2010-12-30 09:39:13
1 glowica po planowaniu i sprawdzeniu szczelnosci
2 kupiona nowa uszczelka
3 silnik sumiennie i z dokladnoscia zlozony
4 sruby glowicy przykrecone zgodnie z instrukcja
Błędy
1 Brak nowych srub do glowicy, uzyte stare
2 nie przykrecane kluczem dynamometrycznym
Efekt
Zapalil ciezko, ale zapalil
Chodzil na 3 cylindrach przez chwile, potem 4 ożył i chodzil jak złotko.
Nagrzewamy skubanca.... mi juz cos nie pasuje, brak ogrzewanie co juz dawno powiino byc, znam go przciez.... Po 10 minutach zaczoł prychac a potem to juz tak jakby mi sie to sniło, biały dym i wielkie wkur....e. Znowu dostała sie ciecz, jest jak przed remontem. Poddaje sie!!
-----------------
124 km/h na 3 biegu, to ich zabiło, bo koło dwumasowe weszło w kolizję z turbiną przy zbyt wysokich obrotach. Do tego doszło zapchanie zaworu EGR i oderwanie się tapicerki w kabinie (zakryła oczy kierowcy), który nie mógł dostrzec jaki pedał wciska: gazu