2006-04-07 19:55:22
Nie mam cyfrówki ale postaram się opisać. Są az 4 problemy. troche się tego zebrało!!! Dodam że lakier jest czarny niemetalizowany a sam. to opel omega 97r.
1.Więc drzwi tylne na rantach (od zewnątrz nie widać dopiero po otworzeniu drzwi i odchyleniu takiej gumki zabezpieczającej.
jeszcze na tym miejcu moge działać sam bez profesjonalnego malowania
Są dwa punkty rdzy z obu stron auta,
wiem że mam zdrapać wyczyścić papierem do gołej blachy, ale ze skromnego doświadczenia wiem że zostaną takie głębsze wrzery, i teraz moje pytanie czy potraktować to płynem do odrdzewiania??? i co później robić żeby to zabezpieczyć, lakier taki z pendzelkiem już mam ten kolor z serwisu ale jakie podkłady???
2.przednie drzwi, tuż przy szybie wychodzi z pod tej gumki z pod szyby i sięga ok. 5mm, ściągne tapicerkę następnie tą gumke wyczyszcze delikatnie tak żeby niepotrzebnie nie zdrapywać ani nie uszkadzać dobrego lakieru i blachy, ale teraz moje pytanie jak to zrobić żeby moje łatanie było jak najmniej widoczne??? jakie procedury (podkłady) i czy moge użyć tego lakieru z pendzelkiem a następnie pasty polerskiej może delikatny papier ścierny nie wiem doradzcie ???
3. odpryski na masce takie że widać pod spodem biały podkład, niezbyt widoczny aczklwiek są i to nawet sporo, czy użyć jakiejś kredki, a może znowu wykożystać ten lakier z serwisu i jakaś polerka???
4. mała ryska na tylnych drzwiach, długość ok 7 cm. grubość rysy 0,25 mm. widać biały podkład, co tutaj zdziałać żeby to znikło, czy wystarczy zapolerować,użyć kredki a może coś innego???
czy te kredki pomagają wogóle, nie przeszkadzało by mi jak by były krótkotrwałe, mógłbym sobie te zabiegi powtarzać nawet przy każdym myciu ale czy wogóle one dają jakiś efekt???
te odpryski na masce i rysa na drzwiach wogóle mnie nie martwią ale przez te rdzawe punkty to spać nie moge a samochód będe jeszcze miał przez pare lat, i nie chce mieć falbanek z koronką na drzwiach
dzięki bardzo za wszystkie porady