2004-07-12 23:47:48
Witam,
Zabralem sie w koncu do strojenia auta i dzisiaj doznalem szoku !
Nie dosc ze nasze ECU delco SAMO dostosowalo sie do wiekszych wtryskiwaczow w trybie "open loop" -> AFR odpowiednio 19 na biegu jalowy, 14,7 w reszcie przebiegu to najwiekszego szoku doznalem przy maksymalnie otwartej przepustnicy...
AFR przy 6000 spadl ponizej 10 !!!! a w reszcie zakresu utrzymywal sie miedzy 10 a 11....
No coz jestem w szoku i chyle glowe przed konstruktorami ECU Delco... Zreszta od razu zwiekszylem doladowanie bo co sie paliwo ma marnowac
Co do takiego zalewania na wysokich obrotach to podejrzewam ze przyczyna jest nasz walek rozrzadu i male gnaizda zaworowe (mimo ze je powiekszalem). Po prostu malo powietrza laduje do komory spalania... Ewentualnie probem lezy w wydechu ktory jest zbyt restrykcyjny... Wydech mam nadzieje ze neidlugo zrobie 2,5" i przynajmniej te potencjalna przyczyne wyelminuje...
Niestety w czasie badan na hamowni okazalo sie ze gubie olej z magistrali olejowej i zabawe trzeba bylo przerwac...
Ale jutro usterka zostanie usunieta i zobaczymy co bedzie....
No i wsumie trzeba jeszcze ebdzie przeprowadzic probe drogowa z szerokopasmowa sonda bo jednak drga to droga i silnik jest wtedy mocniej obciazony...
Moze jutro zamontuje tez EGT i wtedy juz bedzie wypas...
To tyle na raze z lini frontu
Pozdr
Jadzwin
-----------------
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ESPERO 2.0T powraca. 195HP@4823 323Nm@ (4085)
Espero200HP