2006-07-10 23:50:27
Jeżeli spotkało was coś takiego
i
To musicie uszczelnić obydwie pokrywy zaworów .
Musicie zdemontować kolektor ssący górny
następnie kolektor ssący dolny,
odkręcić pokrywy , umyć je dokładnie i odtłuścić np. w benzynie estrakcyjnej , sprawdzić stan uszczelki , jeżeli jest cała i niepopękana i dalej posiada swoje właściwości elastyczne to możemy wykożystać ją powtórnie , ale najpierw też trzeba ją umyć i odtłuścić.
Oczywiście należy też wyczyścić olej z komór świec zapłonowych , świece i przewody wysokiego napięcia np. benzyną estrakcyjną.
Następnie usunąć resztki starego silikony i oleju z powierzchni przylegających do uszczelek pokryw .
Później rozprowadzić silikon w rowkach na uszczelki w pokrywach,
wcisnąć w nie uszczelki ,
posmarować uszczelki na pokrywach od strony przylegającej do głowicy.
Na koniec oczywiście wszystko skręcacie , czekacie jakieś 4 godz. na wysnięcie silikonu i gotowe.
Silikon jaki ja używam widzieliście na zdjęciu , równie dobrze może być każdy inny , specjalistyczny do uszczelek gumowych , najlepiej czarny, nie używajcie białego . Bardzo ważne jest odtłuszczenie wszystkich powierzchni styku z silikonem i nie żałujcie silikonu , ma on po dokręceniu pokryw wycisnąć się na zewnątrz i wewnątrz pokrywy.
-----------------
Hamownia , Immobilizery , Naprawa ECU EDC15 EDC16 , Diagnostyka Launch X431 , Naprawa Liczników
WSZELKIE SPRAWY HANDLOWE TYLKO NA MAILA
autoseba@o2.pl
[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2006-07-11 00:09:05 ]