Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[ Mk VII] Bardzo wysokie obroty silnika 1.8 16V RDA

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2013-09-07 13:42:21

Po wymianie silniczka krokowego na ten który był wcześniej wszystko bangla Przyczyną wariowania obrotów i gaśnięcia silnika w moim samochodzie był wadliwy regulator ciśnienia paliwa oraz złe podłączenie przewodów podciśnienia.
2018-07-10 16:02
  
 
 2013-09-07 01:55:05

Założyłem trójnik na wężyk który idzie do pochłaniacza par paliwa oraz do elektrozaworu zasysania powietrza do kolektora wydechowego.Odpaliłem silnik - obroty jakby delikatnie mniejsze ale wciąż rosły.Z ciekawości odpiąłem wtyczkę od przepływomierza powietrza i motor zgasł.Przed zabiegiem z wężykami pomimo odpiętej wtyczki od przepływki silnik kulejąc pracował.Czekam na kanał i wymieniam z powrotem silniczek krokowy.Z czystej ciekawości zapytam czy owy silniczek dawać na silikon ( jest papierowa uszczelka ) czy też na sucho przykręcać do kolektora???
2018-07-10 16:02
  
 
 2013-09-05 17:50:07

No i wymieniłem regulator.Paliwo nie leci przez wężyk i żadnej różnicy w obrotach nie ma.Zamontowany jest kolektor plastikowy z mdo 2.0 i wężyk z regulatora podpiąłem w kruciec pod przepustnicą 1-wszy z prawej.Jutro zabieram się jeszcze raz za silniczek krokowy.W tym celu profilaktycznie wyczyszczę swój i biorę na próbę następny ze szrotu...
2018-07-10 16:02
  
 
 2013-09-05 14:10:16

Regulator ciśnienia paliwa mam z listwy od 1.8 i 1.6.Pytanie czy to ma coś wspólnego bo aktualna listwa wtryskowa pochodzi od mdo 2.0.Kolejna sprawa jak odłączę przewód od kolektora ssącego do pochłaniacza oparów paliwa to też będzie nie halo???Jeszcze mam pomysł aby założyć trójnik na wężyk od pochłaniacza i wężyk który idzie od jakiegoś złącza z którego wychodzi kolejny wężyk biegnący do kolektora wydechowego.W złączu tym jest podpięta wtyczka która wchodzi w instalację.

[ wiadomość edytowana przez: Bartek19031987 dnia 2013-09-05 16:22:55 ]
2018-07-10 16:02
  
 
 2013-09-04 21:39:26

i strzelony regulator może być przyczyną różnych cudów
u mnie np nie odpalał

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-09-04 21:22:38

z wezyka od regulatora cisnienia nie ma prawa leciec jakiekolwiek paliworegulator do wymiany , zaloz spowrotem ten zawor wolnych obrotow co miales na poczatku

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2013-09-04 21:09:05

do kolektora ssącego
podciśnieniowo steruje regulatorem
z tego co słyszę to krokowiec jak nie essowy ( tutaj mogę się mylić )
wiesz z używką różnie może być
jak silnik pracuje to słychać takie charakterystyczne pukania z niego ??
u mnie łupie jak głupi
możesz odkręcić go , odpalić silnik i popatrzeć co się w nim dzieje

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-09-04 18:48:35

Otóż silniczek krokowy jest używany, oryginalny i jak zapewniał sprzedający w pełni sprawny.Nie wiem czy to jest jakaś różnica ale poprzedni który był zamontowany w kolektorze był trochę krótszy ( wejście na wtyczkę było z boku ) a aktualny ledwo się mieści ( wtyczka jest przedłużeniem silniczka ).Możliwy byłby problem z którymś wężykiem na podciśnienie???Jeszcze jedno pytanie : gdzie dokładnie powinien być podpięty wężyk wychodzący z regulatora ciśnienia paliwa który mocowany jest na listwie wtryskowej???Dodam że przez ten wężyk w małych ilościach leci paliwo.
2018-07-10 16:02
  
 
 2013-09-04 12:53:25

Ten pierwotny objaw, falowania i gasniecia to moze byc wlasnie cz. Temp do kompa, ale te trzymanie wysokich obrotow pachnie krokowcem z daleka,
2019-11-17 16:07
  
 
 2013-09-04 12:15:05

Zetec nie lubi oszczędzania na krokowym. Trzeba kupić dobry, żeby mieć spokój. Chociaż jaja z obrotami mogą być jak masz zepsuty czujnik temperatury powietrza czy brudny przepływomierz. VSS też potrafi lekko przywieszać obroty. Wydaje mi się, że tylko Lambda nie ma na to wpływu.

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM