2006-06-06 00:20:04
No wiec jakis rok temu zmienilem sobie silnik w cabrio na rs turbo.Po przygodach z regulacja,w czasie ktorych poznalem ten magiczny system zasilania tego pojazdu wzdloz i wszerz,lacznie z wymiana silnika po raz drugi (wytrwaly jestem) rozpoczalem "renowacje" czyli kolejne pieniadze w bloto jak to mi wmawiaja.
No wiec,rozebralem silnik od niemiaszka
Jak widac,niemiec nie klamal.Zero kantow na gladziach to dobry znak.Dalej silnik konczy na betonie
Dalej wal poszedl do pana,szlif i nowe wzmacniane panewki,pierscionki Mahle orginalne dedykowane do rs turbo,komplet zimmeringow i glowica z GB raze z walkiem pipercams285t. Wszystko pieknie, g-tech wypluwal powtarzalne 7.5 ale jeszcze walka nie ogarnalem.Dalej nadeszla pora na zawias i nowa turbinke i jakies 3 tygdonie pozniej mialem dachowanie
wiec dobry powod do lakierowania.Do wymiany poszedl blotnik:
No i drzwi:
A tu mala sztuczka,drzwi zwykle:
A tu juz zamontowane z nowym blotnikiem jako drzwi od cabrio,ach zdolny jestem
)
I reszta essiego gotowa do lakierowania na srebrny metalic
A tu Byśko mechanik ktory sluzyl rada w trakcie moich zmagan w jego warsztacie
A i bylbym zapomnial o moim tjunignowym gadzecie czyli lusterczekach m3 look
-----------------
HONDA KILLER
CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i