Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

CLX , a elektryczne szybki - ktoś robił? - Strona 3

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2005-07-06 14:00:43

mogą byc jeszcze potrzebne takie gumowo-metalowe elemnty amortyzujące, które wkręca się w silniczki i potem przynitowywuje do drzwi. Ich się raczej nie da reanimować - a nowe w ASO kosztują coś koło 5PLN za szt.

-----------------
****************
Kiełek #031
Zajefajny Escort był... I ma już nowego Pana.


Hamulce EBC
2017-03-10 10:19
  
 
 2005-07-06 12:55:30

Misiolino, rozumiem ,właśnie o to mi chodziło.

Dziękuję, podwijam rękawy i do roboty. Ale najpierw na szrot.

-----------------
2024-01-08 13:23
  
 
 2005-07-06 12:33:49

mechanizmy to są prowadnice i całe silniczki z cięgnami nie da się wymienić części, prowadnica siedzi na czterech nitach dwa u góry i dwa u dołu stary mechanizm z korbką na dwóch nitach a nowy na trzech i jedną dziurę musiałem wiercić żeby siadło i nie było naprężeń a korbek nie będziesz miał do czego przymocować chyba że tądziurę jakoś przerobić, co do przycisków to możesz je schować gdzie chcesz tylko od ciebie zależy

-----------------
.:: Był essi, astra II jest Signum ::. ____ number #896 ____


PROFIL UPDATED
2022-11-02 21:56
  
 
 2005-07-06 12:28:02

Tak mam na myśli całe mechanizmy iprzednie dzwi (narazie, później zobaczę co jest w tynych). Bezpieczniki w ilości 2 szt - chyba mam. Pojadę do szulca do gorczenicy na szrot to się części zobaczy.
Mam największe obawy co do wymiany mechanizmów, czy trzeba wymienić tylko ten element z korbką. Jest on trudno dostępny i co gorsza przynitowany.

Podejrzewam, że w skrzynce kable są podłączone, jak kupię przełączniki to się sprawdzi.

A co do korbek, to chyba je zostawię jako atrapę, żeby essi był jak najbardziej oryginalny. Ale włączników to się chyba schować już nie da

-----------------
2024-01-08 13:23
  
 
 2005-07-06 12:16:27

NO to masz tak jak miałem ja. Instalacja jest tylko mechanizmy przełożyć (potrzebna wiertara do rozwiercenia nitów) , no i przyciski założyć i jeszcze przekaśnik do skryznki wsadzić i będzie śmigało.

Ja to robiłem jakieś pół roku temu.
2013-05-08 09:42
  
 
 2005-07-06 12:12:27

aż tak dużo to raczej nie,najlepiej weź sobie szrotowe rzeczy od mkV i praktycznie tylko przekładka i kilka machnięć ręką,ale masz na myśli tylko przednie drzwi? ps jak masz kompletną instalację to jeszcze przybędą 2 bezpieczniki w skrzynce i pozostaje zaślepić dziórki w tapicerce ps2 silniki masz na myśli razem z podnośnikiem chyba....

-----------------
2016-08-17 22:29
  
 
 2005-07-06 12:09:05

Cytat:
2005-07-06 12:05:19, Janek-S pisze:
Czyli mam rozumieć że wersja z elektyką od wesji bez różni się tylko silniczkami w dzwiach i przełącznikami? Chciałbym aby tak było bo to zaoszczędziłoby mi trochę czasu. Remarq chętnie rozkręciłbym twojego escorta, najlepiej całego i z przyjemnością popatrzył i porównał co tu jeszcze zrobić Aha, z wymianą korbki na silniczek to jest dużo zabawy?


musisz całe mechanizmy wymienić nie da się tego rozebrać
A co do wersji z elektryka czy bez to różnie bywa bo jedni mają tą wiązkę a drudzy nie. Ja niestety nie miałem i przewód łączący dzrwi z karoserią ten gumowy też jest inny bo u mnie nie ma nic oprócz zwykłej wtyczki do głośników a w lepszych wersjach po obwodzie są piny do wykorzystania

-----------------
.:: Był essi, astra II jest Signum ::. ____ number #896 ____


PROFIL UPDATED
2022-11-02 21:56
  
 
 2005-07-06 12:05:19

Czyli mam rozumieć że wersja z elektyką od wesji bez różni się tylko silniczkami w dzwiach i przełącznikami? Chciałbym aby tak było bo to zaoszczędziłoby mi trochę czasu.

Remarq chętnie rozkręciłbym twojego escorta, najlepiej całego i z przyjemnością popatrzył i porównał co tu jeszcze zrobić

Aha, z wymianą korbki na silniczek to jest dużo zabawy?

-----------------
2024-01-08 13:23
  
 
 2005-07-06 12:05:17

Jestem świeżo po montażu szyb elektrycznych i z tego co mówisz to właśnie masz instalkę do szyb więc śmiało zakładaj i używaj
Ja się trochę namęczyłem bo takowej instalki nie miałem.
Co do wtyczek to te w drzwiach są prostokątne z dwoma dziurkami z jednej strony są zaokrąglone, a te drugie są niebieskie i mają chyba cztery piny (płaskie) w jednym rzędzie i jeden chyba w drugim rzędzie. Acha wtyczki takie same w MKV, MKVI, MKVII

-----------------
.:: Był essi, astra II jest Signum ::. ____ number #896 ____


PROFIL UPDATED
2022-11-02 21:56
  
 
 2005-07-06 11:57:16

co do tych kabli koło dżwigni to jak nalbardziej tak muszą być dwie osobne wiązki owinięte czymś takim gąbko- podobnym i na 100% to są kable do przycisków elektrycznych szybek, a w drzwiach rachej tak chociaż zapodaj fotkę to ci powiem dokładnie, bo ja mam u siebie elektyykę fabryczną = GHIA

-----------------
2016-08-17 22:29
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM