2013-03-30 21:48:33
djtados, nie mam problemów z rozróżnianiem napięcia stałego, chwilowego czy po zapłonie. Miałem tylko problem z odnalezieniem odpowiednich przewodów. Mógłbym poświęcić więcej czasu na odnalezienie ich po schemacie, kostkach itd (co ostatecznie musiałem i tak zrobić), ale wolałem najpierw zapytać, bo spodziewałem się, że ktoś tutaj grzebał w elektryce takiego samego silnika i będzie mi w stanie po prostu napisać, który przewód jest od czego, bo nie byłem w posiadaniu schematu z zaznaczonymi kolorami przewodów.
Pre100n, Czy masz coś przeciwko pojazdom napędzanym gazem? Nie rozumiem twoich obaw. Po prostu jestem człowiekiem, króry przedkłada wiedzę nad papierkologię. A wiedzę, przynajmniej w dziedzinie elektryki mam już na jakimś poziomie. Czy gdybym pracował w serwisie instalacji LPG i miał prawo wystawiać dokumenty bedące podstawą do wbicia tych instalacji do DR byłbym bardziej godnym zaufania?
Przy ogarnianiu tego wszystkiego używałem swojej wiedzy i umiejętności z dziedziny elektryki i wiem dokładnie jak co działa. Nawet w profesjonalnym warsztacie nie trzeba mieć ogromnej wiedzy. Tylko schemat i instrukcja w dłoń i podłączasz.
Czy któryś z panów wykonywał w swoim życiu jakieś naprawy w swiom samochodzie? Czy po samodzielnej wymianie klocków hamulcowych nie bali się panowie jeździć sami takim samochodami? "Bo tego nie robił człowiek z papierem"
Dlaczego instalowanie LPG jest postrzegane przez wiele osób jako igranie ze śmiercią? Remont głowicy, wymiana wtrysków, albo pompy paliwa, też może doprowadzić do nieszczęścia, jeśli jest nieprawidłowo przeprowadzona.
Dla panów wiedomosci, to jestem uczniem technikum mechatronicznego i to z dobrymi wynikami. W tym roku piszę egzamin i nieomieszkam pochwalić się swoim wynikiem.
Pozdrawiam.