Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Słaba kompresja- help

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2004-01-11 15:25:02

Witam
do chorzowianina:
jeśli masz słąbą kompresję, to mozesz wykonać tzw próbę olejową, najpierw zmierzy c ciśnienie w cylindrze "na sucho", a potem w drugiej próbie wlać prze otwór świecy trochę oleju, np 20-30 ml, jesśli ciśnienie wzrośnie to raczej do wymiany pierścienie, jesli nie to zawory.
Inaczej to czeka Ciebie raczej rozbiorka silnika.

-----------------
Pozdrawiam Mirek
Miś, miś, świńsku rura a nie miś....
Gdyby przedni napęd był naprawdę lepszy, czyz nie chodzilibysmy na rekach? ;-)
2013-02-01 20:32
  
 
 2004-01-11 15:08:58

Alu niepotrafie ci powiedzieć jak dojechać od Rudy ale jadąc z Zabrza najprościej jest wjechać na dwu pasmówkę w kierunku Bytomia oczywiście minąć Plejade i dojechać do skrzyżowania przed wiaduktem w bytomi to jet koniec dwu pasmówki i na tym krzyżowaniu w lewo i jakieś 300m po prawej stronie jest szrot jedz powoli a napewno zobaczysz to jest najprostrza trasa Tylko z tymi gościami trzeba sie targować i zapytać o jakąś gwarancje lub niech odpalą jeśli nie wyjeli go z auta .Mam nadzieje że kapitale uda ci sie ominąć a jeśli już to staraj sie patrzeć gościowi na ręce bo szlif np.bloku niemusi być wykonywany jeśli niema żadnych rys ani rantów podobnie z panewkami jeśli są białe to nieruszaj jak masz jakieś pytania to odezwij sie na gg pozdro
2005-05-24 23:12
  
 
 2004-01-11 12:54:13

ello

ja ostatnio w swojej samarce robiłem kapitalkę, bo spalił mi się tłok i nie miała ochoty na jeżdżenie. przy czym silnik wyciągałem i rozbierałem razem z kumplem w garażu, więc trochę kosztów mnie ominęło. ale pewnych rzeczy nie byłem wykonać we własnym zakresie i kosztowało mnie to tyle:

szlif wału korbowego + nowe panewki - 120zł
szlif gładzi cylindrowych + nowe tłoki, pierścienie i sworznie - 500zł
planowanie głowicy i frezowanie gniazd zaworów + szlif przylgni zaworów (bez docierania) - 140zł
komplet uszczelek do silnika - 20zł

zaznaczam że wszystko było porozbierane do śrubki i do mechaniora wiozłem to w częściach, gdyby mechanior miał to sam rozbierać policzyłby z pewnością o wiele więcej.
Wydaje mi się że minimalny koszt kapitalki silnika u mechaniora wyniesie ok. 1500zł, poniżej tej ceny napewno nie bedzie to fachowo wykonane. zresztą bez względu na cenę najlepiej cały czas kontrolować mechanika i sprawdzać co wkłada do silnika, bo lubią sobie włożyć jakieś starocie żeby zaoszczędzić.

Ale mam nadzieję że obejdzie się bez kapitalki. pozdro

-----------------
Znów bezrobotny ale za to szczęśliwy :)
pozdro
 
  
 
 2004-01-11 09:37:12

witam Panowie, ja się podepne...
czy można jakieś namiary lub orientacyjnie jak dojechać na ten szrot w Bytomiu??
no i czy kolega Polen pisa o sklepie na podanej stronie?czy tesh może zapomniał dodać adresu?
a Chorzowianinowi (a raczej jego Ładnej)szybkiego powrotu do zdrowia...a tak () pisząc to przydałaby się jakaś konkretniejsza informacja w tytule żeby zamieszania na forum niewprowadzać...

pozdrawiam
2004-07-12 14:46
  
 
 2004-01-10 23:33:05

zapraszam do sklepu. Moj tata napewno Ci dobrze poradzi i powie co nalezy wymienic.

-----------------
OFERTA TUNINGOWA www.autolada.prv.pl, www.autopolen.prv.pl - części do Fiata
 
  
 
 2004-01-10 19:03:01

NIESTETY NIEMOGĘ CI POWIEDZIEĆ ILE KOSZTUJE KAPITALKA JA ROBIŁEM TO NA WIOENE KOSZT GŁOWICY 240ZŁ A PIERŚCIENIE I PANEWKI ZIMERYNGI I.T.D. NIEPAMIETAM DOKŁADNIE ALE TEŻ COŚ OK 200ZŁ ROBOTY NIEMOGĘCI POWIEDIEĆ BO SZWAGIER MI TO ROBIŁ PRZYPUSZCZAM ŻE JAK ZMIEŚCISZ SIE W 1000 ZL TO MAŹ ZALEŻY JAKI FACHMAN CI TO ZROBI I JAK LICZY . MOŻE WARTO KUPIĆ TROSZKĘ WIĘKRZY SILNIK NP.1,3 W BYTOMIU NA SZROCIE DAJĄ JAKĄŚ GWRANCJE A MOŻESZ KUPIĆ JAK DOBRZE PUJDZIE ZA JAKIEŚ 450-500 ZŁ
2005-05-24 23:12
  
 
 2004-01-10 14:15:43

W nowym roku życzę wszystkim klubowiczom bezawaryjnej jazdy i dziękuję Bastkowi z Krakowa za info .Szpilka zrobiona ,ale po uruchomieniu wynikł jeszcze większy problem ,palą tylko cylindry 1,3,4,z tego ten 1 licho.Drugi ciągle zalewa ,iskra jest,ale ma słabą kompresję.Chyba pierścienie ,albo zawory,ale nie jestem pewny.Jeśli ktoś miał podobny problem ,to pomóżcie.I dajcie znać ile może kosztować ''kapa'' motorka w samarci 1,1.
Z góry dzięki za wszystkie wiadomości.

[ wiadomość edytowana przez: Góral dnia 2004-01-11 10:01:24 ]
[ powód edycji: tytuł wątku zmieniłem ]
2004-01-15 18:31
  
 
 
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM