Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Tuning mechaniczny silnika

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2017-01-11 10:46:33

Jak by co, to robię takie rzeczy.

Tuning, porting głowicy, kolektora i inne pierdoły.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2025-11-29 23:59
  
 
 2016-12-15 21:20:44

Gaźnik to najlepiej Solex z wersji 1,7. Ja mam w moim wałek estoniec+ i trochę z nim przesadziłem. Do auta używanego na spokojnie lepszy będzie zwykły estoniec bądź inny wałek a podobnych parametrach. Jeśli chcesz dać podtlenek to załóż Blosa bo inaczej zawsze instalacja będzie w jakimś zakresie źle działać. Poza tym jeśli chcesz jeździć na gazie to w sumie bez znaczenia jaki dasz gaźnik

-----------------
Ford Capri 83r
Datsun 240Z 72r
Miata 91r

Poszukiwania Łady trwają
2022-12-14 09:05
  
 
 2016-12-15 12:16:18

Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Tak więc mam Ładę 2107 1500 pomysł polega na tym a raczej jego brak co dalej począć w kierunku zwiększenia mocy.Głowica jest już gotowa odpowiednio poprawiona i przygotowana.
Proszę o poradę jaki gaźnik bądź gaźniki zastosować razem z wałkiem aby z tego nie wyszła rajdówka ale autko na co dzień z kopem i polotem.A może jeśli się uda to z LPG.
2016-12-24 23:52
  
 
 2016-07-09 23:17:32

.jak wieksze kolka i predkosci.. To i daj lepsze hamulce.

-----------------
części do Łady,
http://tuningsport.ru/catalog/
t: +79268580536
2023-11-24 11:44
  
 
 2016-07-08 21:33:36

Ja to o czym piszesz teraz mam. Możesz coś tam poczytać w moich postach. Ale tu zgadzam się z Szokolada, że wystarczy zwykły, porządny remont silnika. Przerobiony konkretnie wałek będzie trochę momentami słychać, co nie jest dla mnie zaletą. Mnie po prostu od razu w momencie klęknięcia silnika przypadkiem trafił się ten przerobiony. Inaczej w ogóle bym się w to nie bawił. Jestem lewy w mechanice samochodowej, ale bardzo lubię swoją samarkę. Jest to moje pierwsze i jedyne auto, którego jestem właścicielem. Oczywiście często jeżdżę innymi i mimo siermiężnej urody wewnętrznej zawsze się cieszę jak do niej wsiadam. Więcej wydaję na rowery niż na nią. Np. sztyca z siodełkiem firmy Ax-Lightness jest droższa od mojej samarki. Wracając do tematu moja na prędkości maksymalnej zyskała niewiele w stosunku do normalnego silnika 1500 (być może trafiłem wtedy na dobry egzemplarz). Bardziej na przyspieszeniu i elastyczności. Mnie jednak rajcuje V max. na trasie, stąd pomysł na większe kółka.
2021-09-02 20:17
  
 
 2016-06-23 15:40:28

To zrób zwyczajnie remont silnika i nic więcej nie trzeba. A już auta nie poznasz.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
2025-11-29 23:59
  
 
 2016-06-23 15:19:59

no nie planowałem robić wyścigowego sprzętu, bardziej podkręcić aby było raźniej
2020-07-14 08:53
  
 
 2016-06-23 13:11:56

Regulowane kolo walka rozrzadu jest jak amen w pacierzu - bez tego poprawianie nie ma sensu.

Wrzucic wszystko mozna tylko pytanie sobie zadaj ile chcesz pieniedzy w to wrzucic? No bo rozumiem, ze chcesz to zrobić tak by miało ręce i nogi. Ostry walek fajnie tylko czy potrzebujesz? Wsadz aparat zaplonowy bezstykowy, regulowane kolo wałka, wyreguluj zawory zgodnie z zaleceniani i juz silnika nie poznasz.
2025-08-07 09:47
  
 
 2016-06-23 10:25:08

czyli jak zwykle sprawa nie jest taka prosta jak się wydawało.

A gdyby postąpić tak, że zmienić tylko to co podałem co by to zmieniło?
2020-07-14 08:53
  
 
 2016-06-22 16:05:53


moc ukryta jest w glowicy w tym silniku.
rozwiercac kanaly. dopracowac glowice, mozna dac wieksze zawory.
walek, mozna.


-----------------
części do Łady,
http://tuningsport.ru/catalog/
t: +79268580536
2023-11-24 11:44
  
 
 2016-06-22 15:56:27

Chodzi mi po głowie coś takiego jak tuning mechaniczny silnika 1500.

Zastanawiałem się czy są ostrzejsze wałki rozrządu dedykowane do Łady? Ponadto wstawienie regulowanego koła rozrządu.. i co dalej?
1. co powinno się jeszcze dokładać do takiego zestawu?
2. Czy rozwali silnik zupełnie?
3. czy jest sens iść w tę stronę?
4. jak to potem poustawiać?
5. Jaki będzie stosunek poniesionych kosztów w stosunku do rezultatów?
2020-07-14 08:53
  
 
 
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM