2008-03-25 22:47:12
Cytat:
|
napięcie pojawi się gdy naciśniesz przycisk |
|
A ja kurde zamiast tego w nosie dłubałem i dlatego napiecia nie było
Niby to takie proste i wszyscy mają a jak przyjdzie do konkretów to samemu trzeba wykminiać. Na początku jest miło, oczom ukazuje się instalka:
Cześć i chwała ksiegowym z forda tym razem że nie rożnicowali wiązki w zależności od wersji.
Potem zaczynają się schody, bo przewody giną gdzieś w czeluściach między wilgotną wykładziną a przegnitą podłogą.
Do skrzynki bezp. niestety nie dochodzą.
BTW - ci którzy twierdzą że w MKV jest przekaźnik od el. szybek błądzą okrutnie
Pozostaje więc druciarstwo. Niestety schematy w wkł odnośnie instalacji dla Diesla są błędne, a dla benzyny niekompletne.
Podaję prawidłowe podłączenie wg. kolorów:
brąz - masa x3 (dwie do przełaczania szybek, jedna do podświetlenia chyba) - u mnie masa była podłączona fabrycznie
zielony i niebieski - sterowanie silnikiem, idzie do wiązki drzwiowej przez osławione piny. W stanie wyłączonym ale z podłączonym wł. na końcach są masy (to też u mnie było ok)
żółto-czarny - zasilanie silniczków + 12V (powinno iść do skrzynki, ale księgowi zdecydowali inaczej i trzeba podac masę np. od zapalniczki)
szaro - żółty - podświetlenie przycisków + 12V (np. z podświetlenia zapalniczki można pobrać).
Dwa ostanie są połączone tj. wystarczy pod jeden klawisz podłączyć.
Prąd już mam jutro daję specowi od klejenia szybek do założenia prowadniki bo na dworze zimno i nie mam juz natchnienia (wczoraj wyjąłem i włożyłem kolumne kierownicy żeby sie przekonać że to nie przez nią stuka i żeby się dowiedzieć, że wersja z regulacją nie pasuje do mojego wozu - kiera nie wchodzi).
Mam nadzieję że ten opis komuś czasu oszczędzi, żona już się śmieje że elaboraty na fefku piszę więc kończę.