Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Licznik elektorniczny, inne kostki złącza

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2010-09-02 08:14:48

Cytat:
2010-09-02 07:54:32, simon3 pisze:
Reasumując: - nie powinno być większych problemów z adaptacją - licznik + kostka + odpowiednie połączenie pinów = działający licznik - zamiana pompy paliwa na taką, która współpracuje z licznikiem i wskaźnikiem paliwa - jeżeli nie wymieni się pompy to wskaźnik paliwa będzie pokazywał odwrotnie - ale działać będzie Dobrze prawię? Czy na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę?



Priv
2019-11-17 16:07
  
 
 2010-09-02 07:54:32

Reasumując:
- nie powinno być większych problemów z adaptacją - licznik + kostka + odpowiednie połączenie pinów = działający licznik
- zamiana pompy paliwa na taką, która współpracuje z licznikiem i wskaźnikiem paliwa
- jeżeli nie wymieni się pompy to wskaźnik paliwa będzie pokazywał odwrotnie - ale działać będzie

Dobrze prawię? Czy na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę?
2015-06-17 21:41
  
 
 2010-08-24 18:30:42

proponuję połączyć pin 22 razem z pinem 2 bo podłączenie pinu 22 do radia skutkuje tym że przy przekręceniu stacyjki w pozycje "start" nastepuje "ponowny rozruch" licznika

-----------------
Lepiej mieć Parkinsona i nieco rozlać,
niż Alzheimera i zapomnieć wypić...
2016-05-30 22:45
  
 
 2010-08-11 20:06:16

potwierdzam
przy niewielkim nakładzie czasu i odrobinie chęci wszystko działa z tym że opis białej wtyczki jest odwrotny ( kolejność numeracji ), ale reszta jest ok.

-----------------
Lepiej mieć Parkinsona i nieco rozlać,
niż Alzheimera i zapomnieć wypić...
2016-05-30 22:45
  
 
 2009-07-26 07:46:10

Cytat:
2009-07-25 12:32:50, koniuXR3i pisze:
Zamieszczony opis pochodzi z Ford Club Polska i został stworzony przez kolegę Slawko obecnego rowniez na naszym forum. Mam nadzieje ze nikt nie ma mi za zle ze wklejam tu W 99% wszystko sie zgadza chyba

Nie nikt nie ma za złe w końcu słuzy to dobru ogółu

Dodam tylko, ze gdyby nie problem z czujnikiem paliwa, to wymiana jest banalnie prosta i oprócz kilku dodatkowych kabelków wszystko jest już w aucie, nie trzeba nic dokładać, montować itp.
Mało tego. W czasie rzeczywistym jest dodatkowo kontrola pracy czujnika VSS(zliczanie kilometrów i pokazywanie prędkości) który to prawie wszyscy nagminnie odłączają lub wymieniają jak im obroty skaczą do 3 tysiecy

-----------------
2013-09-12 20:31
  
 
 2009-07-25 12:55:42

aha źle zrozumialem jak oglądałem film na youtubie z Pumy
2015-06-27 01:19
  
 
 2009-07-25 12:50:04

Cytat:
2009-07-25 12:46:51, tomekka pisze:
czyli tez komputer w tym liczniku będzie pokazywał ze mam do przejechania na baku 0 km gdy jest pełny. Dzięki wielkie wszystkim



??

To nie jest tak zaawansowany komputer jak w nowych samochodach ze pokaze kiedy masz zmiane oleju, i ile kilometrow zrobisz na paliwie w baku.

Tu chodzi o pokazanie ilosci paliwa na wskazniku.

O funkcjach wyswietlacza poszukaj sobie w necie, jest gdzies opis aktualnie nie pamietam gdzie.
Pokazuje rowniez ile masz paliwa w baku ale nie w sposob oczywisty
Znajdziesz opis bedziesz wiedzial o czym mowie

-----------------
#1894
1,8 16V (115KM) lpg
Ford+Zender+Morette+Weitec = moj Escort :-)

Henry Ford : " Gdy widzę przejeżdzającą ośmiocylindrowa Alfę, ściągam z głowy kapelusz."
2018-02-02 18:27
  
 
 2009-07-25 12:46:51

czyli tez komputer w tym liczniku będzie pokazywał ze mam do przejechania na baku 0 km gdy jest pełny. Dzięki wielkie wszystkim
2015-06-27 01:19
  
 
 2009-07-25 12:32:50

Cytat:
załozenia :
C 3006 wtyczka biała od starych zegarów
C 3007 wtyczka niebieska od starych zegarów

C44 32-pinowa wtyczka od "nowych zegarów.
Opis dotyczy tej wtyczki

1 - zasilanie z przed stacyjki (np. pin 1 z 7-pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny])
2 - pin 12 C3006 (zasilanie)
3
4
5
6
7 - pin 1 C3007 (kontrolka kierunku lewa)
8 - zasilanie (np. pin 4 z 7 pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny, ale dwa razy cieńszy niz przy pinie 1])
9
10 - pin7 C3007 (ładowanie kontrolka)
11 - pin 10 C3007 (kontrolka oleju)
12 - pin 8 C3006 (kontrolka ręcznego)
13 - pin 9 C3006 (kontrolka ABS)
14
15
16 - pin 6 C3007 (kontrolka poduszek)
17 - pin 9 C3007 masa
18 - do czujnika VSS lub pin 4 ECU
19
20
21 - pin 8 C3007 (obrotomierz)
22 - zasilanie (np. pin 3 z 7 pinowej wtyczki od radia [zólto szary lub zólto zielony)
23 - masa
24 - pin 6 C3006 (czujnik poziomu paliwa)
25 - pin 7 C3006 (czujnik tempeartury silnika)
26 - masa
27 - masa
28 - masa
29 - pin 2 C3007 (kontrolka kierunku prawego)
30 - pin 11 C3006 (kontrolka długich)
31 - pin 3 C 3007 (kontrolka otwartych drzwi)
32 - kontrolka swiec zarowych



Zamieszczony opis pochodzi z Ford Club Polska i został stworzony przez kolegę Slawko obecnego rowniez na naszym forum. Mam nadzieje ze nikt nie ma mi za zle ze wklejam tu

W 99% wszystko sie zgadza chyba

-----------------
#1894
1,8 16V (115KM) lpg
Ford+Zender+Morette+Weitec = moj Escort :-)

Henry Ford : " Gdy widzę przejeżdzającą ośmiocylindrowa Alfę, ściągam z głowy kapelusz."
2018-02-02 18:27
  
 
 2009-07-25 10:44:08

tak, wtedy bedzie sie swiecila rezerwa

-----------------
POZDRAWIAM;)

escort revolution
2019-07-14 10:42
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM