| | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
| Autor | |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2009-03-27 08:59:05 Powiadaja ze jak jest ABS i zapowietrzy sie rzodzielacz to jak nie odpalisz silnika to go nie odpowietrzysz i nie osiagniesz maksymalnego hamowania!  Znam takie przypadki, gdzie faktycznie bez odpalenia odpowietrzenie cos nie chciało sie udać...  ----------------- Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163 |
| 2024-08-21 20:28 | |
dulin7 Sympatyk FEFK
 Nowe Miasto Lubawskie | 2009-03-23 21:57:05 Cytat:
| nawet delikatnie zapowietrzony układ powoduje to że, na zgaszonym silniku pedał hamulca staje się twardy podczas pompowania i dzięki temu czujemy kiedy układ jest konktetnie odpowietrzony. Odpalony silnik sprawia że serwo uniemożliwia wyczucie tego |
|
a mnie tam uczyli ze odpowietrza sie do czasu az z odpowietrznika bedzie lecial sam plyn bez babelkow powietrza
Pozdrawiam!!! ----------------- ....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :) |
| 2018-09-30 07:38 | |
ArekCLX Sympatyk FEFK
 BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2009-03-23 20:30:28 Cytat:
| 2009-03-23 17:44:43, Spawn669 pisze:
mam dokladnie tak jak Ty. Tzn za cholere nie moglem odpowietrzyc ukladu ze zgaszonym silnikiem. Uklad mi sie dopiero odpowietrzyl przy odpalonym motorze... A do osob ktore to robia na zgaszonym. Proponuje odpowietrzyc uklad w np sprinterze. Mozna dymac caly dzien, noga odpadnie z bolu a i tak sie nie odpowietrzy. Dopiero po zapaleniu motoru da rade go odpowietrzyc...
|
|
Wciągu 3lat mojej przygody w warsztacie jako mechanik ani razu nie odpowietrzaliśmy żadnego z aut na odpalonym motorze... Auta były różne bo właściwie codziennie ktoś był na wymianie płynu... robiliśmy to w bardzo prosty sposób... odkręcone wszystkie 4odpowietrzniki a z góry dolewało się płyn, jak juz w całym układnie był nowy płyn to poprostu odpowietrzniki były zakręcane  bez pompowania i tracenia cennego czasu  Nikt nie wracał z reklamacją ze nie zatrzymał się przed przeszkodą ani nie marudził ze coś nie tak jest z heblami ----------------- Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić - jednak zostałem z tymi co zostali...
13.08.2011 Spoczywaj w Spokoju ... † |
| 2023-03-30 06:10 | |
Spawn669 Sympatyk FEFK
 Essi Kombi strzelin | 2009-03-23 17:44:43 Miro mam dokladnie tak jak Ty. Tzn za cholere nie moglem odpowietrzyc ukladu ze zgaszonym silnikiem. Uklad mi sie dopiero odpowietrzyl przy odpalonym motorze...
A do osob ktore to robia na zgaszonym. Proponuje odpowietrzyc uklad w np sprinterze. Mozna dymac caly dzien, noga odpadnie z bolu a i tak sie nie odpowietrzy. Dopiero po zapaleniu motoru da rade go odpowietrzyc... [ wiadomość edytowana przez: Spawn669 dnia 2009-03-27 09:04:41 ] |
| 2013-11-18 10:41 | |
Miro Sympatyk FEFK
 Ghia 2,0 Warszawa | 2009-03-23 11:17:58 Cytat:
| 2009-03-23 09:55:21, ArekCLX pisze:
Miro, nawet delikatnie zapowietrzony układ powoduje to że, na zgaszonym silniku pedał hamulca staje się twardy podczas pompowania i dzięki temu czujemy kiedy układ jest konktetnie odpowietrzony. Odpalony silnik sprawia że serwo uniemożliwia wyczucie tego... Przynajmniej mnie tak uczyli, chętnie poczytam i dowiem się także innych wersji POZDRAWIAM
|
|
Teoretycznie masz rację, w praktyce niestety bywa inaczej.
Ja w swoim Escorcie, nigdy nie mogłem odpowietrzyć przodu bez odpalenia silnika. Na zgaszonym silniku, można było pompować pół dnia, a hamulce były zapowietrzone. Dopiero odpalenie silnika, umożliwiło dokładne odpowietrzenie.
Moje pytanie było troszkę inne.
Dlaczego nie wolno odpowietrzać na pracującym silniku ? ----------------- TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)
Miro #cinquecento :) |
| 2023-04-06 12:05 | |
bobo_ssj Sympatyk FEFK
 Mazda 3 / Escort mk4 ... Radomsko | 2009-03-23 10:23:56 no właśnie to co mówiłem ile ludzi tyle wersji  a ma może ktoś jakiegoś booka  żeby podejrzeć co tam nasmarowali  ----------------- był Escort mk3 1.3 CVH
był Escort mk6 1.3 OHV
był Escort mk7 1.8 RKC
Jest Escort mk4 1.6 CVH
Jest Mazda 3 1.6 BK |
| 2025-03-04 15:45 | |
ArekCLX Sympatyk FEFK
 BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2009-03-23 09:55:21 Cytat:
| 2009-03-23 09:34:03, Miro pisze:
Jeżeli jesteście odmiennego zdania, to poproszę o wytłumaczenie, dlaczego nie wolno odpowietrzać na pracującym silniku, podparte ew. zagrożeniami wynikające z nieprawidłowo (czytaj jw.) przeprowadzonego zabiegu. Tłumaczenia, że tak powiedział mechanik, już tu padły.
|
|
Miro, nawet delikatnie zapowietrzony układ powoduje to że, na zgaszonym silniku pedał hamulca staje się twardy podczas pompowania i dzięki temu czujemy kiedy układ jest konktetnie odpowietrzony. Odpalony silnik sprawia że serwo uniemożliwia wyczucie tego... Przynajmniej mnie tak uczyli, chętnie poczytam i dowiem się także innych wersji
POZDRAWIAM ----------------- Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić - jednak zostałem z tymi co zostali...
13.08.2011 Spoczywaj w Spokoju ... † |
| 2023-03-30 06:10 | |
Miro Sympatyk FEFK
 Ghia 2,0 Warszawa | 2009-03-23 09:34:03 Jeżeli jesteście odmiennego zdania, to poproszę o wytłumaczenie, dlaczego nie wolno odpowietrzać na pracującym silniku, podparte ew. zagrożeniami wynikające z nieprawidłowo (czytaj jw.) przeprowadzonego zabiegu.
Tłumaczenia, że tak powiedział mechanik, już tu padły. ----------------- TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)
Miro #cinquecento :) |
| 2023-04-06 12:05 | |
ArekCLX Sympatyk FEFK
 BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2009-03-23 07:26:49 Cytat:
| 2009-03-22 12:43:31, WoNcki pisze:
co do odpalonego silnika to blad niewolno odpowietrzac na odpalonym silniku i to powie kazdy mechanik
|
|
WoNcki dobrze gada! Ja też jestem tego zdania że, nie powinno się odpowietrzać układu na odpalonym silniku.......-powiedział mechanik  ----------------- Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić - jednak zostałem z tymi co zostali...
13.08.2011 Spoczywaj w Spokoju ... † |
| 2023-03-30 06:10 | |
Miro Sympatyk FEFK
 Ghia 2,0 Warszawa | 2009-03-23 00:36:37 Cytat:
| 2009-03-22 12:43:31, WoNcki pisze:
zgadzam sie prawie w 100% ale co do odpalonego silnika to blad niewolno odpowietrzac na odpalonym silniku i to powie kazdy mechanik
|
|
Dziwny ten każdy mechanik.
Ja zawsze odpowietrzałem na pracującym silniku i hamowniki były idealne. ----------------- TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)
Miro #cinquecento :) |
| 2023-04-06 12:05 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|