Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Badania lekarskie dla kandydata na kierowcę zawodowego - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2014-01-11 14:04:17

jest mnostwo pracy dla kierowcow wystarczy sie rozejzec i nie patrzec tylko na swoje miasto bo i tak wiekszosc czasu sie spedza w kabinie
2018-10-27 15:41
  
 
 2014-01-11 12:11:12

Cytat:
2014-01-11 10:42:15, bezgranicznieoddany pisze:
KW potrzebujesz do wszystkiego czy to wywrotka, lodowka, plandeka... A pracy jest tyle ze biora bez doswiadczenia firmy a kasa zwroci ci sie szybko


3 lata temu tak, ale nie dzis - co chwile mamy telefon z zapytaniem o wolne stanowisko ...

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2014-01-11 11:37:01

Cytat:
2014-01-11 09:40:32, Maylo pisze:
Jako świeży kierowca C,C+E raczej mam marne szanse zacząć pracę na zestawie, więc póki co nastawiam się na pracę na sprzęcie typu wywrotka itp. Zastanawia mnie, czy do takiej pracy również potrzebuję robić kwalifikację wstępną? Myśląc logicznie, to raczej nie zalicza się do transportu krajowego, chociaż sam już nie wiem... Ciężko o informacje na ten temat. [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-01-11 09:41:43 ]

Niekoniecznie, tu gdzie jestem przychodzi mnóstwo ludzi bez doświadczenia, popracują trochę i szukają innej firmy-bliżej domu.
I tak jak koledzy piszą kwalifikacje potrzebujesz na wszystko co jest powyżej 7,5T no chyba że będziesz jeździł sobie prywatnie ciężarówką ale niezarobkowo to wtedy niemusisz mieć.

-----------------
CB Radio: President HR 2600+alan PC6

EOP 3F98

#2432
2024-11-22 20:33
  
 
 2014-01-11 10:42:15

KW potrzebujesz do wszystkiego czy to wywrotka, lodowka, plandeka... A pracy jest tyle ze biora bez doswiadczenia firmy a kasa zwroci ci sie szybko
2018-10-27 15:41
  
 
 2014-01-11 09:54:03

Cytat:
2014-01-11 09:40:32, Maylo pisze:
Skorpion19 - jeśli chodzi o kwalifikację wstępną to jestem w tym temacie doinformowany nieco Jeśli chodzi o C,C+E to jeśli kandydat ma powyżej 21 lat to wystarczy kwalifikacja wstępna przyspieszona - 2500zł (140 godzin), jeśli kierowca ma poniżej 21 lat to przy tym kursie będzie miał tylko C1, nawet jak robił C - w takim wypadku musi robić pełne szkolenie tj. kwalifikację wstępną, która kosztuje 4000zł i trwa 280 godzin. Co pięć lat trzeba robić szkolenia okresowe (35 godzin). Ja na szczęście łapię się na kw przyśpieszoną. Problem w tym że najbliższy ośrodek szkoleniowy znajduje się bodajże w Olsztynie, a to ~200 km ode mnie :/. Na dzień dzisiejszy, planuję zrobić jedynie prawo jazdy C,C+E, z kw będę musiał pokombinować za jakiś czas - tj. raczej dojeżdżać się nie opłaca, lepiej chyba wynająć pokój na te 2 tyg. - ale to koszty których nie brałem pod uwagę i na razie mój budżet na to nie pozwala (inne ważniejsze wydatki). Jako świeży kierowca C,C+E raczej mam marne szanse zacząć pracę na zestawie, więc póki co nastawiam się na pracę na sprzęcie typu wywrotka itp. Zastanawia mnie, czy do takiej pracy również potrzebuję robić kwalifikację wstępną? Myśląc logicznie, to raczej nie zalicza się do transportu krajowego, chociaż sam już nie wiem... Ciężko o informacje na ten temat. [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-01-11 09:41:43 ]



Pewnie ,ze potrzebujesz, bez KW jest tak samo jak bez C czy C+E

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2014-01-11 09:40:32

Skorpion19 - jeśli chodzi o kwalifikację wstępną to jestem w tym temacie doinformowany nieco Jeśli chodzi o C,C+E to jeśli kandydat ma powyżej 21 lat to wystarczy kwalifikacja wstępna przyspieszona - 2500zł (140 godzin), jeśli kierowca ma poniżej 21 lat to przy tym kursie będzie miał tylko C1, nawet jak robił C - w takim wypadku musi robić pełne szkolenie tj. kwalifikację wstępną, która kosztuje 4000zł i trwa 280 godzin. Co pięć lat trzeba robić szkolenia okresowe (35 godzin). Ja na szczęście łapię się na kw przyśpieszoną. Problem w tym że najbliższy ośrodek szkoleniowy znajduje się bodajże w Olsztynie, a to ~200 km ode mnie :/. Na dzień dzisiejszy, planuję zrobić jedynie prawo jazdy C,C+E, z kw będę musiał pokombinować za jakiś czas - tj. raczej dojeżdżać się nie opłaca, lepiej chyba wynająć pokój na te 2 tyg. - ale to koszty których nie brałem pod uwagę i na razie mój budżet na to nie pozwala (inne ważniejsze wydatki).
Jako świeży kierowca C,C+E raczej mam marne szanse zacząć pracę na zestawie, więc póki co nastawiam się na pracę na sprzęcie typu wywrotka itp. Zastanawia mnie, czy do takiej pracy również potrzebuję robić kwalifikację wstępną? Myśląc logicznie, to raczej nie zalicza się do transportu krajowego, chociaż sam już nie wiem... Ciężko o informacje na ten temat.


-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska

[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-01-11 09:41:43 ]
2020-04-05 12:24
  
 
 2014-01-10 21:49:56

Cytat:
ja za odnowienie płaciłem 700 zeta



ja 350 za odnowienie płaciłem...

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2025-09-03 05:44
  
 
 2014-01-10 21:21:43

Cytat:
poki co jeszcze zaczyna kurs wiec jeszcze dluga droga przed nim... a generalnie to na kursie na przewoz rzeczy powinni wszystko mu wyjasnic i w szkole ktorej robi prawko
2014-01-10 20:05:27, skorpion19 pisze:
Niekoniecznie, sam dla siebie tez to może załatwić. Zapomniałem ci powiedzieć najważniejszego,żeby dostać wpis w prawko musisz zrobic kwalifikację wstępną (kiedyś się nazywało świadectwo kwalifikacji) i niestety muszę cię zmarwić bo to tanie niejest, ja za odnowienie płaciłem 700 zeta a ty musisz robić od podstaw a to wychodzi dużo drożej-ile niewiem, zależy od osrodka który organizuje, na początku jak tylko zmieniły sie przepisy odnośnie świadectw kosztowało ok 6 do 7 tysi. Wiem że kiedyś były przeboje z tym wpisem, niektóre wydziały komunikacji kazały najpierw psychotesty a potem kurs kwalifikacyjny a niektóre odwrotnie, może teraz doszli do ładu ale lepiej zapytaj żeby sie nieokazało że przez to że zrobiłeś odwrotnie niż oni chcą odmówia ci wpisu, mojego kolegę tak załatwili-zrobił tak jak było u mnie a byl zameldowany gdzie indziej a tam już chcieli odwrotnie.

2018-10-27 15:41
  
 
 2014-01-10 20:05:27

Cytat:
2014-01-09 23:13:17, bezgranicznieoddany pisze:
tak jak koledzy pisza jak juz pojdziesz do pracy to od pracodawcy dostaniesz skierowanie na badania czy jestes zdolny pracowac w zawodzie kierowcy czysta formalnosc

Niekoniecznie, sam dla siebie tez to może załatwić.

Zapomniałem ci powiedzieć najważniejszego,żeby dostać wpis w prawko musisz zrobic kwalifikację wstępną (kiedyś się nazywało świadectwo kwalifikacji) i niestety muszę cię zmarwić bo to tanie niejest, ja za odnowienie płaciłem 700 zeta a ty musisz robić od podstaw a to wychodzi dużo drożej-ile niewiem, zależy od osrodka który organizuje, na początku jak tylko zmieniły sie przepisy odnośnie świadectw kosztowało ok 6 do 7 tysi. Wiem że kiedyś były przeboje z tym wpisem, niektóre wydziały komunikacji kazały najpierw psychotesty a potem kurs kwalifikacyjny a niektóre odwrotnie, może teraz doszli do ładu ale lepiej zapytaj żeby sie nieokazało że przez to że zrobiłeś odwrotnie niż oni chcą odmówia ci wpisu, mojego kolegę tak załatwili-zrobił tak jak było u mnie a byl zameldowany gdzie indziej a tam już chcieli odwrotnie.

-----------------
CB Radio: President HR 2600+alan PC6

EOP 3F98

#2432
2024-11-22 20:33
  
 
 2014-01-09 23:26:58

Dzięki Najważniejsze już dzięki Tobie wiem, tj. jakie badania potrzebne.
Facet ze szkoły jazdy tłumaczył mi, że mam najpierw załatwić psychotesty i badania lekarskie, a potem z nimi iść do WK wypełnić jakieś papiery. W WK dadzą mi jakiś kwit z numerkiem i wtedy mogę uczęszczać na kurs. Co po zdanym egzaminie to nie wiem, ale to już mi raczej w szkółce powiedzą.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM