2014-12-08 23:43:09
I bardzo dobrze.
Instalacja powinna składać się z:
-przekaźnika pompy:
http://allegro.pl/przekaznik-pompy-paliwa-huco-132021-i4848695233.html
-wyłącznika wstrząsowego:
http://allegro.pl/wylacznik-wstrzasowy-uderzeniowy-renault-laguna-i-i4853291658.html
i tak jak już hemi wspomniał podstawki i bezpiecznika.
Podłączenie:
+ z aku->skrzynki bezpieczników/ Bezpiecznika, 8A powinien wystarczyć->nóżka 30 przekaźnika.
87->wstrząsówka->pompa+
pompa- na budę.
31- na budę
15 ze stacyjki, albo z zasilania cewki ( plus po stacyjce)
1 przerywacz zapłonu, albo z wyjścia na przerywacz z cewki.
Dzięki takiemu układowi pompa przestanie działać jak silnik zgaśnie, np w skutek pożaru/przerwania przewodu paliwowego a także po wypadku. Przekaźnika możesz poszukać używanego na złomie występuje w VW/Audi /Porsche.
Co do samego układu paliwowego w przelewie musi być dysza ograniczająca odpływ paliwa, średnicę trzeba dobrać doświadczalnie dla danej pompy tak żeby ciśnienie na gaźniku wyniosło ok 0,2 bar. najczęściej ok 1-2mm, ja używam do regulacji dysz paliwowych z poloneza wkręconych w wytoczony łącznik przewodów.
-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam
[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2014-12-08 23:49:03 ]