rejestracja | zaloguj się   pomoc

Naprawa progu (Opel Astra)

 Moderowane przez: Bialy
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2005-03-19 19:03:16

Mam problem. Podnoszac auto zle ustawilem podnosnik za mias za ta rame co czeba to zachaczylem o prug auta zanim spostrzeglem to to juz nie dos ze mam wgniecenie w progu to jeszcze rozewalo mi blacha nie daleko wgniecenia. Pekniecie jest nie duze ale ale przez to sie moze dostawac woda do srodka zastanawiam sie co zrobic czy oplaca sie z tym jechac do blachaza ?? Czy sa jakies srodki do zabezpieczania takich dziurek tylko tak zeby nie bylo widac saldow. I w jaki sposob mozna wyprostoawac to wgniecenie ??



2005-05-08 15:22
  
 
 2005-03-19 19:24:49

Cytat:
2005-03-19 19:03:16, Neon_18 pisze:
Mam problem. Podnoszac auto zle ustawilem podnosnik za mias za ta rame co czeba to zachaczylem o prug auta zanim spostrzeglem to to juz nie dos ze mam wgniecenie w progu to jeszcze rozewalo mi blacha nie daleko wgniecenia. Pekniecie jest nie duze ale ale przez to sie moze dostawac woda do srodka zastanawiam sie co zrobic czy oplaca sie z tym jechac do blachaza ?? Czy sa jakies srodki do zabezpieczania takich dziurek tylko tak zeby nie bylo widac saldow. I w jaki sposob mozna wyprostoawac to wgniecenie ??



Wgniecenie (zależy w którym miejscu) prostujesz nagrzewając spawarką ale z odległości bo jak z bliska to zrobisz dziurę!, potem walisz w to młotkiem i potem malujesz. UWAGA! Odłącz samochód od akumulatora bo mój kolega robił tak kiedyś w Renaultcie i wysadziło mu akumulator bo nie odłączył + a powinno się odłączyć obydwa (+ i -)

pozdr.

-----------------
www.motocar.webd.pl
 
  
 
 2005-03-19 20:41:12

A ile moz kosztowac takie cos u blachaza ???
2005-05-08 15:22
  
 
 2005-03-19 21:18:59

zależy, u mnie np. zaplacił byś za takie coś ok 300-550 zł(bez lakierowania) z lakierowaniem dolicz sobie 200zł

pozdr.

-----------------
www.motocar.webd.pl
 
  
 
 2005-03-20 09:47:23

700 zł toche duzo.
A jakim czym sie zatyka takie dziurki w blasz tak zebywoda sie nie dostawala i zeby nie rdzewial od srdka. Bo wgniecenie jest nie wielki nie widac za bardzo pekniecie jest i od tego moze rdzewic.

[ wiadomość edytowana przez: Neon_18 dnia 2005-03-20 11:53:01 ]
2005-05-08 15:22
  
 
 2005-03-20 11:53:25

yhhh na to sie nie da patrzec... Car głupoty odpowiadasz...
jak wcisnales prog to tego juz nie wyciagniesz...
wyczysc dobrze brzegi tego pekniecia i dookola, i albo daj delikatnie latke wspawac albo poprostu zrob zywica i mata szklana, ma to jakis podklad potem bitex, wszystklo zalezy ile chcesz wydac i jakie duze... 700pln to chyba za wymiane 2 progow...
potem polecam zakonserowanie progow od srodka - fluidol kompresorem sie wtryskuje i wtedy juz nie zje ci go od srodka

-----------------
2016-09-21 10:30
  
 
 2005-03-21 13:10:28

Cytat:
2005-03-20 11:53:25, nikusss pisze:
yhhh na to sie nie da patrzec... Car głupoty odpowiadasz... jak wcisnales prog to tego juz nie wyciagniesz... wyczysc dobrze brzegi tego pekniecia i dookola, i albo daj delikatnie latke wspawac albo poprostu zrob zywica i mata szklana, ma to jakis podklad potem bitex, wszystklo zalezy ile chcesz wydac i jakie duze... 700pln to chyba za wymiane 2 progow... potem polecam zakonserowanie progow od srodka - fluidol kompresorem sie wtryskuje i wtedy juz nie zje ci go od srodka


nikuss wszystko sie da nawet wyciagnac prog. sa na to specjalne sposoby. ale cena moze byc rozna niestety.

-----------------
G.E.G
www.gazujemy.pl Montaż instalacji gazowych LPG, LANDI RENZO, STAG, WULKANIZACJA www.geg.vel.pl
www.renowacja-nadwozia.prv.pl stronka w budowie ale zapraszam:)
2016-10-23 19:59
  
 
 2005-03-22 22:42:14

Dzieki
2005-05-08 15:22
  
 
 2005-05-14 22:54:29

Można też przyspawać do blachy pręty o średnicy 5-6 mm zakończone stopą, w którą należy uderzać dużym młotkiem. Pręt(y) musza mieć odpowiednią długość aby było miejsce na młotek. Na koniec pręty sie odcina. A pęknięcie należy zaspawać Z zewnątrz zabezpieczamy podkładem antykorozyjnym i po wyschnięciu nakładamy masę gumową (tzw. baranek) o ile fabrycznie jest coś takiego na progu. A od wewnątrz zakonserwować dobrym środkiem (polecam ELASKON ML dobry i sprawdzony, w przeciwieństwie do fluidolu nie krzepnie z biegiem czasu)

P.S. Nie masz co się prejmować jeśli do progu dostanie się woda. W porach deszczowych próg i tak jest w środku mokry, po to są w końcu otwory spływowe. Uważaj aby tylko ziemi nie naleciało.
2025-10-05 01:14
  
 
 2005-05-19 12:54:11

Mój kolega już 2 razy wgniótł próg i za wyciąganie, malowanie (baranek plus lakier) zapłacił 200zł. Do tego facet polakierował mu otarcia w kilku m-cach. Co prawda narzekał, że punktowo nie da się dobrze tego zrobić i że w zasadzie trzeba malować cały element, ale ja mimo usilnych prób nie bylem w stanie dostrzec przejścia starego lakieru w nowy!

-----------------
Były: Toyota Corolla 1.3XL Born in Takaoka
Rover 25 Longbridge Edition ;)
Jest: BMW 116 Regensburg Edition ;-)
2015-01-28 09:08
  
 
 
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM