Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Termostat w V6

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2008-02-10 21:02:05

Cytat:
2008-02-10 19:57:25, omegolotC30NE pisze:
Co to za badziew??? Szukaj WAHLER-a



a masz może nr katalogowy WAHLER-a

-----------------
2008-10-13 14:53
  
 
 2008-02-10 20:52:14

ja kupiłem na allegro najtańszy nie wiem jaki nie pamiętam i działa ale jak długo to się okaże, ale ogólnie to można, rura z rury też wyszła łatwo
2010-03-25 21:33
  
 
 2008-02-10 19:57:25

Co to za badziew??? Szukaj WAHLER-a

-----------------
2011-09-25 15:07
  
 
 2008-02-10 19:40:18

A czy taki będzie się nadawał do 2,5V6 1994
termostat


-----------------
2008-10-13 14:53
  
 
 2008-02-10 19:37:40

A czy taki będzie się nadawał do 2,5V6 1994
termostat


-----------------
2008-10-13 14:53
  
 
 2008-02-10 19:04:35

można sam wkład
2010-03-25 21:33
  
 
 2008-02-10 18:31:19

Czy w 2.5 V6 przy wymianie termostatu trzeba wymieniać cały termostat wraz z obudową czy można sam wkład

-----------------
2008-10-13 14:53
  
 
 2007-02-07 00:35:10

Cytat:
2007-02-07 00:00:07, MEGA_3 pisze:
cóż z wiedzy


osprzęt
2024-01-14 01:03
  
 
 2007-02-07 00:00:07

Cytat:
2007-02-06 23:27:29, 7gsi pisze:
uda się co niektórych dłubiących w v6 powinna zainteresować ta wiedza



cóż z wiedzy jak silnik w nienormalną stronę w takim saabie czy vectrze napęd na przednie ręce daje

do omegi V6 poza kompresorem baaaardzo ciężko coś upchnąć



-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl

[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2007-02-07 00:00:44 ]
2013-08-03 22:11
  
 
 2007-02-06 23:27:29

uda się
Cytat:
...Saabie 9000 i 9-5 ( tu ze sprężarką = 260KM )


co niektórych dłubiących w v6 powinna zainteresować ta wiedza
2024-01-14 01:03
  
 
 2007-02-06 16:28:25

Tu już chyba nic dopowiedzić się nie uda.....

-----------------
2011-09-25 15:07
  
 
 2007-02-06 12:30:03

łeee, to idąc dalej mozna zaryzykować że bazą wszystkich baz był silnik R6 1.7L z ... 1933 roku , pierwszy R6 u Opla

a z późniejszych R6 2.6 z Kapitana z '56

-----------------
.::LΩΞ ΩΜΕGΛΞ ΒΕΞΤΙΛLΕΞ::.

... bo jestem niedobry ...

urg23.wordpress.com
2023-11-15 10:16
  
 
 2007-02-06 11:55:21

v8 w diplomacie to silniki Chevroleta a nie STRICTE KONSTRUKCJE oPLA.

Diplomat A : montowane były 2 rodzaje V8:

Chevrolet Small-Block 307 i 327 czyli 5.0L i 5.4L

Diplomat B, te same silniki


a o tyle wdzięczne że silniki te można przerabiać "dowolnie", 350KM to nie problem

-----------------
.::LΩΞ ΩΜΕGΛΞ ΒΕΞΤΙΛLΕΞ::.

... bo jestem niedobry ...

urg23.wordpress.com
2023-11-15 10:16
  
 
 2007-02-06 10:24:38

Cytat:
2007-02-06 09:38:43, urg pisze:
to żeby dołożyć do pieca silniki R6 wywodzą się z 1977 roku ze złotych lat 70tych gdy w dupie była ekologia itp bzdury



bazą dla wszystkich 25E, 28E, 30E, C26NE, C30NE, C30LE a po modyfikacjach C30SE/SEJ były silniki R6 (2.5 i 2. montowane w oplach commodore w latach 60 i 70.



-----------------
www.motoryzacja.sklep.pl
2013-08-03 22:11
  
 
 2007-02-06 09:38:43

to żeby dołożyć do pieca
silniki R6 wywodzą się z 1977 roku ze złotych lat 70tych gdy w dupie była ekologia itp bzdury
X30XE czyli V6 ( czyli L81 w kodzie GM) o rozwarciu 54 st był nową ( ponoć nowoczesną) konstrukcją Opla ( GM Europe) składany w Ellesmere Port u dżemojadów , a dzięki GM Powertrain był stosowany nie tylko w Omedze ale również w Saturnach serii L, Caterze, Saabie 9000 i 9-5 ( tu ze sprężarką = 260KM )
Y32XE to LA3 stosowany w Omedze "C" i w Cadillacu CTS

a wszystko to zostało zastąpione ( przynajmniej na razie) rodziną silników HFV6 z blokiem umożliwiającym objętości od 2,8L do 4,0 L , na razie są 3 silniki 2,8 ; 3,2 ; 3,6 L używane w alfonsach 159, Brera, sportwagon i Spider, będą w Holdenach Catptiva i Antara. A 3.6L wozi się/bedzie się wozić w:
2004 Cadillac CTS
2004 Buick Rendezvous CXL/Ultra
2004 Cadillac SRX
2004 Holden VZ Commodore
2005 Buick LaCrosse CXS
2005 Cadillac STS
2006 Holden VE Commodore
2006 Holden WM Statesman
2006 Holden WM Caprice
2007 Saturn Aura
2007 Saturn Outlook
2007 Pontiac G6 GTP
2007 GMC Acadia

tyle dykteryjki

-----------------
.::LΩΞ ΩΜΕGΛΞ ΒΕΞΤΙΛLΕΞ::.

