Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zbyt niskie obroty biegu jałowego

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2013-01-29 17:56:52

dzisiaj odwilż temp około 0C po rozgrzaniu auta obroty na PB 700 po kalibracji gazu na gazie także 700 i nic nie faluje wszystko ładnie chodzi. co do czujnika to raczej nie bo wymieniałem go na nowy w lato jakoś. jutro wyczyszczę benzyna krokowca i zobaczę co będzie.
2018-04-14 19:04
  
 
 2013-01-28 21:58:03

jak to przy (-) temp się dzieje, to może jaki banał - czujnik temp?

ale /o ile pamiętam/ w V6 było jakoś 500-600obr na jałowym i było ok - więc może wszystko jest oki i musisz poszukać problemu z lpg? Bo na to mi wygląda



-----------------
...hodowca.
2024-01-14 01:03
  
 
 2013-01-28 20:51:58

żeby nie robić syfu podepnę sie pod post chodzi o obroty na luzie. wszystko jest ok puki temp na podwórku nie spadnie do jakiś -5 po niżej tego jest zonk obroty spadają do 500/400rpm i tak trzyma. co prawda silnikiem nie trzęsie bo to 3.0l V6 oma b 99r ale na lpg takie obroty sa za małe i samochód na lpg albo zgaśnie albo faluje obrotami na benzynie stoi równo tylko nisko. od czego się zabrać? czyścić krokowca? czy usterka leży gdzieś indziej?
2018-04-14 19:04
  
 
 2006-10-07 09:18:14

Witam, ja mam podobne problemy, też oma 2,0 16V . Skaczące obroty po zwolnieniu i zatrzymaniu lub na postoju. Wymieniłem krokowy , krótko było prawie dobrze, potem nowy kolektor wydechowy i nadal . Wolne spadają do 500-600 i zapala sie czek. Komp. na tech podaje przepływke + cos tam jeszcze. Ale ...spalanie na trasie (dobrze ponad 100 km) w granicach 7,8-8,6. i przyśpieszenie zdrowe!
Mam co prawda tłumiki do wymiany (pospawane).
Mój elektryk na dniach będzie miał własny komp. diagn. więc zobaczymy co tam boli omcię.
2007-10-17 19:12
  
 
 2006-09-13 21:41:09

Masz zerwane połączenie z regulatorem jałowego.
Jest pod kolektorem dolotowym tuz za przepustnicą, obejrzyj tam.

E jałowe są nei potrzebne . podkręć małą przepustnice i bedzie ok . I dlatego Ci go telepie...
To ossssssssstateczne wyjscie .



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-09-13 21:43:47 ]
2022-12-18 14:28
  
 
 2006-09-12 23:56:58

to teraz moja kolej

oma A silnik 3,0 - 24v
generalnie w miarę podobnie:
- obroty niskie ale przedział 300-500
- stabilne - poza ten przedział nie skaczą (!)
- wywala błąd 56 "stopień wyjściowy reg biegu jałowego-zbyt wysokie napięcie".
- sporo pali

ogólnie wyczytałem, że R6 mogą mieć ok500-600 obr i alles gut, ale mam stabilnie zdychające 300-500 co w jeździe z automatem powoduje liczne wkurzające incydenty. Co proponują bardziej doświadczeni...?

edit: nadmienię, że podstawowe sprawy (filtry, świece, paliwo, kable, szczelność dolotu, podciśnienie, styki, przekaźniki etc.) wnikliwie sprawdziłem - wszystko git.

[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2006-09-13 00:05:48 ]
2024-01-14 01:03
  
 
 2005-08-29 19:50:24

Juz dziala, przyczyna byl silniczke krokowy. Uzuwany dostalem za 150zl i dziala ok
Pozdrawiam
2008-02-25 21:29
  
 
 2005-08-23 09:50:17

Kiedys ktos powiedzial ze jedna z przyczyn takiego stanu rzeczy moze byc zawor recyrkulacji spalin. Nalezalo by go przeczyscic i wymienic uszczelke. Jesli bedziesz to robil pamietaj, ze uszczelka to blaszana jednorazowka wiec musisz sie od razu w taka zaopatrzyc. Oczywiscie przyczyn moze byc wiele innych ale ta wydala mi sie jedna z podstawowych zaraz po silniczku krokowym.

-----------------
Tailer

Przekaże twoje pytanie Kaziowi jak go
spotkam, a odpowie Ci na nie Lechu w orędziu noworocznym.
2009-09-06 08:26
  
 
 2005-08-22 18:55:58

Cos sie dzieje nie tak. Obroty sa bardzo niskie ( 400 - 600 ). Auto jak stoi na swiatlach czasami gasnie a czasami obroty skacze od 400 do 1500 raz w gore raz w dol. Po podlaczeniu do komputera pokazalo blad 56 (Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie). W komputerze bylo napisane - nastawnik biegu jalowego zwarcie do plusa. Mechanik sprawdzal, sluchal, stukal przez 2 godziny. Wyczyscil mi silniczek krokowy i gdy to nie pomoglo powiedzial ze musze go wymienic na nowy i ze najprawdopodobniej to jest przczyna.
Chodzi o Omege B 2.0 16V
Czy komus juz sie cos takiego przytrafilo??
Prosze o rade bo nie wiem co jest tego przyczyna??

[ wiadomość edytowana przez: stasiak dnia 2005-08-22 18:58:16 ]
2008-02-25 21:29
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM