| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
abigaz LOB MEMBER Peugeot 508 kombi Gdańsk | 2012-04-13 15:18:06 Odgrzeję kotleta.......Otóż mam problem z szybami...Działają do puki nie ruszę krańcowego wyłącznika,wcisnę go i przestają działać.Obojętnie czy z lewej czy z prawej strony.Wtedy jak pogmeram przewodami przy wtyczce od przełączników kierowcy to zadziałają do momentu wciśnięcia krańcowego wyłącznika. I tak w kółko to samo. Co ma wspólnego wył. krańcowy z szybami??? Czy uszkodzony jest główny panel z guzikami od szyb..? Może miał ktoś podobną przypadłość?Moje auto omega B FL ----------------- |
2024-04-07 17:07 | |
omegabmaks LOB MEMBER
 omega B 2.5 TD Warszawa | 2010-10-27 19:40:34 kable kablami, ale pamiętajcie, że w siłownikach są mikroprzełączniki, które tyż szwankują, a objawy podobne ..... |
2015-12-12 16:58 | |
fatboy82 LOB WETERAN
 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-26 21:42:51 Cytat:
| 2010-10-26 20:06:48, Wiktorzi pisze:
Fatboy a może schemaciki chcesz, książki nie chcesz ?
|
|
ze schematow to ja nic nie wyczytam, marny ze mnie elektryk  jedynie moge sprawdzic czy kable sa cale czy nie  No chyba ze masz schematy jak te kable sa poprowadzone w samochodzie, ale to w sumie mniej wiecej wiem  ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
2020-06-15 02:09 | |
Wiktorzi LOB WETERAN
 LANCER Szczecin | 2010-10-26 20:06:48 Fatboy a może schemaciki chcesz, książki nie chcesz ? ----------------- "Żądam tolerancji dla mojej nietolerancji" |
2015-01-09 15:31 | |
fatboy82 LOB WETERAN
 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-26 15:59:41 podnosniki dzialaja, wiec bede musial posprawdzac kable :/ pewnie gdzies masa trzasnela... ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
2020-06-15 02:09 | |
fatboy82 LOB WETERAN
 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-25 00:56:14 Cytat:
| 2010-10-24 22:12:26, Wiktorzi pisze:
Fatboy jakim cudem Ty jeszcze sobie nie popsułeś tego samochodu to ja nie wiem. [ wiadomość edytowana przez: Wiktorzi dnia 2010-10-24 22:12:56 ]
|
|
Wlasnie dlatego zawsze sie pytam co i jak ma byc  Poza tym dobrze kombinowalem, co nie?  ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
2020-06-15 02:09 | |
MarekV6 LOB NET MEMBER
 Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2010-10-24 23:50:20 może to coś pomoże  ----------------- Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje - prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza. |
2024-03-25 15:00 | |
Wiktorzi LOB WETERAN
 LANCER Szczecin | 2010-10-24 22:12:26 Fatboy jakim cudem Ty jeszcze sobie nie popsułeś tego samochodu to ja nie wiem.
Tak łopatologicznie to dobrze sobie wytłumaczyłeś.
----------------- "Żądam tolerancji dla mojej nietolerancji" [ wiadomość edytowana przez: Wiktorzi dnia 2010-10-24 22:12:56 ] |
2015-01-09 15:31 | |
fatboy82 LOB WETERAN
 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-24 21:09:26 Cytat:
| 2010-10-24 10:54:04, Wiktorzi pisze:
dobra sprawdziłem czerwony +12 brązowy - masa szarozielony - sterowanie w górę niebieskoczerwony - sterowanie w dół czerwonobiały - zabezpieczenie przed obcięciem głowy brązowyczarny - zamek centralny pewnie blokada [ wiadomość edytowana przez: Wiktorzi dnia 2010-10-24 11:04:56 ]
|
|
czyli tak bardziej lopatologicznie jak (-) podlacze pod brazowy, (+) pod czerwony i niebieskoczerwonym dotkne czerwonego to szyba powinna zjechac w dol? ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
2020-06-15 02:09 | |
Wiktorzi LOB WETERAN
 LANCER Szczecin | 2010-10-24 10:54:04 Z tego co pamiętam to jest to zunifikowane czerwony +12, brązowy masa, zresztą poznasz bo te od zasilania są grubsze. Nie wiem tylko czy nie będziesz jeszcze musiał podać +12 na sterowanie jest chyba zielony i pomarańczowy (góra dół) ale już nie pamiętam.
----------------- "Żądam tolerancji dla mojej nietolerancji"
dobra sprawdziłem
czerwony +12
brązowy - masa
szarozielony - sterowanie w górę
niebieskoczerwony - sterowanie w dół
czerwonobiały - zabezpieczenie przed obcięciem głowy
brązowyczarny - zamek centralny pewnie blokada [ wiadomość edytowana przez: Wiktorzi dnia 2010-10-24 11:04:56 ] |
2015-01-09 15:31 | |
fatboy82 LOB WETERAN
 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-10-23 17:56:07 hmmm a moze mi ktos powiedziec jak nalezy polaczyc kabelki, ciagnac kable bezposrednio z aku, by opuscic/podniesc szybe? Mam zapasowa wtyczke wtykana do silownika, wiec moge sprawdzic czy silownik jest w 100% sprawny  ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
2020-06-15 02:09 | |
kazioo
 opel omega B/ kombi Wrocław | 2009-01-14 17:16:23 sprawdz sobie mocowanie szyny tzn prowadnicy szyby od strony zawiasu miałem podobny przypadek i wtedy prowadnica oderwała mi sie od drzw 2 wkrety załatwiły sprawe ona jest dosyc ciezko widoczna ta szyna |
2010-02-25 03:33 | |
Wiktorzi LOB WETERAN
 LANCER Szczecin | 2009-01-14 12:33:48 Jak jest terkotanie, to zębatka przeskakuje, ale to raczej w samym silniku bo zebątka - listwa zębata są z metalu (ta na zielono na twojej fotce), chyba, że Ci się powyginały lub wytarły.
Na dzień dobry to możesz przesmarować mechanizm bo pewnie smar przymarzł i dlatego.
Ale tak czy tak chyba wymiana.
Ale to zobaczysz po rozmontowaniu wszystkiego, bo gdyby tylko blokowało to mechanizm ma czujnik przeciążeniowy i by odskakiwała z powrotem.
----------------- "Żądam tolerancji dla mojej nietolerancji" |
2015-01-09 15:31 | |
Race_D LOB SYMPATYK
 FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2009-01-14 11:35:39 przejrzałem chyba wszystkie tematy o szybach i nie znalazłem podobnego problemu.
W drzwiach kierowcy szyba opuszcza się do końca normalnie i bez problemów idzie do góry ale tylko do połowy. Później stoi i słychać tylko terkotanie (przeskakiwanie), przy czym element pokazany na zdjęciu odskakuje we wskazanym kierunku:
Rozebrałem drzwi i chciałem wyciągnąć mechanizm ale nity mnie skutecznie zatrzymały - nie mam obecnie dojścia do prądu przy aucie  . Próbowałem "zajrzeć" aparatem jednak przyczyny nie wypatrzyłem:
Miał ktoś taki przypadek? Da się to zreanimować czy trzeba będzie raczej coś wymienić? Jeśli tak to podpowiedzcie co bo nie mogę auta bez szyby teraz zbytnio zostawić i po wyjęciu szukać...
BTW - pod boczkiem na folii był przyklejony przewód zakończony dwoma konektorkami żeńskimi i nic w okolicy do podpięcia - do czego on przewidziany? Czujnik bocznych poduszek (nie posiadam takowych)?
----------------- oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2009-01-14 11:36:40 ] |
2025-01-13 16:04 | |
ryba-1
 Jeep Grand Cherokee Bydgoszcz | 2006-05-27 18:56:55 problem rozwiazany. dzieki koledzy za pomoc. malo brakowalo a by sie opelek spalil. pod tym co sie trzyma noge gdzie jest taka duza kostka bylu przerwane 4 kable ktore sie caly czas topily. uratowalo mnie to ze mata pod dywanikiem byla cala mokra i przez to sie nie zapalilo tylko dymilo i topilo. wie ktos moze jeszcze jaki kolor kabla idzie od czujnika poziomu paliwa do licznika?? ----------------- Senator-na zawsze pozostanie w mym sercu |
| |
ryba-1
 Jeep Grand Cherokee Bydgoszcz | 2006-05-26 23:52:35 instalacja od szyb nie byla uzywana od 1989 roku do 2006. dopiero 2 miechy temu wsadzilem elektryke. jutro bede przegladal wszystkie kable, czyscil itp. moze cos pomoze  ----------------- Senator-na zawsze pozostanie w mym sercu |
| |
SENATOR LOB MEMBER
 SENATOR B GDANSK | 2006-05-25 19:25:08 A wiec na zasilanie szyb powinno byc po 30 A .
Przyczyny niedzialania albo najnormalniej zasniedziale kable lub zaczynaja sie od srodka utleniac lub rownierz ustreka puszek silownikow |
2015-10-26 16:51 | |
ryba-1
 Jeep Grand Cherokee Bydgoszcz | 2006-05-25 12:35:54 dzieki koledzy. jutro bede walczyl dalej z szybkami. pozdrawiam ----------------- Senator-na zawsze pozostanie w mym sercu |
| |
Musasi
 Była Omega B Poznań | 2006-05-24 22:39:17 Cytat:
| 2006-05-19 23:00:12, ryba-1 pisze:
nic nie pomoglo ....silniczki wydawaly diwny dzwiek(tak jak by piszczaly)...??
|
|
Na 100% zaśniedziało połączenie kabli doprowadzających stale prąd do drzwi.
Było to już na forum - ktoś opisywał, że to felerne połaczenie lutowane kabli jest pod wygłuszeniem na podłodze przed nogami kierowcy po lewej stronie ( od wilgoci śniedzieje lut ).
Żeby się do niego dostać trzeba rozpruć osłonę głównej wiązki kabli biegnących na tył auta.
Przerabiałem to w poprzedniej Omie A - identyczne objawy i dżwięki.
Sterownik "wstępny" szyb tzn. podłączający napięcie do przycisków jest (w omie A i pewno w seniu też) pod przyciskami otwierania na lewą stronę.
Pozostałe tak jak pisze GrzegorS.
PZDR
|
2010-02-20 11:03 | |
GrzegorS LOB MEMBER
 Opel Omega C kombi Łódź | 2006-05-24 22:11:17 (jeszcze jedno pytanie. czy pod deska jest jakis sterownik od szyb?? jak tak to gdzie i jak wyglada albo jaki ma numer GM to bym go wymienil)
sterownik szyb jest w drzwiach a numer to:
777-64804-3
05-9976-10
ale to są sterowniki z Omegi A
do dextran:od tego jest archiwum (a teraz czekaj na zjebkę od starszych) [ wiadomość edytowana przez: GrzegorS dnia 2006-05-24 22:13:12 ] |
2015-06-22 00:01 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|