2006-03-27 08:58:00
Przede wszystkim jeśli masz już dziurę na wylot, to żadne klajstrowanie od zewnątrz już nie pomoże. Wilgoć będzie się dostawała od środka i zawsze po jakimś czasie wylezie na wierzchu razem z rdzą. W takim przypadku musisz najpierw załatać dziurę od spodu (włóknem szklanym plus żywica, blachą na nitach albo najlepiej - poprzez wpawanie łatki). Z wierzchu oczyścić do żywej blachy, odtłuścić, zagruntować specyfikiem typu cortanin, brunox, RC900, fertan, polrust, na to dać podkład, później szpachlę, znów podkład i lakier nawierzchniowy. Jak się do tego przyłożysz to powinno być dobrze. Aha, na stronie fsoautoklub zamieszczony jest bdb poradnik nt. walki z rdzą.
-----------------
Były: Toyota Corolla 1.3XL Born in Takaoka
Rover 25 Longbridge Edition ;)
Jest: BMW 116 Regensburg Edition ;-)
[ wiadomość edytowana przez: Golden_Flyer dnia 2006-03-27 09:00:04 ]