... bo jestem niedobry ...

urg23.wordpress.com
2023-11-15 10:16
  
 
 2007-02-04 10:40:55

W historii Opla były przygotowywane bardziej wykwintne dania, np V8 w Diplomacie
Cytat:
Ale to nie Adam Opel go wysmażył



-----------------
2011-09-25 15:07
  
 
 2007-02-04 08:14:15

Cytat:
2007-02-03 21:44:09, PiotrS pisze:
Senator dlczego "D"



To "D" na końcu oznacza "DUAL".

-----------------
Morderca Omeg.

WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA

Moje Aukcje
2025-11-05 07:16
  
 
 2007-02-04 06:53:32

Ja się unoszę?
Ja mam ubaw jak to obiegowe opinie stają się faktami .
" że niby trzeba było 4.0..."

Czuły punkt? Który? Mam ich mnóstwo...

Nie lubię osobistych dyskusji przez net...
Czułe punkty, unoszenie się itp itd, wyluzuj.

Nie "czaisz" o co chodzi z v6 i r6, tak samo jak wielu nie "czai" o co chodzi z gazem i się potem denerwują na mnie.
a ja mam więcej kolegów z gazem niź bez .

To co piszesz o przekładkach silników do czego to zmierza?
Chcesz mi udowodnić że v6 jest lepszym silnikiem?
Nie musisz ja o tym wiem... proste...ale dla mnie nie jest najfajniejszy i dlatego uważam, że jest gorszy od R6. .

I jeszcze odnośnie:

"Poza tym wyszedłeś poza temat, bo było o silnikach a Ty wrzuciłeś do jednego wora silniki i budę. Wiadomo, że cięższy obiekt trudniej rozpędzić - fizyki nie oszukasz. Ale co ma buda do silnika?"

Mój post pojawił się bo:

"Jak wiemy, 3 litrowe R6 (profi dłubnięte przez Irmschera), w 200kg lżejszym aucie, zostawało z tyłu za 3 litrowym, zagazowanym (zło!) V6, dłubniętym przez właściciela . Dopiero 4 litry i 100 Nm więcej w R6 dało radę. No ale to o 1/3 większy silnik więc nic dziwnego."

A tu ścigały się silniki czy auta?
"JAK WIEMY", lubię takie stwierdzenia.
100 Nm więcej? Zdziwił byś się hehhehehheh jak by się okazało że w tamtej chwili było 50 Nm więcej ...... a jak byś zobaczył, że było jeszcze mniejsza różnica (o ile dobrze pamietam to dłubniete miało 300 Nm - sprawdziłem dobrze pamiętam).
To co byś powiedział/napisał? Koni raptem był 3 więcej ...
Zdziwienie byłoby wielkie.
Hm muszę przyznać, że dane jedne sa z września 2005 a wspomniane porównanie było w kwietniu 2006.
Mogło (ale oczywiście nie musiało) się coś pogorszyć...

Ja bym napisał mało kto wie dokładnie o co chodzi
i raczej nie wyciągał bym pochopnych wniosków.

Uff
Immo pełen luz z mojej strony, mam nadzieję iż z twojej też .


[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-02-04 07:51:17 ]
2025-11-14 21:21
  
 
 2007-02-03 22:54:14

Ja napuszczony? Przez kogo? Daj spokój, nie lubię bawić się w podchody, to tylko moje przemyślenia.

Nie rozumiem Piotrze dlaczego się unosisz bez sensu tak podkręcać atmosferę. Jakiś czuły punkt czy co?

Poza tym wyszedłeś poza temat, bo było o silnikach a Ty wrzuciłeś do jednego wora silniki i budę. Wiadomo, że cięższy obiekt trudniej rozpędzić - fizyki nie oszukasz. Ale co ma buda do silnika?

Jak do A3000 włożysz X30XE to będzie szybsze niż z C30SE, bo XE jest mocniejszy. Proste. Na tej podstawie V6 jest fajniejszy . Idąc dalej - jak włożysz XE do Corsy, to Lotus z GETem może sobie nie poradzić itd. itp. etc.

-----------------
 
 
 
 2007-02-03 22:11:59

Cytat:
2007-02-03 21:51:48, PiotrS pisze:
Seryjnie to nas już powinno nie być. Senatory nie mają biksenonów!!!


Senatory nie ale SENATOR a i owszem

-----------------
Unikatowy Senator B ,,Deep Blue"

Annon ebdelen edro bi ammen fannas nogothrim lasto beth lamen
2015-10-26 16:51
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM