| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
Kacperooo Sympatyk FEFK
 Mazda Xedos 6 Czarnowąsy | 2010-08-10 23:49:17 hmmm.... moj 1,6 tez mulił nieziemsko ale od 4 tys obr dostawał kopa. na kazdym biegu. no i tez szarpał. wymieniłem lambde i wszystko ok. po jakiś 4 miesiacach znowu szarpie gdy jade na biegu (najczesciej na 2 i 3) i puszczam gaz. no ale już nie muli. wiec podpinam sie pod temat co moze być przyczyną szarpania? ----------------- Jest słaby ale na mocnego wyglada
Mój Ford |
| 2013-10-10 22:28 | |
lukas1986 Sympatyk FEFK
 Ford Escort 1.6 16V ... Bilew City | 2010-08-10 23:47:18 kiedy ci szarpie autem po deszczach?? po mgle?? sprawdź jeszcze cewkę zapłonową, czy nie jest pękniętą obudowa (nie tylko z góry ale po bokach też) pomacaj  może któreś z gniazd jest zaśniedziałe albo się wypaliło...
we fieście mojego ojca był przypadek ze cewka miała pękniętą obudowę i jak popadał deszcz nie szło jechać... ----------------- Mój EsCoRT
Jeżdżę Fordem bo chce :P |
| 2016-04-03 19:51 | |
combiasty-86
 Ford Escort CLX Katowice | 2010-08-10 23:21:06 Sonda ma bezpiecznik ale on jest tylko na grzałke
----------------- Kafelkowanie Gładzie Tapetowanie Malowanie Wymiana Okien Sufity podwieszane Szybko Tanio i profesjonalnie
Combiasty-86@o2.pl
Sprawdź rezystancje czujnika temp cieczy i zasys powietrzza przy różnych temperaturach...
powinny byc prawie takie same [ wiadomość edytowana przez: combiasty-86 dnia 2010-08-10 23:22:31 ] |
| 2011-03-11 08:21 | |
muszkit
 Radiant red Szczecin | 2010-08-09 15:24:20 A więc po wymianie sondy lambda na nową, wycięciu kata i wspawaniu strumienicy, niestety ale auto dalej muli...
Po odłączeniu sondy okazuje się że już nie muli tylko dalej żre jak smok...
Po kolejnym odczytaniu błędów z komputera wyszło że jest uszkodzona sonda lambda lub jej obwód :/
I teraz już sam nie wiem co robić
czy sonda ma jakiś swój bezpiecznik w skrzynce z bezpiecznikami?
Ew. co mogę jeszcze zrobić?
przepraszam za odgrzewanie tematu z przed 3 miesięcy...
ale to spalanie mnie dobija...
----------------- Poprzednio Renault 19 PH2 1.4 Energy 55kW 1995r - poszła na żyletki
Sprzedany Ford Escort MKVI 1.3 44kW 1993r. Czerwony :)[ wiadomość edytowana przez: muszkit dnia 2010-08-09 15:24:48 ] |
| 2013-11-25 08:32 | |
muszkit
 Radiant red Szczecin | 2010-05-10 18:05:28 Cytat:
| 2010-05-10 17:22:40, bobo_ssj pisze:
niestety 1.3 maja to do siebie przypuszczam że jest on jeszcze na gaźniku ? zobacz jakie ma obroty na luzie i zobacz jak wygląda sprawa z pływakiem w gaźniku może go zalewa albo ma za małą dawkę paliwa [ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2010-05-10 17:23:38 ]
|
|
silnik jest na jednopunktowym wtrysku, obrotomierza niestety tez nie posiadam  ----------------- Poprzednio Renault 19 PH2 1.4 Energy 55kW 1995r - poszła na żyletki
Sprzedany Ford Escort MKVI 1.3 44kW 1993r. Czerwony :) |
| 2013-11-25 08:32 | |
bobo_ssj Sympatyk FEFK
 Mazda 3 / Escort mk4 ... Radomsko | 2010-05-10 17:22:40 niestety 1.3 maja to do siebie przypuszczam że jest on jeszcze na gaźniku ? zobacz jakie ma obroty na luzie i zobacz jak wygląda sprawa z pływakiem w gaźniku może go zalewa albo ma za małą dawkę paliwa
----------------- był Escort mk3 1.3 CVH
był Escort mk6 1.3 OHV
był Escort mk7 1.8 RKC
Jest Escort mk4 1.6 CVH
Jest Mazda 3 1.6 BK [ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2010-05-10 17:23:38 ] |
| 2025-03-04 15:45 | |
muszkit
 Radiant red Szczecin | 2010-05-10 15:53:54 Cytat:
| 2010-04-16 09:40:43, muszkit pisze:
No wiec nie bawiłem się w rozkręcanie silnika krokowego, wymieniłem termostat, czujnik temperatury, sondę lambda, rurę między katem a kolektorem no i pasek klinowy bo coś zaczął się ślizgać. zobaczymy jaki będzie tego efekt... [ wiadomość edytowana przez: muszkit dnia 2010-05-10 15:53:13 ]
|
|
Niestety ale dalej szarpie mi autem  może w weekend pojadę i wytnę kata... zobaczymy czy to coś da...
Brak mi już pomysłów jak chodzi o to szarpanie... ----------------- Poprzednio Renault 19 PH2 1.4 Energy 55kW 1995r - poszła na żyletki
Sprzedany Ford Escort MKVI 1.3 44kW 1993r. Czerwony :) |
| 2013-11-25 08:32 | |
muszkit
 Radiant red Szczecin | 2010-04-16 09:40:43 No wiec nie bawiłem się w rozkręcanie silnika krokowego, wymieniłem termostat, czujnik temperatury, sondę lambda, rurę między katem a kolektorem no i pasek klinowy bo coś zaczął się ślizgać.
zobaczymy jaki będzie tego efekt...
[ wiadomość edytowana przez: muszkit dnia 2010-05-10 15:53:13 ] |
| 2013-11-25 08:32 | |
muszkit
 Radiant red Szczecin | 2010-04-13 15:47:41 Cytat:
| 2010-04-13 15:33:17, przemo2 pisze:
Sprawdz czy masz stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym.Jeśli go nie ma to i wskażnik nie pokaże temperatury,bo nie odbiera sygnału od czujnika,który nie jest całkiem zalany cieczą.Albo jak piszesz to termostat jeśli płyn jest w zbiorniczku.
|
|
No tak na najprostszą rzecz oczywiście nie wpadłem żeby płyn sprawdzić, chyba zrobie od razu płukanie chłodnicy bo została mi płukanka po wcześniejszym aucie no i cały płyn chłodniczy nowy  |
| 2013-11-25 08:32 | |
profil-usunięty
 | 2010-04-13 15:33:17 Cytat:
| Mam jeszcze drugi problem z tym autkiem, ale podejrzewam że mam termostat do wymiany bo wskaźnik temperatury płynu chłodniczego po około godzinie jazdy pokazuje temperaturę trochę ponad minimalną i do tego ogrzewanie w aucie bardzo słabo działa, co w marcu dało się odczuć... |
|
Sprawdz czy masz stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym.Jeśli go nie ma to i wskażnik nie pokaże temperatury,bo nie odbiera sygnału od czujnika,który nie jest całkiem zalany cieczą.Albo jak piszesz to termostat jeśli płyn jest w zbiorniczku. ----------------- |
| | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|