2010-09-29 08:50:45
Przyszła pora i na moją szkapinę
Opis:
FSO Polonez Caro
Silnik 1.4 K16
Modyfikacje:
Silnik
splanowana i po dłubana głowica
stożkowy filtr powietrza
wycięty katalizator
brak środkowego tłumika
zakończone ładnym cygarkiem
Przeniesienie napędu
Elektro szpera
zmienione przełożenie w moście na mniejsze
Zawieszenie
Przód obniżony o 10cm i utwardzony
sprężyny od trucka obciętych parę zwojów
utwardzone amortyzatory gazowo olejowe
negatyw 4,5 stopnia
k.w.s.z. 7 stopni
Tył obniżony o 8cm i utwardzony
dodane jedno pióro i sklepane resory
utwardzone amortyzatory gazowo olejowe
dołożony stabilizator z kombi
Wnętrze
wyłącznik prądu
kubełkowe fotele
pasy 3 punktowe
sportowa kierownica
hydrauliczny hamulec ręczny shift-r
szyby poliwęglanowe
Wygrzebane ze środka co się dało
Waga 900 kg
Układ paliwowy
zbiornik paliwa trabant
pompka paliwa Volvo 740
O planach nie będę pisał bo posta by zabrakło
mogę powiedzieć tylko że są grube
Od tego wszystko się zaczęło
Najpierw wypatroszenie
Spawanie budy...
...i mostu
Pierwsza runda z negatywem
Szykowanie budy pod malowanie
Lakierowanie
Efekt końcowy
W środku tak to wygląda
Pierwsze jazdy po suchym
Pierwsze zawody na SSS Drift Cup na bemowie
niestety awaria na treningu
W tym momencie autko tak się prezentuje
Dzięki dla ekipy która pomaga mi konstruować przy poldonie
I dla małżonki za wsparcie oczywiście
Teraz pozostaje tylko trenować i dalej modyfikowac