie" słychać po około 15 sek. od zapalenia. Czy to normalne?



może po 15 sekundach wyłącza się przekaźnik grzania świec żarowych - a one strasznie dużo energii na grzanie potrzebują ...

poza tym jakie jest napięcie ładowania ?? musi być co najmniej 13,6 V do max 14,4 V

zmierz w trakcie tych 15 sek. przed pyknięciem i po pyknięciu ...

-----------------
Tomek alias bzikol
FEFK #966
2020-08-10 09:49
  
 
 2011-02-03 13:34:47

Cytat:
2011-01-24 18:14:42, bzikol pisze:
pasek ogólnie jest nie osłonięty i na pewno jak się ślizga to brak może być ładowania a ta osłona zabezpiecza chłodnicę od uszkodzeń ... polecam jak wcześniej poprawić naciągnięcie paska i zobaczyć jak z tym alternatorem itd.



Wymieniłem pasek na nowy. Jest dużo lepiej. Mimo to "pyknięcie" słychać po około 15 sek. od zapalenia. Czy to normalne?
2012-01-28 14:41
  
 
 2011-01-24 18:14:42

pasek ogólnie jest nie osłonięty
i na pewno jak się ślizga to brak może być ładowania
a ta osłona zabezpiecza chłodnicę od uszkodzeń ...

polecam jak wcześniej poprawić naciągnięcie paska i zobaczyć jak z tym alternatorem itd.


-----------------
Tomek alias bzikol
FEFK #966
2020-08-10 09:49
  
 
 2011-01-24 13:31:34

Cytat:
2011-01-24 13:27:12, Pele19m pisze:
To JEST przyczyna Naciągnij pasek (ew. sprawdź stan i wymień w razie potrzeby) i wszystko będzie OK. [ wiadomość edytowana przez: Pele19m dnia 2011-01-24 13:27:53 ]



A czy ten pasek ma być "na wierzchu" bez żadnej osłony? Kilka tygodni temu zgubiłem osłonę dolną pod chłodnicę, ona zabezpiecza pasek?
2012-01-28 14:41
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM