Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Silniki: fiat uno, CC, 127, panda

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2003-03-21 14:12:04

czy wyżej wymienione silniki o poj 903 to te same jednostki??
podejdą do kaszla przy takich przeróbkach jak fiata 127??
który z nich polecacie do malca??
słyszałem że do silników od 127 czy tez pandy lub starszych uno, cześci w sklepach brak prawda to??
przymierzam sie do zmiany jednostki z nedznej 652ccm R2 na jakaś dziewięćsetke
poradźcie
2012-11-10 20:09
  
 
 2003-03-21 14:20:16

Ja ci dam nedzne R2....
Jak sobie zamontujesz te "NEDZNE" R4...to wtedy pogadamy...
2022-09-21 18:25
  
 
 2003-03-21 14:39:28

jeszcze niedawno planowałem sobie silnik podrobić do jakieś 40 KM ale stwierdzilem ze to chyba wiekszego sensu nie ma bo pojeżdże niecałe 10 tys i bede musiał kołować jaki remoncik
ten silnik R2 to elegancka jednostka i nie myśl że nie mam sentymentu do niej, ale 'troszke' jej brakuje tu i ówdzie, tym bardziej że 900 można dalej podkręcać
2012-11-10 20:09
  
 
 2003-03-21 15:41:43

dla mnie najpiękniejsze jest uzyskiwanie mocy z oryginalnego bloku i to ma dusze .Pozdro
2012-08-16 17:17
  
 
 2003-03-21 15:55:17

te silniki zasadniczo sa takie same roznia sie detalami... i moca... od 39KM w sc do 47KM w niektorych wersjach fiatow 127...

a tak btw to nie R2 jest nedzne... to 126P jest nedzne...

-----------------
Jakub Jędrzejczak
gg: #35335 e-mail: ali@gekocars.pl www: www.gekocars.pl
 
  
 
 2003-03-21 16:34:15

Te sympatyk F&F uwazaj co mówisz...i gdzie mówisz
2022-09-21 18:25
  
 
 2003-03-21 16:55:43

No no!!Z tym "nędznym" R2 to uważaj. Niejedno R2 "gada" lepiej od tych twoich R4. A pozatym TRADYCJA!!
A co do remontu po 10 tyś km, to chyba jakaś pomyłka!! Jeśli jest dobrze zrobione i z głową to po 10 tyś R2 dopiero zacznie "żyć"!!
A jeśli nie podoba Ci sie R2 to kup sobie uniacza lub pande. Nie bedziesz musiał nażekać na brak miejsca. Ale pamietaj!! Maluch zawsze będzie (czasem złośliwym) maluchem!!
2019-07-14 20:05
  
 
 2003-03-21 19:40:06

Cytat:
2003-03-21 16:34:15, Madcar pisze:
Te sympatyk F&F uwazaj co mówisz...i gdzie mówisz



Te klubowicz robimy starcie ?
nieubity grunt prosta droga neutralny teren nas dwoch na koncach... o zachodzie slonca...
zabrania sie opancerzania auta

MadCar jak zlozysz tego potwora i zaczniesz wojowac to zobaczysz... co to jest maluch moze to fajne na poczatek... ale nawet papier toaletowy wie, ze trzeba sie rozwijac



-----------------
Jakub Jędrzejczak
gg: #35335 e-mail: ali@gekocars.pl www: www.gekocars.pl
 
  
 
 2003-03-21 20:12:41

ali, sugerujesz, że silniki maluchowskie się nie rozwijają?? bo jak dla mnie, to najprężniej rozwijające się silniki w polsce (jak tyle osób grzebie, to musi iść do przodu ), no i rozwijają duże moce

-----------------
 
  
 
 2003-03-21 21:02:31

Cytat:
2003-03-21 16:55:43, simon_pg pisze:
No no!!Z tym "nędznym" R2 to uważaj. Niejedno R2 "gada" lepiej od tych twoich R4. A pozatym TRADYCJA!!





R4 jest dla fiata bardziej tradycyjna jednostka- piecsetka powstala pozniej niz 600 o ile dobrze mi wiadomo.

Cytat:
A jeśli nie podoba Ci sie R2 to kup sobie uniacza lub pande. Nie bedziesz musiał nażekać na brak miejsca. Ale pamietaj!! Maluch zawsze będzie (czasem złośliwym) maluchem!!




I to jest jego (malucha) podstawowa wada!
2011-10-01 09:37
  
 
 2003-03-22 14:37:26

chciałbym dowiedzieć sie od kogoś (bo na razie nie wiem) czy wkładac silnik z wtryskiem np od uno fire czy jaki gaźnikowy motor

co polecacie????????????????????????

bo z tymi częsciami do 127 to chyba dramat

na razie wiem że kupie 900 tylko jaką???
są jakieś różnice w montażu poszczególnych jednostek??
ps ma ktoś siódemke??? jak tak to czy mógłby sie wypowiedzieć na temat dostępności części i np awaryjności
dzieki
2012-11-10 20:09
  
 
 2003-03-22 22:26:23

Cytat:
2003-03-22 14:37:26, Peeryt pisze:
chciałbym dowiedzieć sie od kogoś (bo na razie nie wiem) czy wkładac silnik z wtryskiem np od uno fire czy jaki gaźnikowy motor

co polecacie????????????????????????

bo z tymi częsciami do 127 to chyba dramat

na razie wiem że kupie 900 tylko jaką???
są jakieś różnice w montażu poszczególnych jednostek??
ps ma ktoś siódemke??? jak tak to czy mógłby sie wypowiedzieć na temat dostępności części i np awaryjności
dzieki



mam w moim kaszlu silnik od 127ki, z czesciami nie ma wiekszego problemu... w koncu to to samo co w uno, pandzie... jesli mieszkasz w kraq to polecam sklepik EMF na wroclawskiej- jest all poza jakimis pierdolkami (nie moglem znalezc sprezynek do ap zapl, lub uszczelki do mojego gaznika-solex) Slyszalem ze hydr. reg luzow zaw. (cc )przy powazniejszych przerobkach glowicy staje sie problemem wiec te starsze jednostki sa chyba lepsze jesli o mozl tuneup, no i teoretycznie mocniesze (seria
)-47KM Wg mnie gaznik w porownaniu do monowtrysku tez na + (no moze mniej ekonomicznyi). To tylko moje zdanie, wybor nalezy do Ciebie

pozdrawiam
maniac

[ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-03-22 23:53:35 ]
 
  
 
 2003-03-23 12:49:34

wielkie ?DZIEKI o taka własnie informacje mi chodziło!!

skad ty taki silnik skombinowałeś??

ja szukam, szukam szukam.................
i nie ma nic
na złomach mówią że nawet takie autka sie nie pojawiały a jak na jednym bywało to tylko jednostki zarżnięte
2012-11-10 20:09
  
 
 2003-03-23 13:37:40

kupilem juz wyorany silniczek z najstarszej 7ki (ma jeszcze kolo ze sprzeglem i dociskiem takim jak w 126/bis cc700 - choc to wieksze od nowszych tez wchodzi tylko grubsza plyte trzeba wlozyc ~ 25mm, ja mam ~22mm) Jechalem po niego jakies 150 km w jedna strone... na razie jest po soft remoncie, bo kasy nie mialem a rant na cyl jest dosc powazny, wiecnie jezdzi to na razie tak jak bym chcial... juz niedlugo jak tylko $$$ bedzie to trzasne mu porzadny remoncik + obnizenie glowicy, kolo, moze delikatna korekta gazniczka i takie tam pierduly...

PS: szukaj nie tylko w malopolsce, ale tez w okolicach (jesli tylko masz mozliwosci transportu czegos takiego) Silnik 903 nie jest duzy, sam wiozlem cos takiego kaszlem Raczej ciezko znalezc cos w dobrym stanie, wiec lepiej od razu nastawic sie na remont. Ja za swoj dalem 300 zl, rocznik 1975 Powodzenia


pozdrawiam
maniac

[ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-03-23 13:48:28 ]
 
  
 
 2003-03-23 14:18:43

jaka kasa dysponujesz powiedz to moze ktos z klubowiczow pomoze ci szukac wsilnika za taka kase
2015-06-28 09:26
  
 
 2003-03-23 16:32:05

najchetniej to bym łyknął 903 ze 127
ja mysle że za 5 stówek to sie kupi spokojnie
natomiast mam tak 800-1000
na razie kupie silnik, jak w wakacje coś sie przyrobi to bedzie jeździł
2012-11-10 20:09
  
 
 2003-03-23 16:40:52

acha
no właśnie ile "$$$" zamierzasz jeszcze włożyć w taki motorek??
i czy sam go montowałeś??
ja moze bym sie podjął ale nie mam warunków, ile ktoś moze wziąć za takie przełożenie??
2012-11-10 20:09
  
 
 2003-03-23 20:48:55

gosc ktory mi robil flansze 3 lata temu juz sie tym nie zajmuje (emeryturka) wiec jesli to by sie gdzies w kraqu zalatwilo, to mogl bym pomoc Ci zlozyc to do kupy (za drobna oplata tzn pospawanie tylniego mocowanka i wsadzenie do budy, ukl chlodzenia) Kiedys mozemy sie gdzies spotkac i oblookasz sobie jak jest to u mnie zrobione... musze tylko w koncu sesje pchnac Mysle wsadzic jakies 1000 zl tzn remoncik + przerobki, wiekszosc rzeczy bede robil sam. a ile to tak na prawde wyjdzie to sam nie wiem... Na razie jednak zbieram kase i jakos ciezko to idzie
Spalil mi sie monitor tydzien temu i kasa zamiast w silniczek poszla w nowego Flatronka...


pozdrawiam
maniac

[ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-03-23 20:57:02 ]
 
  
 
 2003-03-23 22:47:28

wielkie dzieki maniac za tak dokładne infa!!!
teraz juz wiem co i jak robić!!

pozdrówka
prt
2012-11-10 20:09
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM