Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Mechanizm zmiany biegów przy kierownicy-125p

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2013-03-10 15:52:18

Borykam się z problemem zdobycia nowych elementów mechanizmu zmiany biegów przy kierownicy w kancie.
Kilka osób na forum odrestaurowywało klasyki i pewnie też musiało przechodzić przez wyeksploatowane elementy zmiany biegów.
W moim klasyku wyrobiła się kula teflonowa zarówno na drążku zmiany biegów przy kierze jak i tuleja zewnętrzna w której ułożyskowana jest w/w kula. Efekt jest taki,że drążek zmiany biegów nie jest stabilny,biegi co prawda wchodzą bez jakiegokolwiek problemu ale jest to dla mnie irytujące.

Pytanie dla osób siedzących w temacie- czy są gdzieś dostępne NOWE elementy zaznaczone na skanie katalogu części zamiennych? Wszystko co jest mi potrzebne jest zaznaczone czerwonymi liniami,jeśli jest możliwość zakupu innych części ze skanu jak np.gumowe tuleje wodzików to również jestem zainteresowany namiarem. Temat umieściłem na ogólny ponieważ to nie jest już tylko zwyczajne ogłoszenie kupna,napewno wielu z nas będzie przydatny ten temat jak rozwiązać problem braku części w sklepach.





[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2013-03-10 15:52:58 ]
2020-03-15 22:32
  
 
 2013-03-10 16:01:27

Przechodziłem przez to kilka late temu, ostatecznie trafił najlepszy używany zestaw jaki miałem ( przebrane kilkanaście zestawów ).
Widziałem też wytaczane z poliuretanu.

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
2025-12-02 17:39
  
 
 2013-03-10 23:34:02

w sumie może by się znalazła firma,która dorobi takie elementy?

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2013-03-11 21:35:32

http://www.forum.fsoautoklub.pl/viewtopic.php?p=218140&sid=7ef46c6ce00dca69e1651ff0968bc809#218140

odezwij się do kolegi klysek1, może Ci odsprzeda

-----------------
4x 125p
1x 126p
2015-11-19 21:52
  
 
 2013-04-02 21:05:53

Wajchy nowej nie udało się kupić.

Natomiast dzisiaj rozmontowałem cały mechanizm i przeszlifowałem pierścień plastikowy na fabrycznym przecięciu po czym cały pierścień zaczął pięknie dolegać do kuli na wajsze Na koniec zeszlifowałem o 3mm tylną ściankę pierścienia,która dolega do aluminiowego odlewu pająka,skręciłem wszystko jak wcześniej i już nie mam luzów.Oczywiście całość nasmarowałem wazeliną.
Wajcha pracuje teraz idealnie.
Tak więc można zreanimować zużyte łożyskowanie mechanizmu przy kierze.

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2013-04-04 18:50:59

5 lat temu kupiłem nową wajchę do mojego fiata jak przyszło okazało się że to jest wajcha przy kierownicy nie pamiętam czy ją wymieniłem czy kupiłem drugą do podłogi....
teraz tak pobieżnie sprawdziłem moje klamoty i nie znalazłem ale jak będę przestawiał w najbliższym czasie klamoty to sprawdzę dokładnie, więc się przypomnij

-----------------
Classic Car Club Poland www.cccp.org.pl
2016-12-29 19:10
  
 
 2013-04-04 19:57:09

OK,będę się przypominać

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM