Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Ukryte wentyle do felg

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2014-04-23 16:35:15

Cytat:
2014-04-23 10:42:30, shadk-k pisze:
Maylo chyba jednak nic nie pisał



Już poprawione... Zwracam honor...

Coś mi się pomyliło...

-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio
2023-07-07 14:17
  
 
 2014-04-23 15:44:25

Tak jak Shady pisze ,ja mam drugi rok i nic sie nie dzieje zadnego imbusa nie uzywam ,jest specjalna koncówka do pompowania i inspekcji.

Polecam ,fajnie wyglada .
2024-04-02 21:06
  
 
 2014-04-23 10:42:30

Maylo chyba jednak nic nie pisał

-----------------
Co u mojego Essa?: tinyurl.com/Shad-FEFK-Escort
Mój Ess na PJ: tinyurl.com/Shad-Escort
2020-12-15 00:38
  
 
 2014-04-23 00:24:15

Cytat:
2014-04-22 22:02:55, shadk-k pisze:
Mam takie już 4 rok, kosztowały jakieś 50zł. W zestawie masz 4 kompletne wentyle + 2 dodatkowe zaślepki i redukcję do pompowania z wbudowanym imbusem do odkręcania zaślepek. Ciśnienie trzyma jak normalny wentyl, przejściówką do pompowania palcami odkręcasz zaślepkę, palcami wkręcasz redukcję, pompujesz jak zwykły wentyl. Jak wkręcisz przejściówkę powietrze nie ucieka - to tak jakby tylko przedłużka. W razie naprawy/malowania/wymiany felgi po prostu je odkręcasz i montujesz z powrotem/do innej i nie ma problemu. Ogólnie polecam.



Tak jak kolega shadk-k napisał...

Tylko ja swoje mam dopiero drugi rok.


-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio


[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2014-04-23 16:32:05 ]
2023-07-07 14:17
  
 
 2014-04-22 22:02:55

Mam takie już 4 rok, kosztowały jakieś 50zł.

W zestawie masz 4 kompletne wentyle + 2 dodatkowe zaślepki i redukcję do pompowania z wbudowanym imbusem do odkręcania zaślepek.

Ciśnienie trzyma jak normalny wentyl, przejściówką do pompowania palcami odkręcasz zaślepkę, palcami wkręcasz redukcję, pompujesz jak zwykły wentyl. Jak wkręcisz przejściówkę powietrze nie ucieka - to tak jakby tylko przedłużka.

W razie naprawy/malowania/wymiany felgi po prostu je odkręcasz i montujesz z powrotem/do innej i nie ma problemu.

Ogólnie polecam.

-----------------
Co u mojego Essa?: tinyurl.com/Shad-FEFK-Escort
Mój Ess na PJ: tinyurl.com/Shad-Escort
2020-12-15 00:38
  
 
 2014-04-22 21:04:49

Clipper coś takiego ma

-----------------
-----------------------------------
#2515
2023-04-23 22:49
  
 
 2014-04-22 20:31:18

Miałem takie kupić ale wybrałem zwykłe,żeby wkręcic końcówke musisz imbusem odkręcić dekielek,wkręcasz i wykręcasz ręcznie,podobno trzyma ciśnienie
2015-03-13 09:32
  
 
 2014-04-22 19:15:00

Ktokolwiek uzywał, chętnie usłucham rad.
Nie chę takich za 20pln, raczej szukam takich za 40...60pln:
TAKIE
Czy to trzyma ciśnienie, jak z pompowaniem, obsługa tej przejściówki (nakręcama ręcznie, czy kluczem?, pod ciśnieniem, ???)
2020-07-13 14:06
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM