2012-09-12 22:29:40
kupiłem dziś łaczniki i gumy i wyszło (łaczniki i tam należało już wymienić) ale problem leży w wahaczu lewym wywaliło praktycznie na zewnątrz do góry gumę z tulei przedniej (skoro jest bliżej przodu auta) i stuka delikatnie przy ruchach kierownicą na postoju i podejrzewam ze to wpływa na te pływane bo guma zamiast jest w wahaczu jest praktycznie na górze. No i wezme cały wahacz bo dokładnie rok temu miałem zmieniane gumy na nowe utwardzone ale może źle założyli że wywaliła ją do góry

i nie mam zamiaru juz się w to bawić lamforda wezme tylko napisze do sławka
zastanawia mnie jedna rzecz bo nie mam kanału i chyba sobie bez niego nie poradze, więc musze kupić i zajechać do kogoś na wymianę a wole mieć swoją częśc bo mechanicy czasem kombinują.
Wymieniał ktoś z was wahacz bez kanał?
I drugie pytanie wymieniać wszystko tzn drążki oba i drugi wahacz też czy dać sobie spokój bo to jedna spory wydatek przy całości.
I kolejne pytanie czy sa jakieś rożne rodzje tych wahaczy bo nie chciałbym kupić a potem się okaże że nie pasuje np rozstaw otworów albo coś w tym stylu. Obecnie mam orginały z 99 roku bolero 2 kombi
narazie jeżdzę wolno, bo nie mam innego środka lokomocji
-----------------