Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

JAK NATANIJEJ OBNIŻYC..

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2006-06-06 11:42:32

OK dzięki, te sprężyny Weitec 40/35 do mkVII 1.6 16V zetec bez gazu podobno można kupić w niezłej cenie u kolegi Krzyśka w AUTO-MOBILE Gdynia ul. Morska 164, ktoś coś wie? W sumie zależy mi tylko na lekkim obniżeniu, a nie na uzyskaniu super właściwości jezdnych, w sumie nie mam RS'a.....

pzdr

-----------------
3 drzwiowy,czarny, perłowy,ze spojlerem,skórzaną kierownicą i białymi zegarami :)
a będzie jeszcze lepiej!
FEFK #1760
-----------------
www.alles-klar.pl
2008-01-15 08:28
  
 
 2006-06-05 09:25:24

DZIEKI ZA LICZNE PORADY !!
Po przeczytaniu ich nrazie sie wstrzymam z obniżeniem az nazbieram troche kasy.
2006-11-15 00:09
  
 
 2006-06-04 20:05:12

Cytat:
2006-06-04 19:44:45, -OMEN- pisze:
Chciałbym zauważyć tylko, że kolega Scanik ma silnik 1.4, czyli lekki, oraz gaz, czyli butle z tyłu, która swoje waży. Dlatego radze się zastanowić 2 razy zanim coś zrobisz.


W tym wypadku trzeba by dać 35/35, albo 50/35. Obie opcje są przewidziane dla tego silnika. Powinno siąść okej.

-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-06-04 19:45:23

kwestia jeszcze butli gazu ktora co niektorzy posiadaja
a druga sprawa to czy obnizamy cabrio czy normalnego essa. pozdro

-----------------
10.06.2006 - dzien w którym baran wymusił na mojej osobie pierwszeństwa
czerwiec 2006 - pozwolenie na przeszczep:)
WRZESIEŃ 2006 - będą organy do przeszczepu
2012-06-07 15:27
  
 
 2006-06-04 19:44:45

Chciałbym zauważyć tylko, że kolega Scanik ma silnik 1.4, czyli lekki, oraz gaz, czyli butle z tyłu, która swoje waży.
Dlatego radze się zastanowić 2 razy zanim coś zrobisz.


-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film

[ wiadomość edytowana przez: -OMEN- dnia 2006-06-04 19:46:59 ]
2014-03-31 14:56
  
 
 2006-06-04 19:27:37

Cytat:
2006-06-04 18:43:54, KriSSo pisze:
Często zdarza się tak, że przód siada gorzej, niż tył i nie dotyczy to tylko escorta, ale wielu innych samochodów. Dzieje się tak zwykle dlatego, że montowane są sprężyny nie przeznaczone dla konkretnej wersji silnikowej. Niestety niektóre firmy, by ograniczyć koszty produkcji robią jeden komplet sprężyn dla wszystkich wersji silnikowych. Potem efekt jest taki, że zakładając te same sprężyny do 1.4 i do RS 2000 uzyskuje się zupełnie inne obniżenie z racji nacisku na oś. Tak też się stało z furą np Hansa. Jeśli chcesz, by autko wyglądało w miarę dobrze, to do Twojego silnika np Weitec przewidział odpowiednie sprężyny, które uwzględniają pojemność i masę silnika. Masz do wyboru 1. 40/35 (przód/tył) w cenie 129 Euro 2. 60/35 (przód/tył) w cenie 133 Euro. O ile druga opcja wymaga raczej skróconych amorków (co zwiększa koszta), o tyle pierwsza opcja będzie do Cieibe pasować i możesz je założyć na twoje amorki. Przy tych sprężynach autko powinno Ci ładnie - równo siąść, bez efektu motorówki.


dobrze że zaznaczyłeś "powinno"


-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2023-07-10 22:22
  
 
 2006-06-04 18:43:54

Cytat:
2006-06-04 14:24:26, darkly_noon pisze:
Czyli ostatecznie jedyne sensowe rozwiązanie problemu tego wątku to cały komplet sprężyny + amortyzatory powiedzy -20/40 zeby nie przesadzac i miski gdzies nie zostawic jak ktos wspomnial, orientujecie się ile taki kompecik by kosztował +/- ? pzdr



Często zdarza się tak, że przód siada gorzej, niż tył i nie dotyczy to tylko escorta, ale wielu innych samochodów. Dzieje się tak zwykle dlatego, że montowane są sprężyny nie przeznaczone dla konkretnej wersji silnikowej. Niestety niektóre firmy, by ograniczyć koszty produkcji robią jeden komplet sprężyn dla wszystkich wersji silnikowych. Potem efekt jest taki, że zakładając te same sprężyny do 1.4 i do RS 2000 uzyskuje się zupełnie inne obniżenie z racji nacisku na oś. Tak też się stało z furą np Hansa.

Jeśli chcesz, by autko wyglądało w miarę dobrze, to do Twojego silnika np Weitec przewidział odpowiednie sprężyny, które uwzględniają pojemność i masę silnika. Masz do wyboru

1. 40/35 (przód/tył) w cenie 129 Euro
2. 60/35 (przód/tył) w cenie 133 Euro.

O ile druga opcja wymaga raczej skróconych amorków (co zwiększa koszta), o tyle pierwsza opcja będzie do Cieibe pasować i możesz je założyć na twoje amorki. Przy tych sprężynach autko powinno Ci ładnie - równo siąść, bez efektu motorówki.

-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-06-04 16:03:56

sprężyny -40/40 to porażka ja założyłem takie jamex i tył sie faktycznie obniżył a przód został tak jak było w serii (przy obniżonym tyle poszedł chyba nawet z 1cm do góry) nie polecam wiec takiego rozwiązania moje auto wygląda teraz jak kupa, posunołem sie nawet do tak desperackiego kroku jak przycięcie tych springów i efekt uzyskałem micerny jakieć 1,5cm niżej

-----------------
FEFK#571
FKDW#016
!!! PONIŻAMY CENY @#$-#% !!! Joł..Joł!!
 
  
 
 2006-06-04 15:41:34

nie zawsze essie siada niżej z tyłu, różnie to bywa

co do taniego obniżania, to jest tylko jedna droga, kupno sportowych sprężyn bo żadne obcinanie i klamry nie wchodzą w grę

jeżeli ktoś nie oczekuje od auta super sportowych właściwości jezdnych, a tylko lekkiego obniżenia i delikatnej poprawy prowadzenia to napewno będzie zadowolony ze sprężyn max 40mm założonych na seryjne amorki ale takie rozwiązanie to tylko półśrodek, bo różnica pomiędzy jazdą na sport sprężynach i seryjnych amorach, a kompletnym sportowym kicie jest bardzo duża

-----------------
2012-10-06 12:33
  
 
 2006-06-04 15:03:52

JA mam cięte sprężyny i nie polecam nikomu... Auto jest niskie ale strasznie buja...

-----------------
CB: Uniden 510 XL + SF-40 + Sirtell S-90

...XR3i Power...
Tuning Team Tarnów
Admin TTT site
www.ttt.xk.pl
2009-07-10 14:28
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM