| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
| Autor | |
Phantii LOB NET MEMBER
 Opel Omega Wrocław | 2011-07-05 11:15:32 jako ze latwo nie odpuszczam. kompletuje graty i sam sprawdze czy to jest wykonalne.
mosty sa , 4.22 jest, szpera jest. Pozostalo mi znalesc tylko kolo talerzowe z 3.9
jesli zeby sie beda zazebiac to jest szansa na to ze zda to egzamin. |
| 2020-02-26 16:59 | |
Wiktorzi LOB WETERAN
 LANCER Szczecin | 2011-06-16 14:00:51 testowałem inną opcję
4,22 + kapcie 205/50/15.....
... niestety na testach się skończyło, bo spaliły się na pierwszych światłach obok BMW, ----------------- "Żądam tolerancji dla mojej nietolerancji" |
| 2015-01-09 15:31 | |
7gsi LOB MEMBER
 wieś | 2011-06-16 12:33:02 Cytat:
| 2011-06-15 10:15:31, Immo pisze:
Jak chcesz jeszcze skrócić przełożenia względem 4.22, to wrzuć skrzynię R25. Różnica będzie mniej więcej taka, jak przy zmianie mostu z 4.22 na teoretyczny 4.33
|
|
testowałem inną opcję
4,22 + kapcie 205/50/15 ----------------- ...hodowca. |
| 2024-01-14 01:03 | |
profil-usunięty
 | 2011-06-15 14:43:29 Cytat:
| 2011-06-15 13:13:03, Phantii pisze:
ale zestaw r25 + 4.33 jakby sie dało to bedzie lux zestaw  |
|
W praktyce miałbyś nieco lepsze przyśpieszenie na pierwszych trzech biegach i Vmax = 200kmh. Powyżej 130kmh już by różnicy nie było względem serii, bo IV i V bieg w takim setupie odpowiadałby III i IV w normalnej konfiguracji R28 + 3.9.
Czyli efekt byłby taki, że urwałbyś może 0.2-0.3s do setki, ale zapewnił sobie murowany ból głowy w trasie no i ciasny ogranicznik na autostradzie
Imho lepiej spróbować przeszczepić jakąś skrzynię 6-tkę. |
| | |
Phantii LOB NET MEMBER
 Opel Omega Wrocław | 2011-06-15 13:13:03 Cytat:
| 2011-06-15 10:15:31, Immo pisze:
Jak chcesz jeszcze skrócić przełożenia względem 4.22, to wrzuć skrzynię R25. Różnica będzie mniej więcej taka, jak przy zmianie mostu z 4.22 na teoretyczny 4.33
|
|
Temat skrzyni oczywiscie jest do rozwazenia.
ale zestaw r25 + 4.33 jakby sie dało to bedzie lux zestaw  |
| 2020-02-26 16:59 | |
profil-usunięty
 | 2011-06-15 10:15:31 Cytat:
| 2011-06-15 10:12:37, Phantii pisze:
tak dokładnie. Tylko jedna zasadnicza sprawa, jesli zeby takowego zestawu nie beda sie zgrywały to nie zlozymy zestawu, prawda? Temat poskladania/pomierzenia to oczywiscie zostawiam fachowcowi. no ale jak ilku napisal ze zęby sie moga nie zgrywac to nic innego nie wymysle. Chyba zeby dobrac z innego auta. No ale ja odpuszczam temat. |
|
Jak chcesz jeszcze skrócić przełożenia względem 4.22, to wrzuć skrzynię R25. Różnica będzie mniej więcej taka, jak przy zmianie mostu z 4.22 na teoretyczny 4.33  |
| | |
Phantii LOB NET MEMBER
 Opel Omega Wrocław | 2011-06-15 10:12:37 Cytat:
| 2011-06-14 18:38:22, 7gsi pisze:
ale nie tak do końca z uwagi na moje nowe hobby wyrzucania pieniędzy w błoto spokojnie da się kombinować ze zmianą przełożenia w ramach danego dyfra. Trzeba "tylko" uwzględnić kilka spraw: - wielkość nowych bebechów względem dotychczasowej obudowy - może okazać się za mała i właściwe smarowanie szlag trafia; - idealne dopasowanie komponentów - tu nie ma miejsca na "mniej więcej podobne i prawie pasuje" - złożenie i pasowanie całego mechanizmu przez fachowca z doświadczeniem taka zabawa w inne przełożenie może dobić do 3-5tys pln
|
|
tak dokładnie. Tylko jedna zasadnicza sprawa, jesli zeby takowego zestawu nie beda sie zgrywały to nie zlozymy zestawu, prawda?
Temat poskladania/pomierzenia to oczywiscie zostawiam fachowcowi.
no ale jak ilku napisal ze zęby sie moga nie zgrywac to nic innego nie wymysle. Chyba zeby dobrac z innego auta.
No ale ja odpuszczam temat. |
| 2020-02-26 16:59 | |
7gsi LOB MEMBER
 wieś | 2011-06-14 18:38:22 Cytat:
| 2011-06-14 14:47:06, Phantii pisze:
to chcialem wiedziec. dzieki bardzo
|
|
ale nie tak do końca
z uwagi na moje nowe hobby wyrzucania pieniędzy w błoto  spokojnie da się kombinować ze zmianą przełożenia w ramach danego dyfra. Trzeba "tylko" uwzględnić kilka spraw:
- wielkość nowych bebechów względem dotychczasowej obudowy - może okazać się za mała i właściwe smarowanie szlag trafia;
- idealne dopasowanie komponentów - tu nie ma miejsca na "mniej więcej podobne i prawie pasuje"
- złożenie i pasowanie całego mechanizmu przez fachowca z doświadczeniem
taka zabawa w inne przełożenie może dobić do 3-5tys pln ----------------- ...hodowca. |
| 2024-01-14 01:03 | |
Phantii LOB NET MEMBER
 Opel Omega Wrocław | 2011-06-14 14:47:06 Cytat:
| 2011-06-14 14:42:54, ilku pisze:
W każdym dyfrze jest włożony komplet czyli koło talerzowe i zębnik. Są one indywidualnie wykonywane i pasowane. Jeżeli kombinujesz, żeby włożyć zębnik nie od kompletu to powodzenia. Raczej szybko będziesz szukał nowego dyfara...
|
|
to chcialem wiedziec. dzieki bardzo |
| 2020-02-26 16:59 | |
ilku LOB MEMBER
 Omega B234 Koszalin | 2011-06-14 14:42:54 W każdym dyfrze jest włożony komplet czyli koło talerzowe i zębnik. Są one indywidualnie wykonywane i pasowane.
Jeżeli kombinujesz, żeby włożyć zębnik nie od kompletu to powodzenia.
Raczej szybko będziesz szukał nowego dyfara... ----------------- who dares wins |
| 2019-12-21 15:28 | |
7gsi LOB MEMBER
 wieś | 2011-06-14 14:21:40 co dokładnie chcesz zrobic?
podobnie jak kilka innych osob mam 4,22 ale bez zmiany przełożenia - po prostu wjechal inny dyfer. ----------------- ...hodowca. |
| 2024-01-14 01:03 | |
Phantii LOB NET MEMBER
 Opel Omega Wrocław | 2011-06-14 12:29:56 Witam.
Pytanko mam: kombinowal ktos przelozenia w stosunku 39:9 ?
jedno zasadnicza sprawa - czy beda sie zazebiac te przelozenia, ktos juz cos kombinowal, czy mam byc pierwszy? |
| 2020-02-26 16:59 | |
| |
|