2013-04-15 00:02:45
nadal nie rozumiem sensu rozwiercania bloku z 2.0
obstawiam, ze roznice w takim bloku w porownaniu do fabrycznego 2.3 wyjda marginalne, te bloki sa w takich szczegolach identyczne, ze to pewnie jeden odlew
... no ale niech ktos pomierzy, moze akurat
co do trzech opcji, ktore napisal Venom, to walki wywazajace polecam wywalic zawsze, w escorcie micha po mojemu wychodzi za nisko na takie bajery, a ten kawalunio bloku i zaslepienie kanalu olejowego to pryszcz, a napewno nie wiekszy problem niz dodatkowe przerabianie wydechu.
emtees - z glowica z 2.3 jest jeszcze jeden plus - latwiej ja znalesc w dobrym stanie ;D no i do jazdy na codzien bedzie w sam raz.
choc jesli chodzi o pelny performance, to napewno RSowa glowica jest zdecydowanie lepszym wyborem
-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)
spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------