2013-04-14 19:10:56
może uściślijmy.
2.3 można mieć na kilka sposobów:
1. Najtańszy - całe 2.3 kolektorami, wałkami, wtryskami i sterowaniem z N7A. wszystko pasi tylko micha może nyć ciut za nisko. wałki wyważające można wywalić albo zostawić (wtedy da się założyć miche z RSa ale trzeba kawałek bloku dorobić.
2. Droższy - blok z 2.3 z wywalonymi wałkami (i wszystkim co się z tym wiąże) i głowica od RSa. trzeba to trochę odprężyć, albo przez grubszą uszczelkę, albo zebranie trochę mięsa w komorze spalania w głowicy, albo z tłoków, dokładnie tak jak pisze Zenq. Osprzęt z N7A jak wyżej.
3. Najdroższa. (którą mam nadzieję sprawdzić ) - rozwiert bloku N7A i zasadzenie tłoków, korb i wału od 2.3. (Uyrzymanie CR takiego jak w N7A). Większe zawory, ostrzejsze wałki, obrobione kolektory, inne wtryski, inny dolot, inne sterowanie.
Możliwe są różne wariacje, czyli każdy coś sobie znajdzie.
-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..