Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Chmury błękitnego dymu z rury....

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2005-10-03 21:23:46

Dzięki za podpowiedzi!! - głowica była splanowana przed założeniem uszczelki; gdyby puścił jeden z uszczelniaczy to lekko by dymiło przy duzych obrotach - u mnie naprawdę stawia zasłonę dymną przy niwielkim dodaniu gazu! Stąd skłaniałbym się do puszczenia przez uszczelkę oleju bezp. z kanału olejowego na któryś cylinder - czy można to jakoś sprawdzić bez demontazu głowicy? Żaden prosty sposób nie przychodzi mi do głowy....
2005-10-04 19:42
  
 
 2005-10-03 21:21:37

Dzięki za podpowiedzi!! - głowica była splanowana przed założeniem uszczelki; gdyby puścił jeden z uszczelniaczy to lekko by dymiło przy duzych obrotach - u mnie naprawdę stawia zasłonę dymną przy niwielkim dodaniu gazu! Stąd skłaniałbym się do puszczenia przez uszczelkę oleju bezp. z kanału olejowego na któryś cylinder - czy można to jakoś sprawdzić bez demontazu głowicy? Żaden prosty sposób nie przychodzi mi do głowy....
2005-10-04 19:42
  
 
 2005-10-03 15:39:57

Tak jak Darek napisał. Czasem nowe uszczelniacze "made by kogucik" lubią puszczać na simmeringach. Aczkolwiek na odległość trudno ocenić właściwą przyczyną.

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
 2005-10-03 14:43:39

Przed założeniem uszczelki ponoć trzeba zrobić szlif głowicy.....inaczej możliwe, że uszczelka długo nie wytrzyma.....może tego nie zrobił "fachura"

-----------------
2012-11-20 07:29
  
 
 2005-10-03 14:42:39

Może któryś nowy uszczelniacz zdechł , no bo jeśli cisnienie ok to pierscienie spoko nie popękały . A może uszczelka pod głowicą i olej z kanału olejowego wali na tłok i jest spalany.

-----------------
GG 4126745
2010-01-27 14:46
  
 
 2005-10-03 13:26:07

Hej, pomóźcie - mam problem!
Oddałem samochód z silnikiem 1,6 16V EFI do warsztatu do wymiany uszczelki pod głowicą; po wymianie tejźe, samochód puszcza straszne kłęby niebieskiego dymu, zarówno jak jest zimny i jak gorący (no, może jak gorący to trzeba trochę więcej gazu). Przy wymianie uszczelki głowicy, wymieniono również uszczelniacze zaworów i wymieniono olej na półsyntetyk. Ponieważ silnik ma 250kkm, to olej wymieniłem z powrotem na mineralny 20W50 i nic to nie dało. Wczesniej samochód nie dymił nawet na wysokich obrotach! Obecnie wystarczy minimalnie dodać gazu i stawia zasłonę dymną! Nie dmucha z korka klawiatury, nie dmucha z bagnetu, nie bąbluje do zbiornika wyrównawczego. Co mógł mechanik spieprzyć żeby uzyskać taki efekt? Po zdjęciu głowicy nie było widocznej krawędzi na cylindrach; Mechanik twierdzi że prowadnice zaworów, nie były zużyte nadmiernie. Ciśnienie sprężania prawie jednakowe we wszystkich cylindrach, na poziomie 10 - 11 barów. Może ktoś ma jakiś pomysł, bo ja zwątpiłem w swoją wiedzę o silnikach....
2005-10-04 19:42
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM