Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Cabrio RST-1.1 BAR..jest fajnie - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 Autor 
 2007-06-14 08:49:18

ja tez chce 1,1 bara
a co do tego czy najszybsze mk IV... zobaczymy co tam bakster wymysli ze swoim niebieskym wynalazkiem

-----------------
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.

...:: FEFK # 950 ::...

najladniejszy nieEscort 2007
2023-05-30 15:12
  
 
 2007-06-14 08:46:53

Tak trzymac ładuj dziada 1.1 to dopiero początek mam nadzieje??

-----------------
 
  
 
 2007-06-14 01:11:35

Ja Ja Ja : Give filmik !
jak to bedzie rezać strasznie juz mi slinka leci na ten filmik :oczy:
2008-11-09 21:50
  
 
 2007-06-14 00:43:48

No to ladnie ,a nawet bardzo ladnie

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2007-06-14 00:39:18



-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2007-06-14 00:03:09

dzisiaj ustawilem essiego na 1.1 bar doladowania...wedlug powszechnych zalozen powinno byc cos kolo 190-195 koni...powiem jedno...balem sie!!!Kiera musi siezdiec sztywno w dwoch lapkach bo inaczej robi sie nieciekawie.Dzieki szperze sa naprawde ciekawe przeciazenia.Tym optymistycznym akcentem chcialem zaznaczyc ze to mk IV beda najszybsze w klubie a moj nie moze byc inaczej jak najszybszy cabrio w klubie Filmik zgram w piatek bo wentylator mi padl i ciezko cos nagrac w warunkach miejskich!!


-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2007-06-14 00:12:29 ]
2013-06-13 22:57
  
 
 2007-05-11 13:37:01

nie mam pojecia Jestem w trakcie pimpowania rurek od dolotu i generalnie komory silnika...podobno to jest podstawa a ze mialem pare nieprzyjemnych przygod z hamulcami np. tylko przednie kola mi dzialaly czasem odkad wylaczylem ten abs paskami to musi byc lepiej

-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2007-05-11 12:40:08

I jak sie jezdzi ?
2018-09-10 20:29
  
 
 2007-05-10 14:09:26

OK wiec zaczynamy Przede wszystkim mi bylo latwo to wywalic bo i tak wyjmowalem skrzynie ale bez tej akcji tez nie powinno byc problemow. generalni potrzebne sa klucze:

13 i 11 plaskie nieoczkowe i kobinerki bo mozna sobie uciac przewod jak nie da sie odkrecic. Sam ABS od skrzyni sie odkreca chyba 17tka i 13tka.

Najpierw trzeba rozlaczyc przewody od serwa,zarowno glowne jak i powrotne. Metalowe przewody ida od serwa do pompy abs skad ida dalej do trojnikow po lewej i prawej stronie a dalej na hamulce przod i tyl.
Serwo null
Jak widac te wyjscia z gumowymi rurkami zostaja wolne wiec trzeba je zaslepic lub kupic serwo od wersji bez abs gdzie tych wyjsc w zbirniczku nie ma.
Maly schemacik przed i po operacji (artysta nie jestem)


Pakujemy sie pod samochod i odkrecamy przewody od pompy ABS. Moze byc ciezko ale na szczescie trzeba w sumie odkrecic tylko te idace do serwa bo reszte mozna odkrecic albo przy pompie albo kawaleczek dalej. Jak sie nie da to mozna w sumie uciac przewdy idace od serwa do trojnikow bo i twak warto oba wymienic a koszto to dorobienia ok 30 pln za dlugi od lewej i 15pln za ten od prawej.
Tutaj mamy pompe juz wymontowana:


Dla oszczedny jeden przewod idacy od serwa do pompy ABS mozna wykorzystac laczac przewod idacy z lewego trojnika z serwem.
Tak to bedzie od spodu:


A tak przy serwo:


Dorabiamy przewdo idacy z prawego trojnika za jakies 15pln i przykrecamy wszystko. Oczywiscie polecam wymiane obu przewodow bo ladniej wyglada i miedziane lepiej mozna ulozyc niz metlaowe bo sie latwiej "modeluje".Potem odpowietrzamy uklad hamulcowy. Jezeli jest wersja xr3i,cabrio lub rst trzeba robic tyl na ziemi bo inaczej regulator hamowania z tylu nie odpowietrzy dobrze hamulcow tylnich. Lepiej nawet podlewarowac beben zeby byl lepszy docisk. I juz...lovely jobly. Hamulce jak trzeba.

-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2007-05-08 11:13:46

Gdzie te fotki ?
2018-09-10 20:29
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM