2018-06-10 13:18:01
Witam, przepraszam z góry jeśli się to nie mieści w ramach działu, ale mam kilka pytań, a z tego co tutaj przeczytałem, użytkownicy posiadają naprawdę sporą wiedzę na temat gaźników.
Moje pytanie gównie tyczy się zaworu hamowania silnikiem (ZHS). Otóż planuję podłączyć go bezpośrednio do podciśnienia idącego z kolektora ssącego, tak aby cały czas był otwarty, ponieważ nie posiadam ani elektrozaworu ani jednostki sterującej (przekaźnika). Więc jeśli podłączyłbym go 0-1 do mikroprzełącznika to po puszczeniu gazu w układnie zabrakło by prądu przez co zawór odcinający odciąłby paliwo samochód zacząłby zwalniać ale w końcu zgaśnie, bo jak wyczytałem moduł włącza z powrotem zawór odcinający jeśli obroty wynoszą 1200rpm. Tak wiec planuje zawór odcinający zaślepić śrubą. (czerwony)
A ZHS podłączyć podciśnienie z kolektora tak aby był cały czas otwarty. (zielony)
Pytanie jeszcze za co odpowiedzialne jest podciśnienie oznaczone na niebiesko i żółto?
Mogę je zaślepić?
Czy w takiej konfiguracji Będzie to pracować w miarę? Wiem ze nie będzie odcinał do końca paliwa podczas hamowania silnikiem, ale chyba poprzez zamkniecie przepustnic obroty zaczną spadać.
Chyba, że ktoś inaczej widzi rozwiązanie mojego problemu, chce tylko aby ten gaźnik jak najprościej zasilał mi samochód, nie patrze na ekonomie, bo to ma być auto do zabawy oraz niedzielnych przejażdżek bez celu
