2011-04-14 22:39:27
załozone
wyciagniecie starego to nie problem
zakładajac nowy trzeba zdjac koło i odkrecic wachacz albo przynajmniej poduszke wachacza odkrecic i nagiac wachacz
stary stab to dosłownie patyk w porównaniu do nowego
teraz poduszki
ja dałem poliuretany strongflex zółte
wymiar trzymaja tylko wewnetrzny
szlifowanie z kazdej strony aby weszło
montuje sie na smar który jest w zestawie
łaczniki to juz prosta sprawa
po montazu stabilizator to dosłownie beton-reka- jesli ktos nie jest Pudzianem tego nie ruszy
wrazenia z jazdy
szybsza reakcja na skret kierownica-wrecz moze zaskoczyc
w zakretach to sie chyba tylko na oponach ugina
na prostej nawet z dziurami praktycznie zero bujania lewo-prawo
odgłosy z drogi czy tez dziur co prawda nie znikneły ale przybrały odgłos jakby kartonem po ulicy uderzał
granica przyczepnosci na łukach z cała pewnoscia przesunała sie w góre
zadnych strat na komforcie nie widze
moze z wyjatkiem poliuretanów które pomimo smarowania lekko charakterystycznie popiskuja-byc moze sie" dotrze"-tuleje maja wyfrezowane rowki na smar i pewnie po paru ruchach smar sie rozprowadzi lepiej
to narazie tyle
-----------------
Najlepsze samochody to takie, które nie mają odmiany kombi.