2010-10-26 20:53:38
witam
mam problem z astrą II 99r 1.6 16v + gaz sekwencja
obiawy:
obroty sinika falują a gdy się jedzie i np. przy prędkości 60km/h wyrzuci na luz nie spadają na 900-1000 tylko trzymają się na 1600-1800 dopiero gdy całkowicie się zatrzymamy czyli auto sięn ie toczy spadają na 1000obr.
wydaje się też ze asta jak na 100 kucy nie ma mocy kolega ma taką samą i jest dużo zwawsza od tej
jak się właczy klime silnik sobie już wogóle nie radzi obroty spadają do 500
było sprawdzane oraz podmieniane i czyszczone krokowiec przepustnica i wiele innych rzeczy
była też podłanczana pod komp u trzech ,,speców,,
aż ten trzeci po trzech dniach i sprawdzeniu wszystkich możliwych opcji powiedział że padł sterownik silnika (wtrysku)
czy ktoś kiedyś coś takiego naprawiał lub miał z czymś takim do czynienia ?
bo mój ,,spec,, powiedział ze się nie da tego naprawić musi załatwić czysty sterownik no i ma program by go zgrać z całą resztą
natomiast mój kolega miał podobny problem w vectrze i wysłał swój sterownik do REDY firma nazywa się elektro-bip
i powiedział mi o cenach :
sprawdzenie sterownika gratis
jeśli nikt nie grzebał w sterowniku 400zł i go zrobią
jeśli ktoś coś cudował 700zł i muszą poprawiać
1200zł jeśli się nie da go naprawić i muszą włożyć swój dają też gwarancje (oczywiści firma mu go zrobiła no i vectra ożyła )
jakieś propozycje ...
ps. przed kupnem facet wymieniał EGR, sonde i rozrząd
-----------------
Życie jest jak sprężyna. Im bardziej wyskoczysz do przodu, tym mocniej odskoczysz w tył. Więc lepiej nie podskakuj.
Forest Gump
[ wiadomość edytowana przez: Tristyan dnia 2010-10-26 20:55:27 ][ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2010-10-27 10:02:46 ]