Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Silnik z GALAXY do RS-a 2000 - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » PYTANIA I ODPOWIEDZI

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2013-04-15 00:02:45

nadal nie rozumiem sensu rozwiercania bloku z 2.0 obstawiam, ze roznice w takim bloku w porownaniu do fabrycznego 2.3 wyjda marginalne, te bloki sa w takich szczegolach identyczne, ze to pewnie jeden odlew
... no ale niech ktos pomierzy, moze akurat

co do trzech opcji, ktore napisal Venom, to walki wywazajace polecam wywalic zawsze, w escorcie micha po mojemu wychodzi za nisko na takie bajery, a ten kawalunio bloku i zaslepienie kanalu olejowego to pryszcz, a napewno nie wiekszy problem niz dodatkowe przerabianie wydechu.

emtees - z glowica z 2.3 jest jeszcze jeden plus - latwiej ja znalesc w dobrym stanie ;D no i do jazdy na codzien bedzie w sam raz.
choc jesli chodzi o pelny performance, to napewno RSowa glowica jest zdecydowanie lepszym wyborem


-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-02-08 22:11
  
 
 2013-04-14 21:55:44

Emtes jakoś 8 z hakiem chyba


-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-04-14 21:55:35

Zanim rozwiercisz to pomierz wszystkie elementy i policz, bo jak ci CR spadnie to o mocy zapomnij

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2013-04-14 21:51:44

no i to mi sie podoba a masz kogos kto by to rozwiercil? glowice musze tylko odkrecic
2018-10-27 15:41
  
 
 2013-04-14 21:42:56

Możesz i Mały ma rację - obniżysz pojemność do 2.2l. Tylko nie kojarzę jaki tam stopień sprężania wychodzi. Trzeba by pomierzyć i policzyć, bo może się okazać, że będzie kupa Jak masz głowicę luźną na chacie jakąś od RS'a to możesz przywieźć i zmierzymy komorę spalania.

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
 2013-04-14 21:38:18

no wlasnie mi oto chodzi zeby nie kupowac kolejnego silnika i zagracac garaz w ktorym juz ledwie moge sie ruszyc. z tad moje pytanie czy da sie rozwiercic n7a do 2.3 i wrzucic tylko garki od 2.3???
2018-10-27 15:41
  
 
 2013-04-14 21:37:45

przecież napisałem że się da, trzeba jedynie sprawdzić wysokośc bloku, bo tego info nie posiadam (w sensie czy tłok od 2.3 nie idzie za wysoko w cylindrze). napisałem to w najdrozszej opcji, ponieważ sama obróbka bloku będzie sporo kosztowała, ale jak ktoś ma takie życzenie to może sobie to poskładać w dowolnej kombinacji cenowej.
wrzucając tylko tłoki i korby nie uzyskasz 2300ccm bo skok tłoka przy wale od N7A jest mniejszy. (właśnie po to wrzuciłem niżej dane obu silników)
Cytat:
2013-04-14 21:33:54, maly10001 pisze:
z tego co kojarzę wkładając do silnika wał korbowy z N7A i głowicę również od N7a można fajnie obniżyć stopień sprężania ( w sam raz pod turbo) pojemność chyba spada do 2.18 tutaj mogę się trochę mylić


głowica ma tu niewielkie znaczenie. jak napisałem wyżej przy wale od 2.0 skok tłoka jest mniejszy.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-04-14 22:11:24 ]
2021-04-15 20:46
  
 
 2013-04-14 21:33:54

z tego co kojarzę wkładając do silnika wał korbowy z N7A i głowicę również od N7a można fajnie obniżyć stopień sprężania ( w sam raz pod turbo) pojemność chyba spada do 2.18
tutaj mogę się trochę mylić


-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-04-14 21:28:23

wiec nie da sie rozwiercic bloku n7a i wrzucic tylko tlokow ewentualnie korby od galaxy???
2018-10-27 15:41
  
 
 2013-04-14 19:19:19

Właśnie przede wszystkim o to mi chodzi, że z głowicy RS'a idzie więcej wycisnąć Ze stopniem sprężania też można łatwo powalczyć nawet kamieniem szlifierskim obrabiając nieco komorę spalania, do tego zalać 98, piggyback żeby to podstroić i może być fajnie Swoją drogą nie jest tak, że głowica z RS'a ma kapkę większe kanały? Chyba kiedyś coś podobnego przeczytałem u angoli, tyle, że oni lubią zasiać herezję.

Głowica z 2.3 bardziej bezproblemowa, zgadzam się w 100% i jak ktoś nie walczy o pierdylion koni to fakt, czemu by miał z niej nie skorzystać


Edit - Venom w zasadzie mnie ubiegł, długo pisałem tego posta


-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage

[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-04-14 19:20:28 ]
2016-05-25 18:43
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » PYTANIA I ODPOWIEDZI

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM