2006-05-29 11:35:19
Cytat:
|
Omen, rozmawiałem z Hansem i mówił które zwoje uciął. Napisałem Ci to w poprzednim poście. Ucięte są tam, gdzie zaznaczyłeś kreskami i w tym konkretnym miejscu i czy założysz springa uciętymi zwojami na dole, czy na górze nic się nie zmieni.
|
|
Źle się zrozumieliśmy KriSSo.
Nie chodzi mi o to którą stroną założy sprężyne bo i tak można założyć ją tylko jedną stroną.
Pytałem z której strony sprężyna ma twarde zwoje, a z której miękkie.
Jeżeli sprężyna ma miękkie zwoje na dole, a twarde ugóry to obcięcie tych zwojów nic nie dało bo one i tak się zgniatają po zamontowaniu do auta.
Natomiast jeżeli byłoby odwrotnie i na dole byłyby twarde zwoje i Hans by je obciął, to obcięcie powinno coś dać.
Cytat:
|
fakt springi ucięte na dole tam gdzie widać po założeniu (zwój na zwoju leży) |
|
Z tego wnioskuję, że miękkie zwoje są na dole i dlatego właśnie jest klapa.
Cytat:
|
założe chyba stare (poprzednie) amory narazie zobaczymy czy opadnie, jak myślicie??
|
|
Trudno jednoznacznie powiedzieć. Często w takich przypadkach jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz.
A tak wogóle, to po zdjęciach Hansowych sprężyn widzę że co firma to ma inne kształty tych sprężyn.
Ja np. miałem na początku sprężyny Jamexa, które były chyba -40/40 to miały inną długość, potem miałem (podobno bo firmy nie jestem pewien) supersporty to miały inną długość, no i na koniec te sprężyny z zestawu Weiteca przód - 60 a były krótsze od poprzednich chyba z 6 czy 8 cm. I u mnie z przodu sprężyny nie zgniatają się tak na dole, że zwój leży na zwoju.
No i u mnie z tego co pamiętam to przednie prężyny były krótsze od tylnich, a u Hansa widzę jest odwrotnie. Co prawda on ma Mk7, a ja Mk6.
-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie
Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film[ wiadomość edytowana przez: -OMEN- dnia 2006-05-29 11:41:23 ]